rly Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Na stronie chaosgroup pojawił się Vray 3.0 z SP1, a w nim sporo nowości. [video=youtube;Hy-tRHExWgU] Major Updates and New Features Improved render speeds, new Microfacet GTR / GGX BRDF and major advancements in GPU rendering are now available in V-Ray 3.0 for 3ds Max SP1. New V-Ray RT GPU Features V-Ray RT GPU now supports rendering hair and subsurface scattering, making it perfect for advanced character work. Improved refresh speeds enable greater interactivity for look development and faster iterations. Light Cache support now makes it possible to render architectural interiors using the GPU. New Microfacet GTR / GGX and Shader Improvements V-Ray 3.0 for 3ds Max SP1 adds support for Microfacet GTR / GGX BRDF, ideal for hard surfaces such as metal. In addition, many shaders have been refined for faster rendering and added functionality. There are now Clip opacity and Stochastic opacity material options for faster rendering of opacity-mapped trees and vegetation, improved translucency of two-sided materials, and optimized volume rendering with Light Cache support. Geometry Updated to Embree 2.3; Embree can now accelerate VRayProxy objects, instances and Ornatrix/HairFarm hair New VRayInstancer geometric plugin for instancing objects using ParticleFlow systems Improved cutaway and section rendering with VRayClipper Automatic instancing of identical proxy objects Added support for subdivision objects in Alembic files through OpenSubdiv Added support for point cloud rendering in 3ds Max 2015 New vrmesh/Alembic viewer for proxy objects Lighting New disc-shaped area light Faster sampling of rectangular area lights Ability to control diffuse and specular lighting contributions separately Render Elements and Compositing Support for OpenEXR 2.2 with new DWA compression options Render out light contributions into separate components (raw, diffuse, specular, etc.) New controls for object visibility in VRayVelocity render elements V-Ray Frame Buffer New dockable history and color correction tools in V-Ray Frame Buffer New Reinhard highlight burn color correction Save multi-channel OpenEXR and .vrimg files directly from VFB Ability to load background image into VFB New option for loading files into VFB for post processing Improved anaglyph stereoscopic preview Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 shieeeeeeeeeeeeeetttttt.................... Arnold ch..! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Zawsze bylem pod wrazniem chaosow. Wiadomo ze jak cos staje sie popularne, to automatycznie wszyscy z zawiscie hejca, ale ten silnik naprade wart jest swej ceny i nie bez powodu w niektorych dziedzinach jest standardem w renderowaniu. Szkoda ze jeszcze nie wyszedl vray 3.0 standalone, ja jako blenderowiec moglbym wtedy sie bardziej nacieszyc nowosciami, niestety priorytetem zawsze jest wersja pod maxa a pozniej dopiero c4d, mayki itd. Niby wciaz moge wrocic do pracy na maxie2012, ale powoli proboje sie uwolnic od AD :P. Btw ktos tutaj uzywa tego pheonixa? Popularne to w ogole? Chyba do fluidow ludzie uzywaja innych plugow... no i jeszcze jest houdini :P PS. Vray to chyba jest dostepny na kazdy mozliwy program 3d, sketchupy, maje, maxy, cinemy, mod, chyba rhino nawet tez... no i Blender :D W dobie wysypu unbiasow zawsze przypomina mi sie ten filmik strasznie prawdziwy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Rhino nie chyba tylko w 100% ma vray :) Co do pheonixa jak nie chcesz się bawić realflow to jest to jego konkurent ze stajni Chaosów bardzo wygodny plugin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 dziwne w ogole, ze to nie trafilo jeszcze na glowna :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 15 Grudzień 2014 Share Napisano 15 Grudzień 2014 tutaj jeszcze wersja dla majki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 15 Grudzień 2014 Share Napisano 15 Grudzień 2014 GGX Finally !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas3d Napisano 15 Grudzień 2014 Share Napisano 15 Grudzień 2014 Coraz szybciej i szybciej :) oby tak dalej! A tak z innej beczki czy ktoś testował MosquitoRender od Cebasa? Nawet newsa nie było jak się pojawił ten renderer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 15 Grudzień 2014 Share Napisano 15 Grudzień 2014 Jestem ciekawy implementacji tego GGXa. Coś mało się trailerze pochwalili a wg. mnie to najważniejszy nowy ficzer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się