Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dawno już nie robiłem czegoś innego niż tematy architektoniczne. Tym razem miałem przyjemność stworzyć scenerie 3D do jednej z internetowych gier. Scenerie przedstawiają Global Seed Vault, gdzie zła korporacja trzyma zahibernowanych ktosiów :)

Jako ciekawostkę podał, że budynek naprawdę istnieje (oczywiście bez zahibernowanych ktosiów) - trzymane są tam nasiona z całego świata na wypadek kataklizmu: https://www.regjeringen.no/en/topics/food-fisheries-and-agriculture/agriculture/svalbard-global-seed-vault/id462220/

 

Przyjemnie się pracowało, dostałem praktycznie wolną rękę dla całego zlecenia.

 

Agencja: Walk Creative

Kreacja/Modele/Rendering/Post: Ja.

 

Walk_1.jpg

 

Walk_2.jpg

 

Walk_3.jpg

 

Walk_4.jpg

 

Walk_5.jpg

 

I bonus, zajawka przy projektowaniu komory hibernacyjnej:

Walk_6.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne "filmowe" kadry i klimatyczne oswietlenie. Jedynie na pierwszym i czwartym renderze jak dla mnie zacienione miejsca za ciemne. Wiem ze noc i to pod ziemia ale mimo wszystko rozjasnilbym troche pewne strefy na tych renderach zeby chociaz dac zarys tego co dzieje sie w cieniu

Napisano

Za duża monochromatyczność która powoduje że wszystko się ze sobą zlewa.

Lód (?) na szybach kapsuł wygląda bardziej jak cement lub kurz (wszystko przez brak zróżnicowania - monochromatyzm).

Na 4tym ujęciu widać powtarzalność na tylnej ścianie.

 

Najlepsze jest ujęcie 2gie, ze względu na lód wiszący na ścianach ścianie lecz widzę nieprawidłowość w podłodze. W tunelu widać śnieg przy ścianach lecz na ścianach tunelu już go nie ma. Za bardzo to się odcina i kłóci ze sobą.

Myślę że całość post-pro poszła w trochę w złym kierunku.

Podobają mi się refleksy na podłogach i model kapsuły :)

Napisano

Pawelkos: dla klienta szły jeszcze ciemniejsze, z założenia miało być bardzo mroczno. Ale masz rację, ciemne miejsca...są za ciemne :)

mookie - dzięki!

Jakub Wydro: Dzięki za krytykę. Przeglądając referencje tego obiektu to tez mamy do czynienia z monochromatycznością, lodem przy wejściu, który zanika im dalej w głąb. Masz wiele racji w powtarzalności tekstur - już zabrakło czasu na ostatnie szlify. Całość powstała w 2 tygodnie w przerwach pomiędzy innymi projektami, ale wiem...tłumaczenie :) To chyba moje pierwsze podejście do tematów nie związanych z wizualizacjami arch od wielu lat. Mam nadzieję, że kiedyś wpadnie jeszcze taki temat, to może uda mi się dopieścić go bardziej.

Dzięki za pochwałę kapsuły - przy niej miałem najwięcej rozrywki.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności