SlawomirWolicki Napisano 29 Marzec 2015 Napisano 29 Marzec 2015 (edytowane) Witam wszystkich, Śledzę forum od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem tego co tu się dzieje. Szczególny szacunek mam dla fachowców, którzy znajdują czas i chęci by za darmo udzielać praktycznych porad! O ile pomysłów mam aż za dużo o tyle w kwestiach technicznych chętnie skorzystał bym z podobnej pomocy i dlatego też postanowiłem założyć teczkę. Do swojej twórczości podchodzę od komercyjnej strony. Pojawiają się nawet klienci i udaje mi się już zarabiać, wiem jednak, że jeśli chce o tym myśleć przyszłościowo muszę wytrenować podstawy. Planuje skupić się na grafice koncepcyjnej i dość szeroko pojętej ilustracji (wymarzona robota to np. okładki dla Marvela lub DC). Chętnie zajmuje się także projektowaniem interfejsów gier i innymi zagadnieniami z Game Artu. Rozpocząłem też pracę z ZBrushem i już teraz wiem, że ten program pomorze mi mocno. Na bieżąco będę tu przerzucał prace z Portfolio. Kilka grafik na początek: Flybane Zombie War Slug Brothers:The Slick Slug and his brother Stodgy Slug Half Ork Modern Soldiers Szczególnie będę wdzięczny za: - uwagi dotyczące poszczególnych prac - sugestie co do ćwiczeń na jakich powinienem się skupić - uwagi na temat portfolio w sensie np. co pasuje tam dodać lub wyrzucić. Z góry dziękuje za Pomoc! Edytowane 22 Styczeń 2016 przez SlawomirWolicki
biglebowsky Napisano 29 Marzec 2015 Napisano 29 Marzec 2015 Będą z ciebie ludzie:) Pewnie warto żebyś dokładniej sprawdzał jak wygląda realny oręż co by nie kopiować patentów które są ewidentnie wydumane (a to bardziej się tyczy tego co masz w folio, nie tych prac tutaj) Jeszcze za często eksponujesz detale tak samo jak ważniejsze ogólne formy, nie do końca trafnie rozróżniasz materiały ale myślę że to wszystko do opanowania z czasem.
SlawomirWolicki Napisano 29 Marzec 2015 Autor Napisano 29 Marzec 2015 (edytowane) Hej dzięki za szybką odpowiedź! Popracuje nad materiałami, temat praktycznego oręża nie jest mi obcy, ale rzeczywiście trochę sobie "pofolgowałem": ) w tych pracach (szczególnie w tej broni SF). Odnośnie: "...Jeszcze za często eksponujesz detale tak samo jak ważniejsze ogólne formy..." dobrze zrozumiałem, że chodzi o błędy w "operowaniu Punktami skupienia" (Focus points)? Wrzucam jeszcze wspominany sprzęt i post apokaliptyczną terenówkę. Energy weapons I Posta Apo Buggy Edytowane 22 Styczeń 2016 przez SlawomirWolicki
SlawomirWolicki Napisano 31 Marzec 2015 Autor Napisano 31 Marzec 2015 Fajnie pokazane porady odnośnie kompozycji. http://www.cooph.com/features/videos/detail/article/9-photography-composition-tips-featuring-steve-mccurry.html
SlawomirWolicki Napisano 6 Kwiecień 2015 Autor Napisano 6 Kwiecień 2015 Dark Knight and Apo Rangers Goblin Gurdians
bufalakamakafo Napisano 11 Kwiecień 2015 Napisano 11 Kwiecień 2015 Całkiem galante prace, widzę że tablet już zakupiony, dodaj jeszcze jakieś tła i jesteś jak dla mnie kompletny grafik. Ile lat już robisz grafiki? Najbardziej mnie interesuje z jakich tutków i jakim programem zrobiłeś te bronie i terenówkę, bo biją całą resztę na głowę. Jak masz jakieś dobre porady odnośnie malowania broni i pojazdów to się podziel :P , chętnie bym się uczył z jakiegoś sprawdzonego materiału.
SlawomirWolicki Napisano 11 Kwiecień 2015 Autor Napisano 11 Kwiecień 2015 Dzięki, rysowałem trochę za "młodu" potem przerwa, a w malowanie to tak bawię się od paru lat, ale sensownie trenuje od niedawna. Program Photoshop, co do rad to podstawowa - gdybym ćwiczył podstawy zamiast się bawić rysowaniem lub próbować wykończyć na gotowe prace to dziś bym był dużo dalej ; ). Świetne konkretne rady dawali po różnych wątkach wymiatacze tutaj na forum, polecam (szczególnie, że za darmo masa wiedzy). A co do tutków to polecam z płatnych J. Parka https://gumroad.com/jparked (warte swojej ceny) i darmowych Fenga Zhu https://www.youtube.com/user/FZDSCHOOL/videos.
SlawomirWolicki Napisano 12 Listopad 2015 Autor Napisano 12 Listopad 2015 (edytowane) Wrzuta, nic specjalnego, szybkie trening testy sprzed paru miesięcy. Edytowane 12 Listopad 2015 przez SlawomirWolicki
SlawomirWolicki Napisano 22 Styczeń 2016 Autor Napisano 22 Styczeń 2016 (edytowane) Zombie Elf Hunter. Wyprodukowany po pracy szybką metodą od Dava Rapozy. Edytowane 22 Styczeń 2016 przez SlawomirWolicki
BetiiX Napisano 22 Styczeń 2016 Napisano 22 Styczeń 2016 Zombie lowca elfow bardzo soczysty, az sie prosi o wiecej. Taki undead punisher :)
wwysocki Napisano 24 Styczeń 2016 Napisano 24 Styczeń 2016 na dużym propsie masz te prace =D popracuj trochę nad walorem, bryły na obrazkach są płaskie i polecam olać tą czerń. nie potrzeba jej aż tyle, moim zdaniem to nie wygląda spoko. za to dizajny i sam klimacik na duży plus. czekam na więcej, joł!
MazdaR92 Napisano 24 Styczeń 2016 Napisano 24 Styczeń 2016 Kurde ten Zbrush jest ekstra hahaha ja tyle czasu spędziłem niegdyś w tym programie i nic mi nie wyszło .Jest dla mnie za trudny:( Fajne masz te pracki .Ten kowboj jest w takim techlandowym stylu jak z gunslingera .Widzę że sporo się u Ciebie dzieje więc poobserwuje
Agnieszka Antosiewicz Napisano 1 Luty 2016 Napisano 1 Luty 2016 Zombie Elf Hunter świetny! Kreska i kolory - rewelacja.
SlawomirWolicki Napisano 11 Czerwiec 2016 Autor Napisano 11 Czerwiec 2016 BetiiX dzięki - odnośnie Punishera to od czasu drugiego sezonu Czerwonego coś mi leży do skończenia (premier zrobię tutaj ; ) wwysocki - dzięki, prawda czerń jest tak specyficzną informacją, że bezpieczniej często w ogóle jej nie używać. Dla lepszego zrozumienia robię też rzecz w takich rysunkowo komiksowych klimatach. MazdaR92 - zbrush potrafi odrzucić bo to połączenie trabanta, kombajnu i statku kosmicznego ; ) ale jak się już zaczyna ogarniać to można w nim prawie wszystko. Niektórzy bardziej polecają dla koncepciarzy bardziej 3dCoat. Ogólnie mi praca 3d pomaga zrozumieć masę rzeczy w anatomii perspektywie, światłocieniu itd. Agnieszka Antosiewicz - dzięki pozdrawiam. Wrzucam fana arty Destiny.
saharaam Napisano 11 Czerwiec 2016 Napisano 11 Czerwiec 2016 Bardzo wpytke teka :) Widze ze zrobiles przerwe od malowania i przeniosles sie na rysunek - i bardzo dobrze, bo to sprawia ze musisz wiecej myslec nad struktura. Mi samej to bardzo pomoglo. Z doczepek to w pelnych postaciach wychodza Ci za krotkie podudzia, porownaj sobie odleglosc miedzy kolanem a kostka i biodrem a kolanem w obu przypadkach. Pamietaj ze jak rysujesz stojace (czy jakiekolwiek) postacie to perspektywe tez trzeba stosowac zeby siedzialo :) Wiecej!
BetiiX Napisano 12 Czerwiec 2016 Napisano 12 Czerwiec 2016 jako osoba, ktorej Destiny zycie zespulo, fanarty baaardzo sie podobaja :) i chetnie wiecej bym zobaczyla, oj tak (pomijam fakt, ze jak to mozna zrobic 2 z 3 klas postaci!). z saharaam krzycze: wiecej!
DAGOO Napisano 13 Czerwiec 2016 Napisano 13 Czerwiec 2016 Koncepty miodzio! Jestem ciekawa czy jak robisz postać to twardo trzymasz się lineartu? Rzuć jakiś making of kiedyś :)
Sayja Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 ciekawe rzeczy powstają ;) prosim o więcej. 3 grosze: staraj się docisnąć perspektywę, bo z jej braku gubią się proporcje kończyn i pozy wyglądają mniej naturalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się