Napisano 28 Wrzesień 200420 l Witam wszystkich; chcialbym rozpoczac WIP mojej animacji, ktora ma byc jednoczesnie moja praca inz :D Prace nad projektem zaczely sie juz na poczatku wiosny, ale braki wolnego czasu skutecznie uniemozliwijaly mi prace; Fabula filmiku rozgrywa sie na innej planecie i w innym wymiarze, gdzie dwie zwalczajace sie nacje ludzi rozbudowaly ogromne miasta (Sinkatan i Kubotan); w koncu doszlo do ostatecznego starcia, ktore doprowadzilo do wylonienia zwyciescy; Akcja rozgrywa sie juz po ostatecznej bitwie, gleboko pod ziemia w tajnym labolatorium cybernetyki w Sinkatan; glowny bohater, jest jednym z zolnierzy ktorzy zostali ciezko ranni w wojnie; uszkodzone biologiczne cialo zostalo zastapione przez cialo mechaniczne; Akcja rozpoczyna sie w momencie gdy bohater budzi się (postac wisi, przypięta do sciany) ; nastepnie zostaine opuszczony na podloge przez specjalne ramie mechaniczne, bedace czescia lab. ; nastepnie postac wyjdzie z pomieszczenia przez hermetyczne drzwi i dalej korytarzem do nastepnej czesci lab. pozniej winda do miasta; tu bedzie mozna zobaczyc ruiny metropolii, dalej postac przechodzac ulica zobaczy krzyz wielkosci ok 3 m; upadnie przed nim i dokona sie wyrawanie ducha z ciala; duch poszybuje ku powierzchni ziemi (czy wspominalem ze miasto jest pod ziemia? :) i tam dokona sie jego materializacja i THE END Narazie mam dwie postacie z czego Egowela musze jeszcze raz Rig -owac bo padl mi dysk i zapis z ukonczona postacia polecial w kosmos; (cale szczescie ze mam 2 dyski bo stracilbym wszystko) obecnie tworze samo labolatorium ale jeszcze ogrom pracy nad nim; najwieksze trudnosci przewiduje jednak przy tworzeniu ruin miasta; oczywiscie bedzie tylko widac nie wielki wycinek metropolii ale i tak sporo pracy przy tworzeniu ruin budynkow i uszkodzonych pojazdow; soft: max + vray; mam nadzieje ze zalozenie WIPa bardziej mnie zmobilizuje do pracy, bo ostatio mam lenia i brak natchnienia (nawet sie zrymowalo:) dzis wieczorkiem dorzuce screeny postaci :)
Napisano 28 Wrzesień 200420 l zycze powodzenia co do dysku to sciagnij jak najszybciej Drive Rescue - jezeli nie nadpisales jeszcze nic w tamtym miejscu to na 90% odzyskasz dane ;-)
Napisano 28 Wrzesień 200420 l Autor dane juz odzyskane na pomoca Easy Recovery, ale akurat duzo plikow roboczych maxa padlo i sa nie do otworzenia :/ najwazniejsze jednak pliki sa wiec nie ma problemu; postac z rig -uje sie jeszcze raz :) pozdro.
Napisano 28 Wrzesień 200420 l Pierwsza sprawa to proponuje bardziej powaznie myslec o kopiach bezpieczenstwa danych. No i oczywiscie radze postawic mocny fundament dla calego przedsiewziencia... czyli mowa o procesie Pre-produkcji widze ze to praca inz. to teoretycznie powinni wam wykladac o tym... chodz niekiedy jak slysze czego ucza to rece opadaja.
Napisano 28 Wrzesień 200420 l Autor oki obiecany screen, jutro pojawi sie kolejny :) jesli chodzi o scenariusz to sprawa zalatwiona, promotor zatwierdzil;
Napisano 29 Wrzesień 200420 l Ciekaw jestem jak ta postać będzie wyglądać po skończeniu... masz jakiś koncept?
Napisano 30 Wrzesień 200420 l Autor faktycznie na tym widoku jakos dziwnie wygladaja te nogi w okolicach kostki i chociaz jest to juz czesc ciala mechanicznego, to nie wyglada to ciekawie ale tam pojawia sie jeszcze elementy pancerza, ktore zmaskuja bledy; postacie z zalozenia maja miec ogolone glowy; postaram sie dzis w nocy wrzucic screena glownego bohatera :) a jak nie dzis to jutro, jestem zawalony robota wiec chwilowo mam malo czasu na 3D ale od dzis smigam na SoftQuadro4 700 XGL :)
Napisano 30 Wrzesień 200420 l podczas podruzy do powieschni duch rozpracza sie i znajue kawałek po kawałku w odbicia elementó starego miasta juz na samej powierzchni??:-/? No dodał bym do postaci cos czego nie moze miec, cos co w dłoni sie zmiesci??
Napisano 30 Wrzesień 200420 l Autor jesli chodzi o materializacje to bardzo podobala mi sie ta z aniamtrixa resonans 2 chyba, gdzie najpierw wyksztalca sie mozg, pozniej rdzen kregowy, kregoslup i konczyny a nasepie zawiazuja sie miesnie i cialo; ale do konca jeszcze nie wiem jak u mnie materializacja bedzie przebiegac; co do Twojego pomyslu Lutlugus, wydaje mi sie on bardzo ciekawy, ale troszke nie pasuje z tego wzgledu ze bohater przezywa przeobrazenie w nowego czlowieka; przeszlosc zostaje wymazana; myslalem nad tym zeby dac mu metalowa "laske" ok 2m dlogosci z jakims ciekawym zdobieniem; mogla by ona sluzyc jednoczenie jako bron :) oczywiscie wymysliloby sie jakas poboczna fabule dotyczaca samej laski :) moze kiedys napisze ksiazke ala Tolkien :P
Napisano 4 Październik 200420 l Siemka, jezeli chcialbys muzyka do tej animacji, pisz, chetnie moge Ci pomoc :-). Mam juz pewne doswiadczenie, robilem muzyke do czolowki V Miedzynarodowych Warsztatow 3D Digitech 2004, muze do animacji zaliczeniowej ( i nie tylko hehe) Jacka Czapnika "Wścieklizna" i muze do jego demoreela. Poza tym nagralem dwie plyty z moimi podkladami, mam male studio nagraniowe w domu. Jezeli jestes zainteresowany, odezwij sie mailem lub gg. gg:2701062 [email protected] Pozdro PS Nie wysylam wiadomosci prywatnej gdyz skrypt nie chce sie odpalic na moim kompie, wyswietla sie "strona nieznana" czy jakos tak.
Napisano 5 Październik 200420 l Autor Oki dzieki za info :) muzyke jaka tutaj bym widzial, to mroczny ambient przechodzacy w dub ; jeszcze pomyslimy :) wczoraj postawilem kompa na nogi, wiec dzis wieczorem powienienem zamiescic nowe renderki :)
Napisano 5 Październik 200420 l Mroczne klimaty to to, co mi najbardziej odpowiada...daj cynk na gg lub emaila.
Napisano 7 Październik 200420 l Autor oto ramie medyczne ktore bedzie w labolatorium zamontowane pod sufitem na specjalnej szynie; bedzie ono w raczej w dalszej czesci lab. wiec nie bedzie wyraznie widoczne;
Napisano 7 Październik 200420 l Ciekawe, tylko czemu do gory nogami?:) Ciekawy material.... ps podaj do siebie gg i maila plz, zgadamy sie
Napisano 14 Październik 200420 l Autor oki Egowel - czyli glowny bohater ukonczony :) to pomieszczenie bedzie zupelnie zmienione, od soboty sie zabieram za to :)
Napisano 14 Październik 200420 l ja tam bym go jeszcze dygnął ... ;) te cyce (no dobra armor ;) ) mu tak zwisają ;) i ogolnie armor z jednej bryly trudno sie chyba zaklada ;) chyba ze jest na stałe ;)
Napisano 15 Październik 200420 l Autor nie zapominaj ze to jest cyborg, ktorego cialo jest w 80% cybernetyczne i jest stworzony tylko by zabijac; po drugie armoror jest pod uniformem ;)
Napisano 20 Październik 200420 l wg mnie ta postac ma za male uda w stosunku do wielkosci i "wagi" toru i pancerza. wyglada to cokolwiek dziwnie:)
Napisano 20 Październik 200420 l Autor no tak zgadzam sie z wami, i po sknczeniu modelowania lokacji jeszcze raz biore sie za postac, coraz bardziej mnie wkurza wiec rzeczywiscie przysiedze nad ta kwestia;
Napisano 23 Październik 200420 l wg mnie za duzy bump na scianach liny wisza nierealistycznie reszta spoko:)
Napisano 25 Październik 200420 l Wszystko jest coś nie tak :/, radziłbym w dooma 3 pograć, tam są podobne klimaty. Zrobisz kilka screenów i dużo w ten sposób możesz osiągnąć :).
Napisano 29 Październik 200420 l sorry jestem ciekaw na jakiej ty jestes uczelni ze pszeszedl taki scenariusz na prace dyplomowa. Swoja droga to mi sie wydaje ze tak rozbudowales ten swoj swiatek ze raczej nie zdolasz go pokazac w tej animacji..z tego co widze..a opisywac to slowami to raczej byloby slabiutko..eh eh eh nie wiem jak ci to powiedziec ale ten twoj scenariusz to totalne...bla bla bla .Ja nie wiem co ty chlopie myslisz ze tworzysz jakis "ambitna" animke..na jakich ty filmach sie wychowales..(kroniki RIdika?)soorry ale gorszego scenariusza juz dawno nie czytalem...no pomijajac Vikinga ktory spiewa i zacheca ludzi do walki... Pozdrawiam i Milej Pracy...no do roboty
Napisano 30 Październik 200420 l a mi się podoba jak na shorta....i animacje ktora ma pokazac umiejetnosci a nie byc filmem po ktorym bedziesz siedzial 3 godziny patrzac sie w sciane (vide Reqiem dla snu).
Napisano 30 Październik 200420 l Autor Ok nowe wcielenie Egowela, dzis bede bawil sie kosci :) Co do fabuly, to no cooz nie musi Ci sie wszystkim podobac, jak mawia przyslowie jeszcze sie taki nie narodzil co by wszystkim dogodzil; masz prawo wyrazic swoja krytyke, ok;
Napisano 30 Październik 200420 l Teraz wygląda lepiej, aczkolwiek za bardzo błyszczący mi sie ten materiał wydaje.
Napisano 10 Listopad 200420 l Autor troche malo czasu na 3d ostatnio ale w koncu moge zaprezentowac cos nowego
Napisano 13 Listopad 200420 l Autor mam pierwsze 20 sekund animacji, jutro powinienem zamiescic na serverze; a teraz ide spac :)
Napisano 4 Grudzień 200420 l Muszę przyznać, że śledze ten wątek od samego poczatku, i z tego co ja tu widze przy ostatnim uaktualnieniu to mnie w podziw wręcz wpędziło. W porównianiu z poprzednimi renderami to co widać teraz jest o niebo lepsze, i jeśli utrzymasz to na podobnym poziome to może być naprawdę fajnie. A teraz kilka uwag, niemożliwe jest żeby wisiał na luźnych kablach, wygląda jakby latał. Kable te co go trzymają to wychodza tak poprostu ze ściany, a te światło niebieskie na pierwszym renderku nie wygląda za dobrze, tzn. wygląda jak świecący plane wiszącyw powietrzu :). To chyba byłoby wszystko i życze powodzenia.
Napisano 6 Grudzień 200420 l Autor dziekuje za komenty; dlugo nic nie ladowalem, duzo czasu teraz poswiecam na animaowanie i rendering; max_1989 : zdaje sobie sprawe ze koles nie moze wisiec na samych kabach, po drugie nawet gdyby to musialby one byc naciagniete; na tych renderach tego nie widac (bo jeszcze tam tego nie ma) ale obecnie koles wisi na spejalnych uchwycie ktory doczepiony jest na plecach postaci ( w animce tesh tego nie bedzie za bardzo widac bo motym opuszczania postaci na podloge nadal bedzie pokazany z perspektywy pierwszej osoby); kwestia kabli wychodzacych ze sciany tesh jush dawno poprawiona; swiatlo tesh zmienione:) postaram sie dzis wrzucic cos nowego :) pozdrawiam
Napisano 8 Maj 200519 l Autor po 8 miesiacach roboty, moge pokazac efekt koncowy mojej pierwszej animacji http://www.wharp.aspfreeserver.com
Napisano 8 Maj 200519 l nie czytalem scenariusza z poczatku watku i kompletnie nie zakumalem tego filmiku, jak dla mnie film o niczym. Szczegolnie w oczy rzuca sie zle prowadzenie kamery, nieraz mialem wrazenie ze ujecia sie powtarzaja. widac momenty przejsc miedzy importowanym chodem a twoja tworczoscia animacji co tez zle rzutuje na calosc.. jedyne co mi sie podobalo to modele:), naprawde dobre.. wiec tam chyba trzeba szukac tych 8 miesiecy pracy a nie w calym projekcie. pozdrufki
Napisano 8 Maj 200519 l niestety ale zgodze sie z przedmowca! scenariusz lezy moim zdaniem totalnie, kamera wkurza -czesto pokazujesz rzeczy, miejsca ktore nic nie wnosza jak na poczatku gdy błaka sie (buja) po laboratorium . Animacja postaci tez nie zachwyca delikatnie mowiac. Ale i tak gratuluje ukonczonego projektu pzdr
Napisano 8 Maj 200519 l Najważniejsza wada - NUDY! Nawet bardzo dobra muzyka tego nie ratuje :( Po prostu podczas oglądania średnio co 5 sekund miałem ochotę wyłączyć filmik. Zero jakiejkolwiek akcji, straszna praca kamery, scenariusz jak już wyżej wspomniano leży (także nie studiowałem tego wątku i po obejżeniu animki nie wiedziałem o co tam chodzi). Jedyny plus to zakończenie projektu oraz pasująca muzyka niestety - a wolałbym napisać więcej dobrego. Pozdrawiam i powodzenia na przyszłość.
Napisano 11 Maj 200519 l Witam, jestem twórcą muzyki do tego filmu :-) Pare słów ode mnie: Muzyka została skomponowana w ciągu 6 dni. Efekty dźwiękowe zajęły mi 2 dni (nagrywanie&miksowanie). Każdy istrument orkiestry został osobno rozpisany nutowo, używałem instrumentu vst Edirol Orchestral. Wszystkie efekty dźwiękowe nagrałem w moim studio (tu były też miksowane). Z ciekawostek mogę powiedzieć, że do nagrań efektów dźwiękowych posłużyłem się między innymi odkurzaczem, bębnem afrykańskim, drabiną metalową, 3 butelkami wody gazowanej Muszynianka oraz swoja glowa :) Jeżeli spodobała się komuś muzyka do tego filmu i chciałby ze mną współpracować, może mnie znaleźć tutaj: Mateusz "Tele" Telega mail: [email protected] gg: 2701062 tlem: [email protected] msn login: [email protected] I bardzo prosze o ocenianie równiez warstwy muzycznej tego filmu :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto