Napisano 25 Maj 20159 l witam, Jak zrobić animacje, aby oczy robota mrugały ( zapalały się i gasły w wybranych momentach)? Próbowałem w teksturze ustawić self illumination, ale okazało się, że nie można tego parametru zmieniać w wybranych klatkach ( zmienia się dla całej animacji). Próbowałem też do środka wrzucić światło omni, ale w rezultacie tylko widać odblaski na pobliskich powierzchniach, a same oczy pozostają ciemnie ( nie świecą sie jak w przypadku self illumination). Przydało by się coś w stylu self illumination ,ale z możliwością kontroli na osi czasu. Jakieś propozycje?
Napisano 26 Maj 20159 l Wyrenderuj osobnego passa z oczami. Jeśli nie wiesz jak, najprościej zrobić kopię sceny i nadać wszystkiemu jednolity czarny materiał, a oczom biały. Później w After Effects czy innym programie do compositingu możesz ustawić sobie kolor oczu i zanimować mruganie.
Napisano 26 Maj 20159 l Z tego co widzę to da się normalnie animować selfIllumination. Możesz to sobie podpiąć za pomocą WireParameters też do jakiegoś dowolnego parametru/obiektu, żeby nie robić tego z poziomu Material Editora.
Napisano 26 Maj 20159 l Autor Faktycznie. Po tym jak napisałeś, spróbowałem raz jeszcze i zadziałało. Dzięki wielkie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto