Levus Napisano 29 Sierpień 2015 Napisano 29 Sierpień 2015 Cześć! Nowy monsterek, tym razem do zapowiedzianego Shadow Warrior 2. Więcej postaci do SW2 dopiero za jakiś czas. pozdrawiam! Levus
rice Napisano 29 Sierpień 2015 Napisano 29 Sierpień 2015 klasa jak zawsze jakby ktoś chciał pracować z levusem takie coś znalazlem :P http://www.skillshot.pl/jobs/2175-character-artist-at-flying-wild-hog
Kiao Napisano 11 Wrzesień 2015 Napisano 11 Wrzesień 2015 Mega szacun, świetna robota i zacne renderki!!
Ania Napisano 12 Wrzesień 2015 Napisano 12 Wrzesień 2015 Świetny, nie chciałabym takiego spotkać po ciemku. Ciekawa jestem jak wyglądał rysunek koncepcyjny do tego, ale przypuszczam że nie możesz udostępnić.
Levus Napisano 17 Wrzesień 2015 Autor Napisano 17 Wrzesień 2015 Hej! Dzięki za komenty! Aniu, no własnie na razie nie mogę pokazać konceptów, ani też więcej stuffu z SW2, poza jeszcze dwoma modelami do trailera, które są między innymi u mnie na stronie. Może jeszcze je wrzuce tutaj na forum do komentowania. Ale koncepty w przyszłości zapewne będą publikowane. pozdrawiam!
bolitic Napisano 17 Wrzesień 2015 Napisano 17 Wrzesień 2015 Miszcz. Ile tris? Jakie teksturki? W czym renderowane? Wywalilbym te aberracje chyba ze to prosto z silnika.
Levus Napisano 17 Wrzesień 2015 Autor Napisano 17 Wrzesień 2015 Bolitic, textury tu na renderze to jeden zestaw 4k (diff,gloss,spec,normal). Mesh ma 16,5k. Renderowane w marmo, aberracja z renderera, ale mamy też w enginie gry. Wiem, że niektórzy nie lubią aberracji, wręcz są uczuleni, bo fakt, czasami się przesadza. Ja lubię używać ale staram się nie przesadzać z efektem:) Uważam, że dodaje realizmu. Kto o niej wie to ją widzi, a tym co nie wiedzą o aberracji render wydaje się bardziej realistyczny. Dorzucam jeszcze screen z mesha. pozdrawiam!
gryzon Napisano 6 Październik 2015 Napisano 6 Październik 2015 Lewus, jak zwykle miodzio robota, oglądam z dużym zainteresowaniem. Jedna rzecz boli. Micromesh na tkaninach które generuje różnokierunkowość tkaniny, ale to taki drobiazg.
Levus Napisano 6 Październik 2015 Autor Napisano 6 Październik 2015 Hej Gryzoń, dzięki! No racja, testowałem właśnie na tym modelu micromesh i nie chciało mi się walczyć już. Bardzo ilość geo rośnie od micromesha i decimation tu nie robi dobrej roboty, teraz raczej fabriki na powierzchniach robię texturami staroszkolnie.
wujek_kane Napisano 23 Listopad 2015 Napisano 23 Listopad 2015 Piękny model. Muszę w końcu rzucić okiem na nowego Shadow Warriora, bo podobno jest zacny. Co do aberracji to taka moda i szczerze mówiąc nie wiem co w tym realistycznego, skoro jest to wada sztuczmej optyki. Człowiek raczej tak nie widzi. Osobiście widząc grafikę z aberracja, zaczynam się zastanawiać czy wszystko ok z moimi oczami.
Pawlito Napisano 23 Listopad 2015 Napisano 23 Listopad 2015 W Pixelu czytałem o nowym SW, do tego stopnia mnie zainteresował że zakupiłem część pierwszą od Hogów. Potworek fajny, pewnie jakiś sub boss, podobny do Szamana z SW1, tamten miał kapelusz i sprawiał kłopoty dopóki nie znalazło się wyrzutnika rakiet. A co do aberracji, to niech ta moda już przeminie - bezsens:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się