Skocz do zawartości

Młynek do kawy


beRy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Na początek fajny start an forum scena ciekawa i nie tuzinkowa widać ze włożyłaś w nią serce :)

Parę rzeczy jest do poprawienia:

- stare młynki były mocniej lakierowane na zdjęciach jeśli na nich bazowałaś widać ładny miękki połysk na krawędziach

- scena powinna być lepiej doświetlona szczególnie drugie ujęcie, kiedyś była zasada aby scena miał trzy źródła światła rozmieszczone po trójkącie z czego dwa doświetlające miały moc światła głównego na poziomie 1/3-1/4

- mapowanie duzych obiektów widać u ciebie kafelkowanie na tapecie i blacie idzie nieładna linia łączenia

- słodyczą przydałby się jakiś modyfikator co by nie były takie równiutkie jak spod igły i zbyt jednakowe nada to fajnego realizmu scenie

- popracuj nad materiałem kawy zmielonej i metalu na młynku i w jednym i drugim przydałby się większa porowatość

IMO odrobinę psuje mi odbiór ta super czysta błyszcząca łyżeczka do tej sceny by się ładnie komponował taki materiał na niej

PA032927.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hih, robilem kiedys bardzo podobny mlynek:)

 

http://max3d.pl/forum/threads/88663-Mlynek?p=1164514&viewfull=1#post1164514

 

Najwiekszy problem mialem z zardzewialym metalem i uzyskaniem odpowiedniego speculara na drewnie.

 

U Ciebie troszke chyba proporcje czesci drewnianej moznaby dopolishowac. Tekstrura ma chyba zbyt duze obrysy wokol łączeń i brakuje bumpa troszke. No i speculara wspomnianego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jej, ile rzeczy do poprawienia :O Chociaż, ze wszystkim się zgadzam, poza lakierowaniem młynka. Może kiedyś uda mi się poprawić i poprosić Was o jeszcze jedną opinię. Na razie jestem zajęta czym innym, a muszę przyznać, że zrobienie nawet niezbyt skomplikowanych elementów zajmuje mi jeszcze dużo czasu ;/

 

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Render w mental ray.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o lakierowanie zgadzam się "ręcami i nogami" ze skalpel3d. Mam dwa młynki tego typu i oba mają taki ładny połysk oczywiście oprócz miejsc w których jest już przetarty. Może warto byłoby pokombinować z jakąś głębią ostrości ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym renderze tapeta odwraca uwagę. Może faktycznie, gdyby ją tylko lekko spacyfikować głębią ostrości, to młynek by zyskał więcej uwagi.

Krówki mogły by jeszcze mieć subsurface scattering, to by bylo hiperrealistycznie.

 

@Skalpel3d Komu, czemu? słodyczom. Wybacz, silniejsze ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi się podoba matowe drewno :P

Próbowałam coś kombinować z subsurface scattering przy krówkavh, ale niestety zabrakło mi cierpliwości. Taki materiał dodałam do płynnej kawy, żeby był efekt zanikania łyżki, ale muszę przyznać, że nie do końca wyszło mi to co chciałam uzyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena, temat i obiekty bardzo ciekawe i daloby sie na pewno z tego ulozyc jeszcze cos wspanialszego, bo takie rzeczy maja potencjal do ciekawej sceny. Jest jednak problem z realizmem przedmiotow. Gdy patrzysz wszystkie one maja w sobie zbyt wielka czystosc. Polecam zrobic fotografie podobnych rzeczy w podobnym oswietleniu ze statywem i zobaczyc czym sie rozni fotografia od tego co sam renderujesz. W ten sposob probujac kopiowac fotografie predzej czy pozniej nabedziesz u siebie wyczucia do takich rzeczy. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności