dopiero zaczynam naukę modelowania w 3ds maxie, stąd możliwe, że mój problem jest banalny. Otóż po dodaniu do mojego obiektu modyfikatora MeshSmooth (zresztą z TurboSmooth jest to samo) na obiekcie pojawiają się dziwne artefakty. Nie wiem dlaczego ale MeshSmooth w niektórych miejscach jakoś dziwnie deformuje moją siatkę. Sama siatka wydaje się być w porządku. Deformacja siatki wygląda jak na obrazku:
Chodzi oczywiście o białe linie, które, nie wiedzieć czemu, znacznie odbiegają od kształtu wyjściowej siatki, mimo iż obiekt jest w tym miejscu niemalże płaski. Proszę o pomoc.
Question
Pinczer 10
Dzień dobry,
dopiero zaczynam naukę modelowania w 3ds maxie, stąd możliwe, że mój problem jest banalny. Otóż po dodaniu do mojego obiektu modyfikatora MeshSmooth (zresztą z TurboSmooth jest to samo) na obiekcie pojawiają się dziwne artefakty. Nie wiem dlaczego ale MeshSmooth w niektórych miejscach jakoś dziwnie deformuje moją siatkę. Sama siatka wydaje się być w porządku. Deformacja siatki wygląda jak na obrazku:
Chodzi oczywiście o białe linie, które, nie wiedzieć czemu, znacznie odbiegają od kształtu wyjściowej siatki, mimo iż obiekt jest w tym miejscu niemalże płaski. Proszę o pomoc.
Link to post
Share on other sites
3 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now