Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. To mój pierwszy temat na tym forum. Uczę się zbrusha od niedawna.. wysculpowałem już obiekt taki jak mnie interesuje, chcę teraz zrobić z niego normal mapę i nałożyć ją na lowpoly. Jednak nie wiem jak to poprawnie zrobić, kiedy już coś mi się uda to uv mi nie odpowiada.. ma ktoś jakiś tutorial jak zrobić normal mapę z czegoś takiego? Bądź od razu mi odpowie..

http://oi59.tinypic.com/2ex8n41.jpg

Ogólnie chodzi mi o taki efekt http://www.grimrock.net/wp-content/uploads/2014/08/blog_zbrush_modo2.jpg .

Za każdą szczerą odpowiedź dziękuję oraz "podziekuję".

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 4,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zbrush wypala tylko po subdivach. Uzyj XNORMAL darmowy stuff od NVdia.

Zrob tak model z zbruha potraktuj decymacja z zakladki pluginow i uzyj go w Max/Maya/Modo do zrobienia Low Poly (LP).. Rozłóż UV dla LP. Zduplikuj. Wyciągnij wertexy po normalne N tak by wchlonelo zarowno deske LP jak i HP (High Poly z zbrusha). W ten sposób zrobiłeś CAGE (CG).

Wyeksportuj LP i CG z Maxa/Maya/Modo do obj. Wyeksportuj HP bez decymacji lub z minimalna decymacja do OBJ. Teraz uzyj XNormala. Wciagasz LP. Dla LP wciagasz dodatkowo Cage. Wciagasz HP. Teraz metoda prob i bledow z ustawieniami i wlala.

 

http://www.xnormal.net/1.aspx

 

 

Moesz takze wypalac bezposrednio w Maxie Maya i modeo. W maya jest tzw envelope zamiast cage. Mozesz takze wypalic w Mubdoxie. Do deski staczy cage tez nie bedzi potzrebny tzreba ustawic tylko search distance.

Pzdr.

Napisano

Jest jeszcze inna metoda. Exportujesz highpoly model do .obj do np. 3ds max , robisz na nim low poly, nakładasz siatkę UVW, potem importujesz to do Zbrusha, na jednej warstwie ustawiasz low poly model, dajesz mu subdivide a na drugiej warstwie highpoly i pierwszemu dajesz z panelu SubTool-> ProjectAll (ustawiając odpowiednio suwaki po bokach, gdyby były jakieś nierówności...). potem już normalnie wypalasz mapy z tego pierwszego. Tutaj wideo poradnik jak to zrobić

Edytowane przez lsebastian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.