polterge!st Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 (edytowane) Hej Od jakiegoś czasu wspólnie z bratem robimy gry na Androida Naszym głównym projektem jest gra platformowa"Ignatius" Gra przenosi nas do surrealistycznego, czarno-białego świata. Swoją plastyczną formą oraz fabułą nawiązuje do starych, niemych filmów. Gra jest w fazie produkcji. Zwiastun: W przerwach od "Ignatiusa" robimy mniejsze gry, aby po mału przesiąknąć na rynek. Po krótce je opiszę. Ancient Jewels Rush to platformówka. Jest ona swego rodzaju parafrazą filmów przygodowych z lat '80 i '90. Jest także hołdem dla kultowych gier platformowcyh na 8-bitowce( w grze znajdują się easter egg'i -mapy - nawiązujące do donkey konga i montezumy) Google Play :https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonsofwelder.ancientjewelsrush kongregate: http://www.kongregate.com/games/sonsofwelder/ancient-jewels-rush Video : Quantum Ram jest nieszablonowym podejściem do tematu endless runnerów. Gra ociera się o zagadnienia z mechaniki kwantowej - można powiedzieć, że jest alegorią zachowań cząstek elementarnych. tak opisaliśmy te gre na Google Play "Gra luźno nawiązuje do tematyki kwantowej - a dokładniej do superpozycji stanów kwantowych ( słynny kot Schrodingera - który jest w superpozycji - czyli ani martwy, ani żywy dopóki tego nie sprawdzimy ) Gra jest parafrazą, czy też alegorią tego zjawiska. Nasz Baran, jest albo biały albo czarny - zmieniamy jego stan." google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quantumram.sonsofwelder kongregate : http://www.kongregate.com/games/sonsofwelder/quantum-ram Climbing Monster to wspinaczkowy endless, z całą masą bonusów do zebrania. Sterujemy małpą, omijamy spadające na nas przeszkody. Aby uniknąć obrażeń, możemy zbierać różnego typu kaski. Gra utrzymana jest w zabawnym kreskówkowo komiksowym stylu. Video: Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonsofwelder.monsteralpha Kongregate: http://www.kongregate.com/games/sonsofwelder/climbing-monster Sparky Ocean Adventrure - prosta gra z bajkową szatą graficzną. Przeznaczona dla najmłodszych graczy. Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonsofwelder.sparkyocenaadventure Staramy się aby nasze gry cieszyły oko i były ciekawe, czasami nieszablonowe :) Pozdrawiam Edytowane 25 Luty 2016 przez polterge!st
Hris Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 "Ignatius" wymiata, fabuła prosta, ale ubrane to zacnie w grafikę :) Aż czasy 1993-1998 mi się przypomniały, Amiga 600 i Amiga 1200. Tylko że u Was rozdzielczość HD :) Świetna robota! Bardzo mi się podoba też "Ancient Jewels Rush". Normalnie jakby się klimatem cofnął do moich lat młodzieńczych. Super robotę odwalacie :) Pozdrawiam Na "Ignatiusa" w wersji full czekam! Hris
polterge!st Napisano 6 Lipiec 2015 Autor Napisano 6 Lipiec 2015 Hej Dzięki. Ciesze się, że się wam podoba :) Co do fabuły Ignatiusa, to będzie ona(już jest, ale nie jest to pokazane w trailerze) bardziej rozbudowana. Też wyrosłem na pegasusie, atari i commodore. To były czasy ... hehe
bolitic Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 Gry prezentuja sie bardzo dobrze. Pierwsze wrazenie wizualne na wilki plus. Jak bedzie z grywalnoscia to sie okaze. Dozylismy czasow ze dwie osoby trzaskaja gry na wysokim poziomie po godzinach. Dzieki wysokim technologiom. A propo technologii: w czym robione gierki? Wlasny silnik? Natywnie? Druga gra bardzo mi przypomina Ricka Dangerus. Tez czekam na pelna wersje pierwszej gry - choc fanem platformowek od czasow amigi 500 (nie 600 ani 1200 :D ) nie jestem. Pozdrawiam!
Hris Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 Boltic - taaaak! właśnie - Rick Dangerous - tego tytułu nie mogłem znaleźć - ta gra "Ancient Jewels Rush" jak żywa z czasów Amigi...uwielbiam takie klimaty:) Też mnie ciekawi strona technologiczna - jaki silnik 2D został tu użyty. Pozdrawiam Hris
polterge!st Napisano 6 Lipiec 2015 Autor Napisano 6 Lipiec 2015 Trafiliście w dyche :) Rick Dangerous, który notabene wzorował się na Indianie Jones'ie, jak i montezuma były głównymi inspiracjami. Ale było sporo gier w podobnych klimatach - np fajne było też w zbliżonym stylu Duck Tales na pegasusa. Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to z racji, że nie umiemy programować, robimy to poprzez Construct 2 - pozniej cordova i intel XDK - musiałbym sie dokładniej brata zapytać, on zajmuje się tymi kwestiami a ja grafą. Ogólnie te wszystkie eksporty są dosyć karkołomne i wzrasta przez nie waga aplikacji, oraz spadają fps'y. Oryginalnie Construct 2 był stworzony do gier i programów w technologii HTML5, ale jest tam dosyć aktywne community i sami twórcy, dosyć szybko powstają różnego rodzaju pluginy.
olaf Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 pograłem w ten klon ricka dangerous'a - kurcze tragiczny interfejs, musieć ogarniać po guzikach co zrobić by zagrać to spora porażka - warto przemysleć i wzorować się na rozwiązaniach innych firm. Musicie popacować nad UI - nawet wizualnie - bo o ile ładne to kompletnie nie intuicyjne. Klatek na sekunde nie komenuje ale widze, ze Construct jest strasznie słabym frameworkiem wydajnościowo.
polterge!st Napisano 7 Lipiec 2015 Autor Napisano 7 Lipiec 2015 Na kongregate dostajesz ok 2$ za 1000 wyswietleń . Najpierw gra trafia do under jugment i tkwi tam, aż dostanie odpowiednią ilość ocen, jeśli średnia(z tego co sie orientuje)wyniesie minimum 3.5 to trafia do hot new - czyli na fronta. Olaf.dzięki za wskazówki. Mógłbyś trochę jaśniej, żebyśmy mogli dokonac poprawek? Nie wiem czy grałeś na kongregate, czy pobraleś apk. Ogólnie w menu głównym jest ikona "i" - instrukcja - może rzeczywiście samo "i" jest zbyt tajemnicze. Ogólnie zdaje sobie z tego sprawe, że w tego typu grach, graczom nie chce się czytać instrukcji, uczyć się gry itp. Raczej liczą na coś intuicyjnego, szybkiego do opanowania.
olaf Napisano 7 Lipiec 2015 Napisano 7 Lipiec 2015 wiesz ogólnie nie rozzumiałem nic z przycisków. Bardzo nieintuicyjne był fakt, ze musiałem kliknąc w poziom w ktory chce zagrać - jeżeli zaczynam to powinienem mieć wybrany początkowy. To samo z wyborem postaci - jeżeli trzeba robić instrukcje do zielonej lampki - która nie jest do końca oczywista - pomysł powinno się wywalić do śmieci. Polecam popracować troche dla klientów niż robić tylko dla funu - cały feedback który dostaniesz od klienta zainteresowanego wypuszczeniem gry pod swoją markę jest bardzo wartościowy pod kątem usability.
polterge!st Napisano 19 Lipiec 2015 Autor Napisano 19 Lipiec 2015 Hej Dzięki Olaf. Musimy nad tym popracować. Tymczasem dorzucam pare grafik, które zrobiłem do gry opracowanej wspólnie ze znajomym programistą. link do sklepu jakby ktoś chciał stestować : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.flyingshovel.defenseofthekingdom Pozdrawiam
polterge!st Napisano 30 Wrzesień 2015 Autor Napisano 30 Wrzesień 2015 Hej Kilka nowych grafik i screenów z naszej powstającej gry na androida(i być może w przeglądarkach) Ignatius
polterge!st Napisano 11 Listopad 2015 Autor Napisano 11 Listopad 2015 Hej Kilka nowych screenów z ignatiusa. Planujemy wydać grę przed końcem roku. Zapraszam także jeszcze raz do obejrzenia zwiastuna:
jacenty Napisano 11 Listopad 2015 Napisano 11 Listopad 2015 Graficznie calkiem calkiem. Ale troche obawiam sie o gameplay. Nic specjalnego nie pokazaliscie narazie poza bardzo prostymi mechanizmami. Wydaje mi sie ze powinniscie bardziej "poszalec" z mechanizmami .
polterge!st Napisano 11 Listopad 2015 Autor Napisano 11 Listopad 2015 Hej W grze poza typowo zrecznościowymi rzeczami będą też zagadki logiczne - np ustawienie odpowiednio agregatów aby otworzyć mechaniczne wrota, przenoszenie skrzyń, głazów, aby gdzieś doskoczyć i części maszyn aby coś uruchomić. Także podczas gry będziemy odnajdywać karty/slajdy opowiadające historie głównego oponenta, jednak nie jest to wymagane do ukonczenia gry
polterge!st Napisano 10 Grudzień 2015 Autor Napisano 10 Grudzień 2015 Hej Nowe obrazki z Ignatiusa. Wprowadzilismy kilka ulepszeń - gra będzie posiadała dwa typy sterowania do wyboru. 1 - na sztywno ustawione przyciski 2. dotknięcie ekranu w dowolnym miejscu i przesuniecie w daną strone w celu poruszania się lewo/prawo, skok i akcja na sztywno w postaci przycisków. Jest także już gotowa księga/album opowiadająca historię Vigo - naszego głównego oponenta. Strony z albumu odnajdujemy podczas gry w różnych miejscach
adek Napisano 25 Grudzień 2015 Napisano 25 Grudzień 2015 Wrzucicie to faktycznie w tym roku do Play Store?
polterge!st Napisano 26 Grudzień 2015 Autor Napisano 26 Grudzień 2015 Wrzucicie to faktycznie w tym roku do Play Store? Premiera bedzie jednak w styczniu. Jest jeszcze kilka rzeczy do poprawienia :)
brain Napisano 14 Styczeń 2016 Napisano 14 Styczeń 2016 Fajnie się prezentuje. Grafika ma klimat. Przyciski i X nie są w ogóle czytelne (ikony się zlewają z tłem przycisku) na małym ekranie. (te czerwone w menu, nie te co są podczas grania) Wystarczyłoby tylko delikatnie rozjaśnić samą ikonę.
polterge!st Napisano 22 Styczeń 2016 Autor Napisano 22 Styczeń 2016 Fajnie się prezentuje. Grafika ma klimat. Przyciski i X nie są w ogóle czytelne (ikony się zlewają z tłem przycisku) na małym ekranie. (te czerwone w menu, nie te co są podczas grania) Wystarczyłoby tylko delikatnie rozjaśnić samą ikonę. Dzięki za sugestie. Poprawione. Garść nowych obrazków z Ignatiusa Ikona(nie wiem czy jeszcze nie bede przy niej dłubał) To screen z tutoriala W pewnym momencie gry, będziemy mieli za zadanie przeprowadzić inna postać do docelowego miejsca. Klikając na przycisk nad NPC możemy kazać mu czekać lub iść za nami.
polterge!st Napisano 9 Luty 2016 Autor Napisano 9 Luty 2016 Hej. Właśnie ruszyła stronka Ignatiusa na tumblr http://sonsofwelder.tumblr.com/. Jest na niej sporo nowych materiałów, więc zapraszam. Gdyby ktoś mógł mi nieco pomóc i wyłapał jakieś błędy w języku angielskim na stronce, byłbym zobowiązany, bo u mnie z tym cienko troche i jechałem z translatora. Pozdrawiam
polterge!st Napisano 25 Luty 2016 Autor Napisano 25 Luty 2016 Hej Nareszcie ukończyliśmy Ignatiusa :) Po półtora roku pracy, po pracy :) Nowy zwiastun : Do pobrania na urządzenia z systemem Android Google Play Zapraszam też na oficjalną stronkę tutaj Z pierwszym update'm wrzucimy wersję polską. Pozdrawiam :)
panRebonka Napisano 9 Marzec 2016 Napisano 9 Marzec 2016 Hej. Obczaję chętnie Waszą grę. Przetestuję i postaram się wysłać uwagi, jeśli jesteście zainteresowani. Czy dobrze kojarzę, że robiliście to na Construct2? strasznie mnie osobiście wnerwia to narzędzie, choć na pierwszy rzut oka szybko i łatwo da się zrobić cokolwiek. Jednakże, w miarę jak projekt rośnie, staje się to niemożliwym do ogarnięcia horrorem. Poza tym, jeśli zaczynamy mieć więcej obiektów na scenie, fizykę, dużo transformacji, to robi się masakra nawet na naprawdę mocnym sprzęcie.
adek Napisano 9 Marzec 2016 Napisano 9 Marzec 2016 Super. Ja również sprawdzę*i postaram się napisać później.
polterge!st Napisano 10 Marzec 2016 Autor Napisano 10 Marzec 2016 Hej @panRebonka @Adek Jasne, jesteśmy zainteresowani i czekamy na uwagi. Tak, robiliśmy w construcie. Jest tak jak z każdym innym narzędziem tego typu, wraz ze wzrostem komplikacji projektu pojawiają się problemy i składanie gry nie wygląda już tak kolorowo jak na filmiku promocyjnym constructa - drag and drop :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się