Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

 

Śledzę forum od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem tego co tu się dzieje. Szczególny szacunek mam dla fachowców, którzy znajdują czas i chęci by za darmo udzielać praktycznych porad!

 

O ile pomysłów mam aż za dużo o tyle w kwestiach technicznych chętnie skorzystał bym z podobnej pomocy i dlatego też postanowiłem założyć teczkę.

 

Do swojej twórczości podchodzę od komercyjnej strony. Pojawiają się nawet klienci i udaje mi się już zarabiać, wiem jednak, że jeśli chce o tym myśleć przyszłościowo muszę wytrenować podstawy.

 

Planuje skupić się na grafice koncepcyjnej i dość szeroko pojętej ilustracji (wymarzona robota to np. okładki dla Marvela lub DC).

Chętnie zajmuje się także projektowaniem interfejsów gier i innymi zagadnieniami z Game Artu. Rozpocząłem też pracę z ZBrushem i już teraz wiem, że ten program pomorze mi mocno.

 

Na bieżąco będę tu przerzucał prace z Portfolio. Kilka grafik na początek:

 

Flybane Zombie

zombie_flybane_by_slawekwolicki-d8nhxh5.jpg

 

War Slug Brothers:The Slick Slug and his brother Stodgy Slug

war_slugs_brothers_by_slawekwolicki-d8nhic1.jpg

 

Half Ork Modern Soldiers

half_ork_soldiers_by_slawekwolicki-d8nhibl.jpg

 

Szczególnie będę wdzięczny za:

- uwagi dotyczące poszczególnych prac

- sugestie co do ćwiczeń na jakich powinienem się skupić

- uwagi na temat portfolio w sensie np. co pasuje tam dodać lub wyrzucić.

 

Z góry dziękuje za Pomoc!

Edytowane przez SlawomirWolicki

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 6,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Będą z ciebie ludzie:) Pewnie warto żebyś dokładniej sprawdzał jak wygląda realny oręż co by nie kopiować patentów które są ewidentnie wydumane (a to bardziej się tyczy tego co masz w folio, nie tych prac tutaj) Jeszcze za często eksponujesz detale tak samo jak ważniejsze ogólne formy, nie do końca trafnie rozróżniasz materiały ale myślę że to wszystko do opanowania z czasem.

Napisano
  • Autor

Hej dzięki za szybką odpowiedź! Popracuje nad materiałami, temat praktycznego oręża nie jest mi obcy, ale rzeczywiście trochę sobie "pofolgowałem": ) w tych pracach (szczególnie w tej broni SF).

 

Odnośnie: "...Jeszcze za często eksponujesz detale tak samo jak ważniejsze ogólne formy..." dobrze zrozumiałem, że chodzi o błędy w "operowaniu Punktami skupienia" (Focus points)?

 

Wrzucam jeszcze wspominany sprzęt i post apokaliptyczną terenówkę.

 

Energy weapons I

energy_weapons_i_by_slawekwolicki-d8nmvst.jpg

 

Posta Apo Buggy

posta_apo_buggy_by_slawekwolicki-d8nhn12.jpg

Edytowane przez SlawomirWolicki

Napisano

Całkiem galante prace, widzę że tablet już zakupiony, dodaj jeszcze jakieś tła i jesteś jak dla mnie kompletny grafik. Ile lat już robisz grafiki? Najbardziej mnie interesuje z jakich tutków i jakim programem zrobiłeś te bronie i terenówkę, bo biją całą resztę na głowę. Jak masz jakieś dobre porady odnośnie malowania broni i pojazdów to się podziel :P , chętnie bym się uczył z jakiegoś sprawdzonego materiału.

Napisano
  • Autor

Dzięki, rysowałem trochę za "młodu" potem przerwa, a w malowanie to tak bawię się od paru lat, ale sensownie trenuje od niedawna. Program Photoshop, co do rad to podstawowa - gdybym ćwiczył podstawy zamiast się bawić rysowaniem lub próbować wykończyć na gotowe prace to dziś bym był dużo dalej ; ). Świetne konkretne rady dawali po różnych wątkach wymiatacze tutaj na forum, polecam (szczególnie, że za darmo masa wiedzy). A co do tutków to polecam z płatnych J. Parka https://gumroad.com/jparked (warte swojej ceny) i darmowych Fenga Zhu https://www.youtube.com/user/FZDSCHOOL/videos.

Napisano

Zombie lowca elfow bardzo soczysty, az sie prosi o wiecej. Taki undead punisher :)

Napisano

na dużym propsie masz te prace =D popracuj trochę nad walorem, bryły na obrazkach są płaskie i polecam olać tą czerń. nie potrzeba jej aż tyle, moim zdaniem to nie wygląda spoko. za to dizajny i sam klimacik na duży plus. czekam na więcej, joł!

Napisano

Kurde ten Zbrush jest ekstra hahaha ja tyle czasu spędziłem niegdyś w tym programie i nic mi nie wyszło .Jest dla mnie za trudny:( Fajne masz te pracki .Ten kowboj jest w takim techlandowym stylu jak z gunslingera .Widzę że sporo się u Ciebie dzieje więc poobserwuje

Napisano
  • Autor

BetiiX dzięki - odnośnie Punishera to od czasu drugiego sezonu Czerwonego coś mi leży do skończenia (premier zrobię tutaj ; )

 

wwysocki - dzięki, prawda czerń jest tak specyficzną informacją, że bezpieczniej często w ogóle jej nie używać. Dla lepszego zrozumienia robię też rzecz w takich rysunkowo komiksowych klimatach.

 

MazdaR92 - zbrush potrafi odrzucić bo to połączenie trabanta, kombajnu i statku kosmicznego ; ) ale jak się już zaczyna ogarniać to można w nim prawie wszystko. Niektórzy bardziej polecają dla koncepciarzy bardziej 3dCoat. Ogólnie mi praca 3d pomaga zrozumieć masę rzeczy w anatomii perspektywie, światłocieniu itd.

 

Agnieszka Antosiewicz - dzięki pozdrawiam.

 

Wrzucam fana arty Destiny.

wolicki_test_char_12_by_slawekwolicki-da5z2x1.jpg

 

wolicki_test_char_34_by_slawekwolicki-da5z39o.jpg

Napisano

Bardzo wpytke teka :) Widze ze zrobiles przerwe od malowania i przeniosles sie na rysunek - i bardzo dobrze, bo to sprawia ze musisz wiecej myslec nad struktura. Mi samej to bardzo pomoglo. Z doczepek to w pelnych postaciach wychodza Ci za krotkie podudzia, porownaj sobie odleglosc miedzy kolanem a kostka i biodrem a kolanem w obu przypadkach. Pamietaj ze jak rysujesz stojace (czy jakiekolwiek) postacie to perspektywe tez trzeba stosowac zeby siedzialo :)

Wiecej!

Napisano

jako osoba, ktorej Destiny zycie zespulo, fanarty baaardzo sie podobaja :) i chetnie wiecej bym zobaczyla, oj tak (pomijam fakt, ze jak to mozna zrobic 2 z 3 klas postaci!).

z saharaam krzycze: wiecej!

Napisano

Koncepty miodzio!

Jestem ciekawa czy jak robisz postać to twardo trzymasz się lineartu?

Rzuć jakiś making of kiedyś :)

Napisano

ciekawe rzeczy powstają ;) prosim o więcej.

3 grosze: staraj się docisnąć perspektywę, bo z jej braku gubią się proporcje kończyn i pozy wyglądają mniej naturalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności