Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na forum przedwczoraj wlasnie ktos wrzucil info odnosnie tego kita od mayatsuki, ciekawe toole. Warto obczaic. Tylko trzbea sobie zbakapowac config bo jej toole (wedle readme to 14letnia japonka ot pisząca sobie w pythonie i perlu, użwyajaca modo ;) ) podmieniaja domyslne skroty do kilku bazowych rzeczy.

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modo i kilku innych programów. Po prostu jedyną inwestycją w ciągu ostatnich paru lat było wykupienie pluginu polyboost i kilku mniejszych. Sytuacja analogiczna jak z mają i NEXem.

Napisano

pojawia się trochę nowości, do 100 na szczęście jeszcze sporo brakuje, jak wyżej OpenVDB, bajery w dynamics no i GTR w renderze. Niestety Foundry dało się wyprzedzić i raczej nowy Max zgarnie miano big release ever, chociaż chciałbym się mylić :)

Napisano

@1pudel

Się okaże co jeszcze pokażą. Na pewno dla samego modo będzie to biggest release ever.

Wiadomo, że to nadal nie będzie taki toolset jak w przypadku maxa z pluginami czy mayi ale do większości prac, umówmy się, nikt nie potrzebuje mega kombajnu. A wygoda pracy często gęsto jest lepsza. Problemem modo są możliwości co może się bardzo ładnie na jego korzyść zmienić w przypadku 901 (sdk, dokumentacja, pyqt, pyside, wewnętrzy skrypt edytor - to IMO mocny ukłon w stronę 3rd party devs) oraz performance w tym viewportu o których na razie niewiele wiemy a mnie osobiście ta kwestia po tych ostatnich sneakpeakach baaaaardzo ciekawi.

 

No i te dynamiki są ciekawe. Przykład z ziemią jest dla mnie nieco hmmm zagadkowy. Więcej pytań i sceptycyzmu mi się tam załącza niż hiphip hurraizmu :)

Choć shatter on collision jest bardzo smaczny ale jak to się zachowa przy obiekcie z 50tys poly powiedzmy?

Tyle pytań a premiera tak daleko...

Napisano

też myślę, że będzie to największa paczka nowości dla Modo, ale chyba Foundry po cichu liczyło na zrobienie wielkiego boom w branży. Ten sneak peak z 7 kwietnia imho zrobili na szybko pod community bo zaczęło robić się niemiło na forum. Z drugiej strony gdyby Modo kosztowało tyle co Max ekipa mogłaby być kilkukrotnie większa, a tak chłopaki muszą kombinować.

Nie mniej jestem w wózku Modo i nigdzie się nie wybieram :)

Napisano

Na pewno liczyli na jakiś buzz... Ale może się rozkrecą bliżej premiery. W sensie pod kątem promocji poza direct connect i z materiałami, o których będzie można obiektywnie powiedzieć "wow!" lub chociaż "nieźle!".

Co do ilości osób pracujących nad modo to się powiększyła dosyć i tak mocno. Plus to co napisał Shane i co sugerował w odniesieniu do czyjejś wypowiedzi, że "zdziwiłby się ile można zrobić w ciągu pół roku bazując na nexusie" (luźny cytat). Cóż mejmy nadzieję, że nie są te czcze przechwałki i zobaczymy jakąś petardę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności