Skocz do zawartości

scena 3D: Global Seed Vault


Rekomendowane odpowiedzi

Dawno już nie robiłem czegoś innego niż tematy architektoniczne. Tym razem miałem przyjemność stworzyć scenerie 3D do jednej z internetowych gier. Scenerie przedstawiają Global Seed Vault, gdzie zła korporacja trzyma zahibernowanych ktosiów :)

Jako ciekawostkę podał, że budynek naprawdę istnieje (oczywiście bez zahibernowanych ktosiów) - trzymane są tam nasiona z całego świata na wypadek kataklizmu: https://www.regjeringen.no/en/topics/food-fisheries-and-agriculture/agriculture/svalbard-global-seed-vault/id462220/

 

Przyjemnie się pracowało, dostałem praktycznie wolną rękę dla całego zlecenia.

 

Agencja: Walk Creative

Kreacja/Modele/Rendering/Post: Ja.

 

Walk_1.jpg

 

Walk_2.jpg

 

Walk_3.jpg

 

Walk_4.jpg

 

Walk_5.jpg

 

I bonus, zajawka przy projektowaniu komory hibernacyjnej:

Walk_6.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardzo fajne "filmowe" kadry i klimatyczne oswietlenie. Jedynie na pierwszym i czwartym renderze jak dla mnie zacienione miejsca za ciemne. Wiem ze noc i to pod ziemia ale mimo wszystko rozjasnilbym troche pewne strefy na tych renderach zeby chociaz dac zarys tego co dzieje sie w cieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duża monochromatyczność która powoduje że wszystko się ze sobą zlewa.

Lód (?) na szybach kapsuł wygląda bardziej jak cement lub kurz (wszystko przez brak zróżnicowania - monochromatyzm).

Na 4tym ujęciu widać powtarzalność na tylnej ścianie.

 

Najlepsze jest ujęcie 2gie, ze względu na lód wiszący na ścianach ścianie lecz widzę nieprawidłowość w podłodze. W tunelu widać śnieg przy ścianach lecz na ścianach tunelu już go nie ma. Za bardzo to się odcina i kłóci ze sobą.

Myślę że całość post-pro poszła w trochę w złym kierunku.

Podobają mi się refleksy na podłogach i model kapsuły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawelkos: dla klienta szły jeszcze ciemniejsze, z założenia miało być bardzo mroczno. Ale masz rację, ciemne miejsca...są za ciemne :)

mookie - dzięki!

Jakub Wydro: Dzięki za krytykę. Przeglądając referencje tego obiektu to tez mamy do czynienia z monochromatycznością, lodem przy wejściu, który zanika im dalej w głąb. Masz wiele racji w powtarzalności tekstur - już zabrakło czasu na ostatnie szlify. Całość powstała w 2 tygodnie w przerwach pomiędzy innymi projektami, ale wiem...tłumaczenie :) To chyba moje pierwsze podejście do tematów nie związanych z wizualizacjami arch od wielu lat. Mam nadzieję, że kiedyś wpadnie jeszcze taki temat, to może uda mi się dopieścić go bardziej.

Dzięki za pochwałę kapsuły - przy niej miałem najwięcej rozrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności