andy12 Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 (edytowane) Witam. Zrobiłem kiedyś model wojskowego samochodu, póżniej dorobiłem hangar i animacje. Ogólnie to taka prezentacja "turnaround" tylko trocheę miej nudny, tak myślę. making of Blog: https://zimirski.blogspot.com/b/post-preview?token=fHAN70kBAAA.LvM2EVTlWubYvM-D84P2TA.-hNbMA0KA2k_vtP6w2Ju1g&postId=7539109119477940121&type=POST#!/ Edytowane 28 Listopad 2014 przez andy12
Fr3d3k Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Jak dla mnie rewelacja! Chciałbym żeby wszystkie 360 były w takim stylu.
andy12 Napisano 27 Listopad 2014 Autor Napisano 27 Listopad 2014 Fajnie że komus sie podoba. Teraz zauważyłem że animacja jest troszkę zbyt przyciemniona w stosunku tego co powinno być, gdzieś popełniłem błąd a może to przez kompresje. Zaraz to sprawdzę.
Azbesty Napisano 27 Listopad 2014 Napisano 27 Listopad 2014 czasy? i wsumie siateczka była by mile widziana
Slim_ Napisano 27 Listopad 2014 Napisano 27 Listopad 2014 Super wyszło. Myślę że to przyciemnienie wyszło na dobre. Jest trochę bardziej mrocznie :P
Riko Napisano 27 Listopad 2014 Napisano 27 Listopad 2014 (edytowane) Wyszlo super, w ogóle idea wykorzystania ruchu kamery z łapy bardzo fajna :) Edytowane 28 Listopad 2014 przez Riko literówka
emptyman Napisano 28 Listopad 2014 Napisano 28 Listopad 2014 Świetne, jak się animuję taką kamerę? Jakiś skrypt?
blukazs Napisano 28 Listopad 2014 Napisano 28 Listopad 2014 ...!!! To jest świetne! :) w czym robione? Max +... ? W pierwszym momencie myslalem zę to cg+real footage, ale jednak nie :D Fajny pomysł z tym "ręcznym" turntablem, chociąz ja bym może bardziej miękko zrobił tą kamerę, bez aż takich mocnych peaków bo troszkę ciężko się oglada, ale to takie czepianie się ^^
5lim Napisano 28 Listopad 2014 Napisano 28 Listopad 2014 Tak jest, zdradź nam jakie narzędzia pomogły Ci dojść od podstaw aż do finalnego efektu!
andy12 Napisano 30 Listopad 2014 Autor Napisano 30 Listopad 2014 Programy jakich użyłem: 3D smax - Wiadomo, modeling rendering. Renderowałem Vray 3.0 w firmie na farmach. Trudno mi jest określić czas, ponieważ poszczególne warstwy renderowałem osobno, tło, pojazd, atmosfera. W domu na moim i7 czas to jakieś 2 godz. na klatke. PS, Quixel SUITE - teksturki Substance Designer - Renderowałem Ao, cavity itd. gdyż szybko renderuje. NukeX 7 posłużył do ekstrakcji kamery z filmu i do postprodukcji. Nie używałem żadnych dodatkowych plygin-ów do Nuke-a. Wszystkie efekty zrobiłem przy pomocy podstawowych narzędzi dostępnych w nuku a jest ich naprawde multum. AE - Napisy, dzwięk i kompresja. Dzwięki pochodzą z tej stronki; http://www.freesound.org/ blukazs - Kamerka jest juz po "zmiękczeniu",mogłem bardziej wygładzić, ale nie chciałem bardzo ingerować, orginalnie trzęsła bardzo mocno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się