Skocz do zawartości

Nasze gry android - (Ignatius- ukończony str3)


polterge!st

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

 

Od jakiegoś czasu wspólnie z bratem robimy gry na Androida

 

 

 

 

 

 

Naszym głównym projektem jest gra platformowa"Ignatius"

Gra przenosi nas do surrealistycznego, czarno-białego świata. Swoją plastyczną formą oraz fabułą

nawiązuje do starych, niemych filmów. Gra jest w fazie produkcji.

 

 

Zwiastun:

 

 

2j2jdbm.jpg

2qb50ug.png

1zgfbzp.png

er0776.png

 

 

W przerwach od "Ignatiusa" robimy mniejsze gry, aby po mału przesiąknąć na rynek.

 

 

Po krótce je opiszę.

 

 

Ancient Jewels Rush to platformówka. Jest ona swego rodzaju parafrazą filmów przygodowych

z lat '80 i '90. Jest także hołdem dla kultowych gier platformowcyh na 8-bitowce( w grze znajdują się

easter egg'i -mapy - nawiązujące do donkey konga i montezumy)

 

 

Google Play :https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonsofwelder.ancientjewelsrush

kongregate: http://www.kongregate.com/games/sonsofwelder/ancient-jewels-rush

 

 

Video :

24o7m0w.png

2i7s6tx.png

 

 

2ps4kmw.jpg

 

 

52i8v9.png

 

 

Quantum Ram jest nieszablonowym podejściem do tematu endless runnerów.

Gra ociera się o zagadnienia z mechaniki kwantowej - można powiedzieć, że jest alegorią zachowań cząstek elementarnych.

 

 

tak opisaliśmy te gre na Google Play

 

 

"Gra luźno nawiązuje do tematyki kwantowej - a dokładniej do superpozycji stanów kwantowych ( słynny kot Schrodingera - który jest w superpozycji - czyli ani martwy, ani żywy dopóki tego nie sprawdzimy )

 

 

Gra jest parafrazą, czy też alegorią tego zjawiska. Nasz Baran, jest albo biały albo czarny - zmieniamy jego stan."

 

 

24112kn.png

28jxwlh.gif

smy8no.png

 

 

google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quantumram.sonsofwelder

 

 

kongregate : http://www.kongregate.com/games/sonsofwelder/quantum-ram

 

 

Climbing Monster to wspinaczkowy endless, z całą masą bonusów do zebrania. Sterujemy małpą, omijamy spadające na nas przeszkody.

Aby uniknąć obrażeń, możemy zbierać różnego typu kaski. Gra utrzymana jest w zabawnym kreskówkowo komiksowym stylu.

 

 

Video:

 

 

Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonsofwelder.monsteralpha

Kongregate: http://www.kongregate.com/games/sonsofwelder/climbing-monster

xd9f5v.png

k1qa7d.png

rusoj4.png

 

 

Sparky Ocean Adventrure - prosta gra z bajkową szatą graficzną. Przeznaczona dla najmłodszych graczy.

 

 

Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonsofwelder.sparkyocenaadventure

ojmmvb.png

 

 

29uszrp.png

 

 

 

 

Staramy się aby nasze gry cieszyły oko i były ciekawe, czasami nieszablonowe :)

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez polterge!st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

"Ignatius" wymiata, fabuła prosta, ale ubrane to zacnie w grafikę :) Aż czasy 1993-1998 mi się przypomniały, Amiga 600 i Amiga 1200. Tylko że u Was rozdzielczość HD :) Świetna robota! Bardzo mi się podoba też "Ancient Jewels Rush". Normalnie jakby się klimatem cofnął do moich lat młodzieńczych. Super robotę odwalacie :) Pozdrawiam

Na "Ignatiusa" w wersji full czekam!

Hris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Dzięki. Ciesze się, że się wam podoba :)

 

Co do fabuły Ignatiusa, to będzie ona(już jest, ale nie jest to pokazane w trailerze) bardziej rozbudowana.

 

Też wyrosłem na pegasusie, atari i commodore. To były czasy ... hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gry prezentuja sie bardzo dobrze. Pierwsze wrazenie wizualne na wilki plus. Jak bedzie z grywalnoscia to sie okaze.

 

Dozylismy czasow ze dwie osoby trzaskaja gry na wysokim poziomie po godzinach. Dzieki wysokim technologiom.

 

A propo technologii: w czym robione gierki? Wlasny silnik? Natywnie?

 

Druga gra bardzo mi przypomina Ricka Dangerus.

 

Tez czekam na pelna wersje pierwszej gry - choc fanem platformowek od czasow amigi 500 (nie 600 ani 1200 :D ) nie jestem.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boltic - taaaak! właśnie - Rick Dangerous - tego tytułu nie mogłem znaleźć - ta gra "Ancient Jewels Rush" jak żywa z czasów Amigi...uwielbiam takie klimaty:)

Też mnie ciekawi strona technologiczna - jaki silnik 2D został tu użyty.

 

Pozdrawiam

Hris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiliście w dyche :) Rick Dangerous, który notabene wzorował się na Indianie Jones'ie, jak i montezuma były głównymi inspiracjami. Ale było sporo gier w podobnych klimatach - np fajne było też w zbliżonym stylu Duck Tales na pegasusa.

 

Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to z racji, że nie umiemy programować, robimy to poprzez Construct 2 - pozniej cordova i intel XDK - musiałbym sie dokładniej brata zapytać, on zajmuje się tymi kwestiami a ja grafą. Ogólnie te wszystkie eksporty są dosyć karkołomne i wzrasta przez nie waga aplikacji, oraz spadają fps'y. Oryginalnie Construct 2 był stworzony do gier i programów w technologii HTML5, ale jest tam dosyć aktywne community i sami twórcy, dosyć szybko powstają różnego rodzaju pluginy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pograłem w ten klon ricka dangerous'a - kurcze tragiczny interfejs, musieć ogarniać po guzikach co zrobić by zagrać to spora porażka - warto przemysleć i wzorować się na rozwiązaniach innych firm. Musicie popacować nad UI - nawet wizualnie - bo o ile ładne to kompletnie nie intuicyjne. Klatek na sekunde nie komenuje ale widze, ze Construct jest strasznie słabym frameworkiem wydajnościowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kongregate dostajesz ok 2$ za 1000 wyswietleń . Najpierw gra trafia do under jugment i tkwi tam, aż dostanie odpowiednią ilość ocen, jeśli średnia(z tego co sie orientuje)wyniesie minimum 3.5 to trafia do hot new - czyli na fronta.

 

Olaf.dzięki za wskazówki. Mógłbyś trochę jaśniej, żebyśmy mogli dokonac poprawek? Nie wiem czy grałeś na kongregate, czy pobraleś apk. Ogólnie w menu głównym jest ikona "i" - instrukcja - może rzeczywiście samo "i" jest zbyt tajemnicze.

Ogólnie zdaje sobie z tego sprawe, że w tego typu grach, graczom nie chce się czytać instrukcji, uczyć się gry itp. Raczej liczą na coś intuicyjnego, szybkiego do opanowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ogólnie nie rozzumiałem nic z przycisków. Bardzo nieintuicyjne był fakt, ze musiałem kliknąc w poziom w ktory chce zagrać - jeżeli zaczynam to powinienem mieć wybrany początkowy. To samo z wyborem postaci - jeżeli trzeba robić instrukcje do zielonej lampki - która nie jest do końca oczywista - pomysł powinno się wywalić do śmieci. Polecam popracować troche dla klientów niż robić tylko dla funu - cały feedback który dostaniesz od klienta zainteresowanego wypuszczeniem gry pod swoją markę jest bardzo wartościowy pod kątem usability.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

W grze poza typowo zrecznościowymi rzeczami będą też zagadki logiczne - np ustawienie odpowiednio agregatów aby otworzyć mechaniczne wrota, przenoszenie skrzyń, głazów, aby gdzieś doskoczyć i części maszyn aby coś uruchomić. Także podczas gry będziemy odnajdywać karty/slajdy opowiadające historie głównego oponenta, jednak nie jest to wymagane do ukonczenia gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Nowe obrazki z Ignatiusa. Wprowadzilismy kilka ulepszeń - gra będzie posiadała dwa typy sterowania do wyboru. 1 - na sztywno ustawione przyciski 2. dotknięcie ekranu w dowolnym miejscu i przesuniecie w daną strone w celu poruszania się lewo/prawo, skok i akcja na sztywno w postaci przycisków.

Jest także już gotowa księga/album opowiadająca historię Vigo - naszego głównego oponenta. Strony z albumu odnajdujemy podczas gry w różnych miejscach

 

2zfmy9t.png

w7kcch.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się prezentuje. Grafika ma klimat. Przyciski i X nie są w ogóle czytelne (ikony się zlewają z tłem przycisku) na małym ekranie. (te czerwone w menu, nie te co są podczas grania) Wystarczyłoby tylko delikatnie rozjaśnić samą ikonę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się prezentuje. Grafika ma klimat. Przyciski i X nie są w ogóle czytelne (ikony się zlewają z tłem przycisku) na małym ekranie. (te czerwone w menu, nie te co są podczas grania) Wystarczyłoby tylko delikatnie rozjaśnić samą ikonę.

 

Dzięki za sugestie. Poprawione.

 

Garść nowych obrazków z Ignatiusa

 

Ikona(nie wiem czy jeszcze nie bede przy niej dłubał)

1649ld.jpg

 

2csh029.png

 

To screen z tutoriala

2a9ce50.png

 

W pewnym momencie gry, będziemy mieli za zadanie przeprowadzić

inna postać do docelowego miejsca. Klikając na przycisk nad NPC możemy kazać mu czekać lub iść za nami.

kolyd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Obczaję chętnie Waszą grę. Przetestuję i postaram się wysłać uwagi, jeśli jesteście zainteresowani.

 

Czy dobrze kojarzę, że robiliście to na Construct2? strasznie mnie osobiście wnerwia to narzędzie, choć na pierwszy rzut oka szybko i łatwo da się zrobić cokolwiek. Jednakże, w miarę jak projekt rośnie, staje się to niemożliwym do ogarnięcia horrorem. Poza tym, jeśli zaczynamy mieć więcej obiektów na scenie, fizykę, dużo transformacji, to robi się masakra nawet na naprawdę mocnym sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej @panRebonka @Adek

Jasne, jesteśmy zainteresowani i czekamy na uwagi.

Tak, robiliśmy w construcie. Jest tak jak z każdym innym narzędziem tego typu, wraz ze wzrostem komplikacji projektu pojawiają się problemy i składanie gry nie wygląda już tak kolorowo jak na filmiku promocyjnym constructa - drag and drop :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności