Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie że komus sie podoba.

Teraz zauważyłem że animacja jest troszkę zbyt przyciemniona w stosunku tego co powinno być, gdzieś popełniłem błąd a może to przez kompresje.

Zaraz to sprawdzę.

Napisano (edytowane)

Wyszlo super, w ogóle idea wykorzystania ruchu kamery z łapy bardzo fajna :)

Edytowane przez Riko
literówka
Napisano

...!!! To jest świetne! :) w czym robione? Max +... ? W pierwszym momencie myslalem zę to cg+real footage, ale jednak nie :D Fajny pomysł z tym "ręcznym" turntablem, chociąz ja bym może bardziej miękko zrobił tą kamerę, bez aż takich mocnych peaków bo troszkę ciężko się oglada, ale to takie czepianie się ^^

Napisano

Programy jakich użyłem:

3D smax - Wiadomo, modeling rendering.

Renderowałem Vray 3.0 w firmie na farmach. Trudno mi jest określić czas, ponieważ

 

poszczególne warstwy renderowałem osobno, tło, pojazd, atmosfera.

W domu na moim i7 czas to jakieś 2 godz. na klatke.

 

PS, Quixel SUITE - teksturki

Substance Designer - Renderowałem Ao, cavity itd. gdyż szybko renderuje.

 

NukeX 7 posłużył do ekstrakcji kamery z filmu i do postprodukcji.

Nie używałem żadnych dodatkowych plygin-ów do Nuke-a. Wszystkie efekty zrobiłem

 

przy pomocy podstawowych narzędzi dostępnych w nuku a jest ich naprawde multum.

AE - Napisy, dzwięk i kompresja.

 

Dzwięki pochodzą z tej stronki; http://www.freesound.org/

 

blukazs - Kamerka jest juz po "zmiękczeniu",mogłem bardziej wygładzić, ale nie

 

chciałem bardzo ingerować, orginalnie trzęsła bardzo mocno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności