Napisano 29 Marzec 20159 l Witam wszystkich, Śledzę forum od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem tego co tu się dzieje. Szczególny szacunek mam dla fachowców, którzy znajdują czas i chęci by za darmo udzielać praktycznych porad! O ile pomysłów mam aż za dużo o tyle w kwestiach technicznych chętnie skorzystał bym z podobnej pomocy i dlatego też postanowiłem założyć teczkę. Do swojej twórczości podchodzę od komercyjnej strony. Pojawiają się nawet klienci i udaje mi się już zarabiać, wiem jednak, że jeśli chce o tym myśleć przyszłościowo muszę wytrenować podstawy. Planuje skupić się na grafice koncepcyjnej i dość szeroko pojętej ilustracji (wymarzona robota to np. okładki dla Marvela lub DC). Chętnie zajmuje się także projektowaniem interfejsów gier i innymi zagadnieniami z Game Artu. Rozpocząłem też pracę z ZBrushem i już teraz wiem, że ten program pomorze mi mocno. Na bieżąco będę tu przerzucał prace z Portfolio. Kilka grafik na początek: Flybane Zombie War Slug Brothers:The Slick Slug and his brother Stodgy Slug Half Ork Modern Soldiers Szczególnie będę wdzięczny za: - uwagi dotyczące poszczególnych prac - sugestie co do ćwiczeń na jakich powinienem się skupić - uwagi na temat portfolio w sensie np. co pasuje tam dodać lub wyrzucić. Z góry dziękuje za Pomoc! Edytowane 22 Styczeń 20169 l przez SlawomirWolicki
Napisano 29 Marzec 20159 l Będą z ciebie ludzie:) Pewnie warto żebyś dokładniej sprawdzał jak wygląda realny oręż co by nie kopiować patentów które są ewidentnie wydumane (a to bardziej się tyczy tego co masz w folio, nie tych prac tutaj) Jeszcze za często eksponujesz detale tak samo jak ważniejsze ogólne formy, nie do końca trafnie rozróżniasz materiały ale myślę że to wszystko do opanowania z czasem.
Napisano 29 Marzec 20159 l Autor Hej dzięki za szybką odpowiedź! Popracuje nad materiałami, temat praktycznego oręża nie jest mi obcy, ale rzeczywiście trochę sobie "pofolgowałem": ) w tych pracach (szczególnie w tej broni SF). Odnośnie: "...Jeszcze za często eksponujesz detale tak samo jak ważniejsze ogólne formy..." dobrze zrozumiałem, że chodzi o błędy w "operowaniu Punktami skupienia" (Focus points)? Wrzucam jeszcze wspominany sprzęt i post apokaliptyczną terenówkę. Energy weapons I Posta Apo Buggy Edytowane 22 Styczeń 20169 l przez SlawomirWolicki
Napisano 31 Marzec 20159 l Autor Fajnie pokazane porady odnośnie kompozycji. http://www.cooph.com/features/videos/detail/article/9-photography-composition-tips-featuring-steve-mccurry.html
Napisano 11 Kwiecień 20159 l Całkiem galante prace, widzę że tablet już zakupiony, dodaj jeszcze jakieś tła i jesteś jak dla mnie kompletny grafik. Ile lat już robisz grafiki? Najbardziej mnie interesuje z jakich tutków i jakim programem zrobiłeś te bronie i terenówkę, bo biją całą resztę na głowę. Jak masz jakieś dobre porady odnośnie malowania broni i pojazdów to się podziel :P , chętnie bym się uczył z jakiegoś sprawdzonego materiału.
Napisano 11 Kwiecień 20159 l Autor Dzięki, rysowałem trochę za "młodu" potem przerwa, a w malowanie to tak bawię się od paru lat, ale sensownie trenuje od niedawna. Program Photoshop, co do rad to podstawowa - gdybym ćwiczył podstawy zamiast się bawić rysowaniem lub próbować wykończyć na gotowe prace to dziś bym był dużo dalej ; ). Świetne konkretne rady dawali po różnych wątkach wymiatacze tutaj na forum, polecam (szczególnie, że za darmo masa wiedzy). A co do tutków to polecam z płatnych J. Parka https://gumroad.com/jparked (warte swojej ceny) i darmowych Fenga Zhu https://www.youtube.com/user/FZDSCHOOL/videos.
Napisano 12 Listopad 20159 l Autor Wrzuta, nic specjalnego, szybkie trening testy sprzed paru miesięcy. Edytowane 12 Listopad 20159 l przez SlawomirWolicki
Napisano 22 Styczeń 20169 l Autor Zombie Elf Hunter. Wyprodukowany po pracy szybką metodą od Dava Rapozy. Edytowane 22 Styczeń 20169 l przez SlawomirWolicki
Napisano 22 Styczeń 20169 l Zombie lowca elfow bardzo soczysty, az sie prosi o wiecej. Taki undead punisher :)
Napisano 24 Styczeń 20169 l na dużym propsie masz te prace =D popracuj trochę nad walorem, bryły na obrazkach są płaskie i polecam olać tą czerń. nie potrzeba jej aż tyle, moim zdaniem to nie wygląda spoko. za to dizajny i sam klimacik na duży plus. czekam na więcej, joł!
Napisano 24 Styczeń 20169 l Kurde ten Zbrush jest ekstra hahaha ja tyle czasu spędziłem niegdyś w tym programie i nic mi nie wyszło .Jest dla mnie za trudny:( Fajne masz te pracki .Ten kowboj jest w takim techlandowym stylu jak z gunslingera .Widzę że sporo się u Ciebie dzieje więc poobserwuje
Napisano 11 Czerwiec 20168 l Autor BetiiX dzięki - odnośnie Punishera to od czasu drugiego sezonu Czerwonego coś mi leży do skończenia (premier zrobię tutaj ; ) wwysocki - dzięki, prawda czerń jest tak specyficzną informacją, że bezpieczniej często w ogóle jej nie używać. Dla lepszego zrozumienia robię też rzecz w takich rysunkowo komiksowych klimatach. MazdaR92 - zbrush potrafi odrzucić bo to połączenie trabanta, kombajnu i statku kosmicznego ; ) ale jak się już zaczyna ogarniać to można w nim prawie wszystko. Niektórzy bardziej polecają dla koncepciarzy bardziej 3dCoat. Ogólnie mi praca 3d pomaga zrozumieć masę rzeczy w anatomii perspektywie, światłocieniu itd. Agnieszka Antosiewicz - dzięki pozdrawiam. Wrzucam fana arty Destiny.
Napisano 11 Czerwiec 20168 l Bardzo wpytke teka :) Widze ze zrobiles przerwe od malowania i przeniosles sie na rysunek - i bardzo dobrze, bo to sprawia ze musisz wiecej myslec nad struktura. Mi samej to bardzo pomoglo. Z doczepek to w pelnych postaciach wychodza Ci za krotkie podudzia, porownaj sobie odleglosc miedzy kolanem a kostka i biodrem a kolanem w obu przypadkach. Pamietaj ze jak rysujesz stojace (czy jakiekolwiek) postacie to perspektywe tez trzeba stosowac zeby siedzialo :) Wiecej!
Napisano 12 Czerwiec 20168 l jako osoba, ktorej Destiny zycie zespulo, fanarty baaardzo sie podobaja :) i chetnie wiecej bym zobaczyla, oj tak (pomijam fakt, ze jak to mozna zrobic 2 z 3 klas postaci!). z saharaam krzycze: wiecej!
Napisano 13 Czerwiec 20168 l Koncepty miodzio! Jestem ciekawa czy jak robisz postać to twardo trzymasz się lineartu? Rzuć jakiś making of kiedyś :)
Napisano 15 Czerwiec 20168 l ciekawe rzeczy powstają ;) prosim o więcej. 3 grosze: staraj się docisnąć perspektywę, bo z jej braku gubią się proporcje kończyn i pozy wyglądają mniej naturalnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto