Skocz do zawartości

Daniel Tyka


NoLogic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fiu fiu! Kolego. Nieźle to wszystko wygląda. Najlepsze są te panoramy fantasy i ta chińska ulica. To pobojowisko kolorystycznie i kompozycyjnie miażdży :). Świetna praca. Mogę wiedzieć w jakich programach tworzysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna teczka do subskrybowania. Świetne prace i to jeszcze cyberpunkowe. Zdradzisz jakieś making of'y? Bo z tego co widzę, to sporo w niektórych zdjęć, nie?

 

Dzięki.

Sporo wszystkiego, w zaleznosci od pracy, różne techniki a w niektórych wszystko naraz: Ps, photobash, 3D, zBrush.

Poniżej kilka wipów:

Process%2Bshot.jpgProcess.jpgThe-weird-ritual-feast-gif.gifNight-Crawler.gifSiege.gif

 

- - - Połączono posty - - -

 

Fiu fiu! Kolego. Nieźle to wszystko wygląda. Najlepsze są te panoramy fantasy i ta chińska ulica. To pobojowisko kolorystycznie i kompozycyjnie miażdży :). Świetna praca. Mogę wiedzieć w jakich programach tworzysz?

 

Dzięki.

Głównie Photoshop ale też Autodesk Maya, zBrush i Keyshot4

 

- - - Połączono posty - - -

 

Dobre arty się tu dzieją :D Bardzo podoba mi się rendering robotów. Z prac zawierających BG najlepiej prezentują się te zawierające zdjęćiowe tekstury. Pozdrawiam!

 

Dzięki, ciesze się że się podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje Enviro bardzo fajne, luźne, sympatyczne, odważne pociągnięcia pędzlem i zgrabnie pocięte foty/tekstury, bardzo fajne.

Natomiast postacie słabe, w lasce opartej o ścianę kompletnie nie do pary dobrałeś foty, dłoń, głowa czy ten fioletowy "nad-kolannik:)?", prawie wszystkie mają inny kierunek światła i jego natężenie, nie bój się zrobić porządny overpaint, wygląda to jakbyś kompletnie zignorował info na temat natężenia/kierunku światła które miałeś z pozera, (chociaż ostatnia laska już lepsza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że przydałoby się więcej malować bez użycia fotek. Zwróć uwagę, że poziom tym jedynie malowanych jest klasę niżej niż z użyciem fotek. Dojdziesz do momentu w którym zatrzyma ci się progres i będziesz mógł go podnieść tylko znając żelazne podstawy których widać, że tobie brakuje. To jest moje zdanie ale wydaje mi się, że przez to prace są takie trochę sztuczne- sterylne brak im takiego "zęba" malarskiego który dodaje charakteru.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że przydałoby się więcej malować bez użycia fotek. Zwróć uwagę, że poziom tym jedynie malowanych jest klasę niżej niż z użyciem fotek. Dojdziesz do momentu w którym zatrzyma ci się progres i będziesz mógł go podnieść tylko znając żelazne podstawy których widać, że tobie brakuje. To jest moje zdanie ale wydaje mi się, że przez to prace są takie trochę sztuczne- sterylne brak im takiego "zęba" malarskiego który dodaje charakteru.

 

Pozdrawiam

 

Generalnie dzieki za opinie ale chcial bym wiedziec które prace konkretnie masz na mysli mowiac "...poziom tym jedynie malowanych jest klasę niżej niż z użyciem fotek..."

 

Ząb malarski to wg. mnie kwestia gustu, jedni lubią loose inni photoreal a jeszcze inni 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że to kwestia gustu- tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Każda ścieżka jest równie dobra. Zakładam jednak, że ciągle chcesz się rozwijać i sprawiać żeby wszystko szło do przodu. Wydaje mi się, że nie da się tego zrobić bez dobrych podstaw. Zobacz, że w postach 16 i 17 postacie są strasznie płaskie, mają błędy anatomiczne i generalnie odstają od tła (w 17). Weź pod uwagę, że ludzie którzy wymiatają w takich photobashach i mieszaniu 3d mają bardzo rysunkowe podstawy. U ciebie niestety widać gdzie wstawiasz postać z Daza a gdzie ją rysujesz samemu. Polecam trenować takie podstawy a zobaczysz, że photobashe dużo zyskają. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety teoria trochę kuleje bo laski z posta #16 wzorowane są na refkach + jest napisane ze to 'krótkie przerwy pomiędzy zleceniami'. 30/50min na sztukę wiec nie będą tak wylizane jak reszta.

Praca z #17 zrobiona na podstawowym renderze oświetlenia z keyshot'a. 3D nie jest w 100% odwzorowaniem rzeczywistości ale na pewno jest trafniejsze niż zgadywanie takiej 'sytuacji oświetleniowej'.

 

Niemniej, dzięki za poświęcony czas i wyrażenie swojego zdania.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności