Chocobo Napisano 25 Maj 2015 Napisano 25 Maj 2015 witam, Jak zrobić animacje, aby oczy robota mrugały ( zapalały się i gasły w wybranych momentach)? Próbowałem w teksturze ustawić self illumination, ale okazało się, że nie można tego parametru zmieniać w wybranych klatkach ( zmienia się dla całej animacji). Próbowałem też do środka wrzucić światło omni, ale w rezultacie tylko widać odblaski na pobliskich powierzchniach, a same oczy pozostają ciemnie ( nie świecą sie jak w przypadku self illumination). Przydało by się coś w stylu self illumination ,ale z możliwością kontroli na osi czasu. Jakieś propozycje?
jamnique Napisano 26 Maj 2015 Napisano 26 Maj 2015 Wyrenderuj osobnego passa z oczami. Jeśli nie wiesz jak, najprościej zrobić kopię sceny i nadać wszystkiemu jednolity czarny materiał, a oczom biały. Później w After Effects czy innym programie do compositingu możesz ustawić sobie kolor oczu i zanimować mruganie.
Pawelkos Napisano 26 Maj 2015 Napisano 26 Maj 2015 W jakim sofcie dzialasz i jakiego rendera uzywasz ?
SUPER_OkO Napisano 26 Maj 2015 Napisano 26 Maj 2015 Z tego co widzę to da się normalnie animować selfIllumination. Możesz to sobie podpiąć za pomocą WireParameters też do jakiegoś dowolnego parametru/obiektu, żeby nie robić tego z poziomu Material Editora.
Chocobo Napisano 26 Maj 2015 Autor Napisano 26 Maj 2015 Faktycznie. Po tym jak napisałeś, spróbowałem raz jeszcze i zadziałało. Dzięki wielkie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się