Napisano 16 Marzec 20159 l Dawno już nie robiłem czegoś innego niż tematy architektoniczne. Tym razem miałem przyjemność stworzyć scenerie 3D do jednej z internetowych gier. Scenerie przedstawiają Global Seed Vault, gdzie zła korporacja trzyma zahibernowanych ktosiów :) Jako ciekawostkę podał, że budynek naprawdę istnieje (oczywiście bez zahibernowanych ktosiów) - trzymane są tam nasiona z całego świata na wypadek kataklizmu: https://www.regjeringen.no/en/topics/food-fisheries-and-agriculture/agriculture/svalbard-global-seed-vault/id462220/ Przyjemnie się pracowało, dostałem praktycznie wolną rękę dla całego zlecenia. Agencja: Walk Creative Kreacja/Modele/Rendering/Post: Ja. I bonus, zajawka przy projektowaniu komory hibernacyjnej: Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 16 Marzec 20159 l Bardzo fajne "filmowe" kadry i klimatyczne oswietlenie. Jedynie na pierwszym i czwartym renderze jak dla mnie zacienione miejsca za ciemne. Wiem ze noc i to pod ziemia ale mimo wszystko rozjasnilbym troche pewne strefy na tych renderach zeby chociaz dac zarys tego co dzieje sie w cieniu
Napisano 17 Marzec 20159 l Drugie ujęcie wyjątkowo ładne, zmarzliny na ścianach wyglądają wspaniale, bardzo klimatycznie. Dobra robota!
Napisano 17 Marzec 20159 l Za duża monochromatyczność która powoduje że wszystko się ze sobą zlewa. Lód (?) na szybach kapsuł wygląda bardziej jak cement lub kurz (wszystko przez brak zróżnicowania - monochromatyzm). Na 4tym ujęciu widać powtarzalność na tylnej ścianie. Najlepsze jest ujęcie 2gie, ze względu na lód wiszący na ścianach ścianie lecz widzę nieprawidłowość w podłodze. W tunelu widać śnieg przy ścianach lecz na ścianach tunelu już go nie ma. Za bardzo to się odcina i kłóci ze sobą. Myślę że całość post-pro poszła w trochę w złym kierunku. Podobają mi się refleksy na podłogach i model kapsuły :)
Napisano 18 Marzec 20159 l Autor Pawelkos: dla klienta szły jeszcze ciemniejsze, z założenia miało być bardzo mroczno. Ale masz rację, ciemne miejsca...są za ciemne :) mookie - dzięki! Jakub Wydro: Dzięki za krytykę. Przeglądając referencje tego obiektu to tez mamy do czynienia z monochromatycznością, lodem przy wejściu, który zanika im dalej w głąb. Masz wiele racji w powtarzalności tekstur - już zabrakło czasu na ostatnie szlify. Całość powstała w 2 tygodnie w przerwach pomiędzy innymi projektami, ale wiem...tłumaczenie :) To chyba moje pierwsze podejście do tematów nie związanych z wizualizacjami arch od wielu lat. Mam nadzieję, że kiedyś wpadnie jeszcze taki temat, to może uda mi się dopieścić go bardziej. Dzięki za pochwałę kapsuły - przy niej miałem najwięcej rozrywki.