Napisano 26 Listopad 201410 l Witam. Zrobiłem kiedyś model wojskowego samochodu, póżniej dorobiłem hangar i animacje. Ogólnie to taka prezentacja "turnaround" tylko trocheę miej nudny, tak myślę. making of Blog: https://zimirski.blogspot.com/b/post-preview?token=fHAN70kBAAA.LvM2EVTlWubYvM-D84P2TA.-hNbMA0KA2k_vtP6w2Ju1g&postId=7539109119477940121&type=POST#!/ Edytowane 28 Listopad 201410 l przez andy12
Napisano 26 Listopad 201410 l Jak dla mnie rewelacja! Chciałbym żeby wszystkie 360 były w takim stylu.
Napisano 27 Listopad 201410 l Autor Fajnie że komus sie podoba. Teraz zauważyłem że animacja jest troszkę zbyt przyciemniona w stosunku tego co powinno być, gdzieś popełniłem błąd a może to przez kompresje. Zaraz to sprawdzę.
Napisano 27 Listopad 201410 l Super wyszło. Myślę że to przyciemnienie wyszło na dobre. Jest trochę bardziej mrocznie :P
Napisano 27 Listopad 201410 l Wyszlo super, w ogóle idea wykorzystania ruchu kamery z łapy bardzo fajna :) Edytowane 28 Listopad 201410 l przez Riko literówka
Napisano 28 Listopad 201410 l ...!!! To jest świetne! :) w czym robione? Max +... ? W pierwszym momencie myslalem zę to cg+real footage, ale jednak nie :D Fajny pomysł z tym "ręcznym" turntablem, chociąz ja bym może bardziej miękko zrobił tą kamerę, bez aż takich mocnych peaków bo troszkę ciężko się oglada, ale to takie czepianie się ^^
Napisano 28 Listopad 201410 l Tak jest, zdradź nam jakie narzędzia pomogły Ci dojść od podstaw aż do finalnego efektu!
Napisano 30 Listopad 201410 l Autor Programy jakich użyłem: 3D smax - Wiadomo, modeling rendering. Renderowałem Vray 3.0 w firmie na farmach. Trudno mi jest określić czas, ponieważ poszczególne warstwy renderowałem osobno, tło, pojazd, atmosfera. W domu na moim i7 czas to jakieś 2 godz. na klatke. PS, Quixel SUITE - teksturki Substance Designer - Renderowałem Ao, cavity itd. gdyż szybko renderuje. NukeX 7 posłużył do ekstrakcji kamery z filmu i do postprodukcji. Nie używałem żadnych dodatkowych plygin-ów do Nuke-a. Wszystkie efekty zrobiłem przy pomocy podstawowych narzędzi dostępnych w nuku a jest ich naprawde multum. AE - Napisy, dzwięk i kompresja. Dzwięki pochodzą z tej stronki; http://www.freesound.org/ blukazs - Kamerka jest juz po "zmiękczeniu",mogłem bardziej wygładzić, ale nie chciałem bardzo ingerować, orginalnie trzęsła bardzo mocno.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto