adek Napisano 23 Marzec 2015 Napisano 23 Marzec 2015 Firma DNA Research wydała właśnie nową, oznaczoną numerem 2.0 wersję silnika renderującego dla 3ds max 2014 oraz 3ds max 20153Delight for 3ds Max 2.0. Pełna treść: 3delight dla 3ds max 2.0
Pawelkos Napisano 23 Marzec 2015 Napisano 23 Marzec 2015 Wow fajnie, kolejny silnik za free. Czy ktos kto tu na forum moglby sie wypowiedziec nt. tego silnika ? Wady, zalety, dlaczego przesiadl sie na niego, ja wypada w stosunku do poprzednio uzywanych ? Zdaje sie ze ktos tu z forum robil w nim wizki o ile pamiec mnie nie myli... Fajnie jakby sie podzielil swoimi doswiadczeniami. Adku moze warto wspomniec ze dzis rownie dostepny jest Renderman w wersji free bez ograniczen do uzytku niekomercyjnego :)
plasti Napisano 23 Marzec 2015 Napisano 23 Marzec 2015 to sie nazywa NEWS :D czy ta licencja do 8 corow to jest w pelni za darmo, ze do prac komercyjnych tez??
adek Napisano 23 Marzec 2015 Autor Napisano 23 Marzec 2015 @plasti: doczytaj, ale z tego co widziałem, raczej tak. W tabeli pricing gdzie sa komercyjne zestawienia 1 user, 1 stanowisko max 8 corow free.
skalpel3d Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 plasti punkt 10 http://www.3delight.com/en/index.php?page=3delight_faq#100
mateusz_s Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 ok, albo jest to najwolniejszy renderer na świecie, albo coś robię źle :-/ dałem boxa na plane i jedno światło liczyło się chyba z 30 sekund... jakas masakra...
MaxymilianMax Napisano 25 Marzec 2015 Napisano 25 Marzec 2015 Faktycznie muli. Poniższą prostą scenkę w roz. 640... renderował ok 2min heh http://i.imgur.com/Q1ZrTBR.png
skalpel3d Napisano 25 Marzec 2015 Napisano 25 Marzec 2015 a to ciekawe pierwsze ujecie 56 s drugie z lekkim dofem 2m13s na domowym FX8350 :)
Robertus Napisano 26 Marzec 2015 Napisano 26 Marzec 2015 Chyba jakieś problemy wczesnej wersji. Sprawdziłem na dwóch kompach w prawie identycznej specyfikacji. Na jednym zamula okrutnie, material editor otwiera sie 2 min, tworza sie nieskonczone procesy w menadżerze etc. generalnie crap i nie dziala. Z kolei na innym działa super :) żadnych problemów.
skalpel3d Napisano 26 Marzec 2015 Napisano 26 Marzec 2015 (edytowane) Na razie napatoczyłem się na takie dziwne zachowanie edytora materiału ze potrafi nie wyświetlać tekstury w diffuse i materiał robi się czarny zanim nie wrzuci się jeszcze jakiejś w inny kanał, dotyczy to rodzimego shadera Edytowane 26 Marzec 2015 przez skalpel3d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się