Napisano 20 Lipiec 20159 l Jak widać, nie tylko do Minecrafta można używać Hololens ;) Maya w akcji. https://www.youtube.com/watch?v=ywXWqNdVtjs
Napisano 20 Lipiec 20159 l Ja sie jaram jak pochodnia. Zobaczenie swojej postaci czy assetu w life-size bez drukowania? Animacji postaci?! Mind blown! Z czasem pewnie animacja 3d wejdzie do teatrow, gdzie wszyscy beda siedzieli w holo-lensach :)
Napisano 20 Lipiec 20159 l Fajnie że coś robią, pewnie im jako pierwszym uda się spopularyzować HUDy na rynku konsumenckim. Jednak przy robieniu grafy dużo większa przyszłość jest przez Oculusem i jego konkurentami. Ludzie nie kumają jednej rzeczy którą MS świetnie ukrywa na ich prezentacjach. Hololens nie łączy ze sobą obrazu rzeczywistego i wirtualnego tylko DODAJE ten drugi metodą addytywną, w najlepszym przypadku trochę oddzielając je od siebie. Nie ma szans że ten motocykl czy domki z minecrafta będą wyglądać w taki sposób jak na prezentacjach, będzie widać takiego duszka jak z Ghost Busters. ;) Jeszcze nie istnieje technologia która pozwoliłaby w pełni rozdzielić wyświetlany obraz od rzeczywistego. Samsung badał to kilka lat temu nie udało im się osiągnąć zadowalających rezultatów, wyświetlany obraz zawsze był pół-przezroczysty. Ich technologia skończyła jako bajer w witrynach reklamowych ich sklepów, była za słaba i za droga żeby wprowadzić to na rynek. Takie są fizyczne właściwości ciekłych kryształów, pewnie kiedyś to ominiemy ale prawdopodobnie będzie to wymagało kosztownej nanotechnologii. BTW. Zwróćcie uwagę jak wygląda stół na który patrzy ten prezenter. Czarna matowa tafla. Ja tam wole założyć oculusa a nie przerabiać swoje mieszkanie w gotycki dungeon żeby móc wyraźnie widzieć rzeczy z HoloLensa. ;)
Napisano 20 Lipiec 20159 l Ponoć to pole do wyświetlania "hologramu" jest dosyć małe i czar pryska gdy nagle zaczyna Ci przycinać obiekt. http://www.polygon.com/2015/6/17/8788943/hololens-minecraft-demo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto