SWRSC Napisano 16 Marzec 2015 Napisano 16 Marzec 2015 Dawno już nie robiłem czegoś innego niż tematy architektoniczne. Tym razem miałem przyjemność stworzyć scenerie 3D do jednej z internetowych gier. Scenerie przedstawiają Global Seed Vault, gdzie zła korporacja trzyma zahibernowanych ktosiów :) Jako ciekawostkę podał, że budynek naprawdę istnieje (oczywiście bez zahibernowanych ktosiów) - trzymane są tam nasiona z całego świata na wypadek kataklizmu: https://www.regjeringen.no/en/topics/food-fisheries-and-agriculture/agriculture/svalbard-global-seed-vault/id462220/ Przyjemnie się pracowało, dostałem praktycznie wolną rękę dla całego zlecenia. Agencja: Walk Creative Kreacja/Modele/Rendering/Post: Ja. I bonus, zajawka przy projektowaniu komory hibernacyjnej: Pozdrawiam, SWRSC
Pawelkos Napisano 16 Marzec 2015 Napisano 16 Marzec 2015 Bardzo fajne "filmowe" kadry i klimatyczne oswietlenie. Jedynie na pierwszym i czwartym renderze jak dla mnie zacienione miejsca za ciemne. Wiem ze noc i to pod ziemia ale mimo wszystko rozjasnilbym troche pewne strefy na tych renderach zeby chociaz dac zarys tego co dzieje sie w cieniu
mookie Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Drugie ujęcie wyjątkowo ładne, zmarzliny na ścianach wyglądają wspaniale, bardzo klimatycznie. Dobra robota!
Jakub Wydro Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Za duża monochromatyczność która powoduje że wszystko się ze sobą zlewa. Lód (?) na szybach kapsuł wygląda bardziej jak cement lub kurz (wszystko przez brak zróżnicowania - monochromatyzm). Na 4tym ujęciu widać powtarzalność na tylnej ścianie. Najlepsze jest ujęcie 2gie, ze względu na lód wiszący na ścianach ścianie lecz widzę nieprawidłowość w podłodze. W tunelu widać śnieg przy ścianach lecz na ścianach tunelu już go nie ma. Za bardzo to się odcina i kłóci ze sobą. Myślę że całość post-pro poszła w trochę w złym kierunku. Podobają mi się refleksy na podłogach i model kapsuły :)
SWRSC Napisano 18 Marzec 2015 Autor Napisano 18 Marzec 2015 Pawelkos: dla klienta szły jeszcze ciemniejsze, z założenia miało być bardzo mroczno. Ale masz rację, ciemne miejsca...są za ciemne :) mookie - dzięki! Jakub Wydro: Dzięki za krytykę. Przeglądając referencje tego obiektu to tez mamy do czynienia z monochromatycznością, lodem przy wejściu, który zanika im dalej w głąb. Masz wiele racji w powtarzalności tekstur - już zabrakło czasu na ostatnie szlify. Całość powstała w 2 tygodnie w przerwach pomiędzy innymi projektami, ale wiem...tłumaczenie :) To chyba moje pierwsze podejście do tematów nie związanych z wizualizacjami arch od wielu lat. Mam nadzieję, że kiedyś wpadnie jeszcze taki temat, to może uda mi się dopieścić go bardziej. Dzięki za pochwałę kapsuły - przy niej miałem najwięcej rozrywki.
Rekomendowane odpowiedzi