Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Zrobiłem kiedyś model wojskowego samochodu, póżniej dorobiłem hangar i animacje.

Ogólnie to taka prezentacja "turnaround" tylko trocheę miej nudny, tak myślę.

 

_1404.jpg

 

 

 

making of

 

 

Blog:

 

https://zimirski.blogspot.com/b/post-preview?token=fHAN70kBAAA.LvM2EVTlWubYvM-D84P2TA.-hNbMA0KA2k_vtP6w2Ju1g&postId=7539109119477940121&type=POST#!/

Edytowane przez andy12

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie rewelacja! Chciałbym żeby wszystkie 360 były w takim stylu.

Napisano
  • Autor

Fajnie że komus sie podoba.

Teraz zauważyłem że animacja jest troszkę zbyt przyciemniona w stosunku tego co powinno być, gdzieś popełniłem błąd a może to przez kompresje.

Zaraz to sprawdzę.

Napisano

Super wyszło. Myślę że to przyciemnienie wyszło na dobre. Jest trochę bardziej mrocznie :P

Napisano

Wyszlo super, w ogóle idea wykorzystania ruchu kamery z łapy bardzo fajna :)

Edytowane przez Riko
literówka

Napisano

...!!! To jest świetne! :) w czym robione? Max +... ? W pierwszym momencie myslalem zę to cg+real footage, ale jednak nie :D Fajny pomysł z tym "ręcznym" turntablem, chociąz ja bym może bardziej miękko zrobił tą kamerę, bez aż takich mocnych peaków bo troszkę ciężko się oglada, ale to takie czepianie się ^^

Napisano

Tak jest, zdradź nam jakie narzędzia pomogły Ci dojść od podstaw aż do finalnego efektu!

Napisano
  • Autor

Programy jakich użyłem:

3D smax - Wiadomo, modeling rendering.

Renderowałem Vray 3.0 w firmie na farmach. Trudno mi jest określić czas, ponieważ

 

poszczególne warstwy renderowałem osobno, tło, pojazd, atmosfera.

W domu na moim i7 czas to jakieś 2 godz. na klatke.

 

PS, Quixel SUITE - teksturki

Substance Designer - Renderowałem Ao, cavity itd. gdyż szybko renderuje.

 

NukeX 7 posłużył do ekstrakcji kamery z filmu i do postprodukcji.

Nie używałem żadnych dodatkowych plygin-ów do Nuke-a. Wszystkie efekty zrobiłem

 

przy pomocy podstawowych narzędzi dostępnych w nuku a jest ich naprawde multum.

AE - Napisy, dzwięk i kompresja.

 

Dzwięki pochodzą z tej stronki; http://www.freesound.org/

 

blukazs - Kamerka jest juz po "zmiękczeniu",mogłem bardziej wygładzić, ale nie

 

chciałem bardzo ingerować, orginalnie trzęsła bardzo mocno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności