Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam,

 

Jestem nowy na tym forum.

W tym temacie to tyle, poniżej moje prace, będę się starał robić update'y na bieżąco ale nic nie mogę obiecać ;)

 

chamber_v2_by_artificialdesign-d8its57.jpgsketch_0002_by_artificialdesign-d8iku44.jpgsketch_0001_by_artificialdesign-d8ibskx.jpgcastle_001_by_artificialdesign-d8dvve2.jpgcrime_scene_001_by_artificialdesign-d835asu.jpgtrapped_by_artificialdesign-d7vvawp.jpgdealer_by_artificialdesign-d7stqz5.jpga_half_blood_promise_by_artificialdesign-d7vi7vh.jpg

  • Replies 22
  • Views 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kolejna teczka do subskrybowania. Świetne prace i to jeszcze cyberpunkowe. Zdradzisz jakieś making of'y? Bo z tego co widzę, to sporo w niektórych zdjęć, nie?

Fiu fiu! Kolego. Nieźle to wszystko wygląda. Najlepsze są te panoramy fantasy i ta chińska ulica. To pobojowisko kolorystycznie i kompozycyjnie miażdży :). Świetna praca. Mogę wiedzieć w jakich programach tworzysz?

Dobre arty się tu dzieją :D Bardzo podoba mi się rendering robotów. Z prac zawierających BG najlepiej prezentują się te zawierające zdjęćiowe tekstury. Pozdrawiam!

  • Author
Kolejna teczka do subskrybowania. Świetne prace i to jeszcze cyberpunkowe. Zdradzisz jakieś making of'y? Bo z tego co widzę, to sporo w niektórych zdjęć, nie?

 

Dzięki.

Sporo wszystkiego, w zaleznosci od pracy, różne techniki a w niektórych wszystko naraz: Ps, photobash, 3D, zBrush.

Poniżej kilka wipów:

Process%2Bshot.jpgProcess.jpgThe-weird-ritual-feast-gif.gifNight-Crawler.gifSiege.gif

 

- - - Połączono posty - - -

 

Fiu fiu! Kolego. Nieźle to wszystko wygląda. Najlepsze są te panoramy fantasy i ta chińska ulica. To pobojowisko kolorystycznie i kompozycyjnie miażdży :). Świetna praca. Mogę wiedzieć w jakich programach tworzysz?

 

Dzięki.

Głównie Photoshop ale też Autodesk Maya, zBrush i Keyshot4

 

- - - Połączono posty - - -

 

Dobre arty się tu dzieją :D Bardzo podoba mi się rendering robotów. Z prac zawierających BG najlepiej prezentują się te zawierające zdjęćiowe tekstury. Pozdrawiam!

 

Dzięki, ciesze się że się podoba

Hmm. Wcale spoko teka a jakaś kompletnie niezauważona. Szkoda.

Pociśnij więcej postaci nie z pozera. Wiadomo ze będzie na starcie dużo słabiej ale na dłuższą metę bardzo się przyda.

Twoje Enviro bardzo fajne, luźne, sympatyczne, odważne pociągnięcia pędzlem i zgrabnie pocięte foty/tekstury, bardzo fajne.

Natomiast postacie słabe, w lasce opartej o ścianę kompletnie nie do pary dobrałeś foty, dłoń, głowa czy ten fioletowy "nad-kolannik:)?", prawie wszystkie mają inny kierunek światła i jego natężenie, nie bój się zrobić porządny overpaint, wygląda to jakbyś kompletnie zignorował info na temat natężenia/kierunku światła które miałeś z pozera, (chociaż ostatnia laska już lepsza)

  • Author
Ciekawe prace, chciałbym zobaczyć więcej :D np cyberpunkowy pojazd..

 

Może jak zajmę się konceptami pojazdów...kiedyś...może. Dzięki!

 

Tu jeden z serii 'nudy'

node_27_by_artificialdesign-d8rfdt0.jpg

Wydaje mi się, że przydałoby się więcej malować bez użycia fotek. Zwróć uwagę, że poziom tym jedynie malowanych jest klasę niżej niż z użyciem fotek. Dojdziesz do momentu w którym zatrzyma ci się progres i będziesz mógł go podnieść tylko znając żelazne podstawy których widać, że tobie brakuje. To jest moje zdanie ale wydaje mi się, że przez to prace są takie trochę sztuczne- sterylne brak im takiego "zęba" malarskiego który dodaje charakteru.

 

Pozdrawiam

  • Author
Wydaje mi się, że przydałoby się więcej malować bez użycia fotek. Zwróć uwagę, że poziom tym jedynie malowanych jest klasę niżej niż z użyciem fotek. Dojdziesz do momentu w którym zatrzyma ci się progres i będziesz mógł go podnieść tylko znając żelazne podstawy których widać, że tobie brakuje. To jest moje zdanie ale wydaje mi się, że przez to prace są takie trochę sztuczne- sterylne brak im takiego "zęba" malarskiego który dodaje charakteru.

 

Pozdrawiam

 

Generalnie dzieki za opinie ale chcial bym wiedziec które prace konkretnie masz na mysli mowiac "...poziom tym jedynie malowanych jest klasę niżej niż z użyciem fotek..."

 

Ząb malarski to wg. mnie kwestia gustu, jedni lubią loose inni photoreal a jeszcze inni 3D.

Oczywiście, że to kwestia gustu- tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Każda ścieżka jest równie dobra. Zakładam jednak, że ciągle chcesz się rozwijać i sprawiać żeby wszystko szło do przodu. Wydaje mi się, że nie da się tego zrobić bez dobrych podstaw. Zobacz, że w postach 16 i 17 postacie są strasznie płaskie, mają błędy anatomiczne i generalnie odstają od tła (w 17). Weź pod uwagę, że ludzie którzy wymiatają w takich photobashach i mieszaniu 3d mają bardzo rysunkowe podstawy. U ciebie niestety widać gdzie wstawiasz postać z Daza a gdzie ją rysujesz samemu. Polecam trenować takie podstawy a zobaczysz, że photobashe dużo zyskają. Pozdrawiam

  • Author

Niestety teoria trochę kuleje bo laski z posta #16 wzorowane są na refkach + jest napisane ze to 'krótkie przerwy pomiędzy zleceniami'. 30/50min na sztukę wiec nie będą tak wylizane jak reszta.

Praca z #17 zrobiona na podstawowym renderze oświetlenia z keyshot'a. 3D nie jest w 100% odwzorowaniem rzeczywistości ale na pewno jest trafniejsze niż zgadywanie takiej 'sytuacji oświetleniowej'.

 

Niemniej, dzięki za poświęcony czas i wyrażenie swojego zdania.

Pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy