Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Nowy monsterek, tym razem do zapowiedzianego Shadow Warrior 2.

Więcej postaci do SW2 dopiero za jakiś czas.

 

pozdrawiam!

Levus

hobo_render_low_01.jpg

hobo_render_HP_01.jpg

hobo_render_HP_02.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 8,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetny, nie chciałabym takiego spotkać po ciemku.

Ciekawa jestem jak wyglądał rysunek koncepcyjny do tego, ale przypuszczam że nie możesz udostępnić.

Napisano
  • Autor

Hej! Dzięki za komenty!

Aniu, no własnie na razie nie mogę pokazać konceptów, ani też więcej stuffu z SW2, poza jeszcze dwoma modelami do trailera,

które są między innymi u mnie na stronie. Może jeszcze je wrzuce tutaj na forum do komentowania.

Ale koncepty w przyszłości zapewne będą publikowane.

 

pozdrawiam!

Napisano

Miszcz. Ile tris? Jakie teksturki? W czym renderowane? Wywalilbym te aberracje chyba ze to prosto z silnika.

Napisano
  • Autor

Bolitic, textury tu na renderze to jeden zestaw 4k (diff,gloss,spec,normal). Mesh ma 16,5k.

Renderowane w marmo, aberracja z renderera, ale mamy też w enginie gry.

 

Wiem, że niektórzy nie lubią aberracji, wręcz są uczuleni, bo fakt, czasami się przesadza.

Ja lubię używać ale staram się nie przesadzać z efektem:) Uważam, że dodaje realizmu.

Kto o niej wie to ją widzi, a tym co nie wiedzą o aberracji render wydaje się bardziej realistyczny.

 

Dorzucam jeszcze screen z mesha.

 

gyg95gA.png?1

 

pozdrawiam!

Napisano

Lewus, jak zwykle miodzio robota, oglądam z dużym zainteresowaniem.

Jedna rzecz boli. Micromesh na tkaninach które generuje różnokierunkowość tkaniny, ale to taki drobiazg.

Napisano
  • Autor

Hej Gryzoń, dzięki!

No racja, testowałem właśnie na tym modelu micromesh i nie chciało mi się walczyć już.

Bardzo ilość geo rośnie od micromesha i decimation tu nie robi dobrej roboty,

teraz raczej fabriki na powierzchniach robię texturami staroszkolnie.

Napisano

Piękny model. Muszę w końcu rzucić okiem na nowego Shadow Warriora, bo podobno jest zacny. Co do aberracji to taka moda i szczerze mówiąc nie wiem co w tym realistycznego, skoro jest to wada sztuczmej optyki. Człowiek raczej tak nie widzi. Osobiście widząc grafikę z aberracja, zaczynam się zastanawiać czy wszystko ok z moimi oczami.

Napisano

W Pixelu czytałem o nowym SW, do tego stopnia mnie zainteresował że zakupiłem część pierwszą od Hogów.

Potworek fajny, pewnie jakiś sub boss, podobny do Szamana z SW1, tamten miał kapelusz i sprawiał kłopoty dopóki nie znalazło się wyrzutnika rakiet.

 

A co do aberracji, to niech ta moda już przeminie - bezsens:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności