Skocz do zawartości

Autodesk Maya 3D HoloLens Demo


Falcrum

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Fajnie że coś robią, pewnie im jako pierwszym uda się spopularyzować HUDy na rynku konsumenckim. Jednak przy robieniu grafy dużo większa przyszłość jest przez Oculusem i jego konkurentami. Ludzie nie kumają jednej rzeczy którą MS świetnie ukrywa na ich prezentacjach. Hololens nie łączy ze sobą obrazu rzeczywistego i wirtualnego tylko DODAJE ten drugi metodą addytywną, w najlepszym przypadku trochę oddzielając je od siebie. Nie ma szans że ten motocykl czy domki z minecrafta będą wyglądać w taki sposób jak na prezentacjach, będzie widać takiego duszka jak z Ghost Busters. ;)

Jeszcze nie istnieje technologia która pozwoliłaby w pełni rozdzielić wyświetlany obraz od rzeczywistego. Samsung badał to kilka lat temu nie udało im się osiągnąć zadowalających rezultatów, wyświetlany obraz zawsze był pół-przezroczysty. Ich technologia skończyła jako bajer w witrynach reklamowych ich sklepów, była za słaba i za droga żeby wprowadzić to na rynek. Takie są fizyczne właściwości ciekłych kryształów, pewnie kiedyś to ominiemy ale prawdopodobnie będzie to wymagało kosztownej nanotechnologii.

 

Qy3kOJu.jpg

 

BTW. Zwróćcie uwagę jak wygląda stół na który patrzy ten prezenter. Czarna matowa tafla. Ja tam wole założyć oculusa a nie przerabiać swoje mieszkanie w gotycki dungeon żeby móc wyraźnie widzieć rzeczy z HoloLensa. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności