Napisano 29 Sierpień 20159 l Cześć! Nowy monsterek, tym razem do zapowiedzianego Shadow Warrior 2. Więcej postaci do SW2 dopiero za jakiś czas. pozdrawiam! Levus
Napisano 29 Sierpień 20159 l klasa jak zawsze jakby ktoś chciał pracować z levusem takie coś znalazlem :P http://www.skillshot.pl/jobs/2175-character-artist-at-flying-wild-hog
Napisano 12 Wrzesień 20159 l Świetny, nie chciałabym takiego spotkać po ciemku. Ciekawa jestem jak wyglądał rysunek koncepcyjny do tego, ale przypuszczam że nie możesz udostępnić.
Napisano 17 Wrzesień 20159 l Autor Hej! Dzięki za komenty! Aniu, no własnie na razie nie mogę pokazać konceptów, ani też więcej stuffu z SW2, poza jeszcze dwoma modelami do trailera, które są między innymi u mnie na stronie. Może jeszcze je wrzuce tutaj na forum do komentowania. Ale koncepty w przyszłości zapewne będą publikowane. pozdrawiam!
Napisano 17 Wrzesień 20159 l Miszcz. Ile tris? Jakie teksturki? W czym renderowane? Wywalilbym te aberracje chyba ze to prosto z silnika.
Napisano 17 Wrzesień 20159 l Autor Bolitic, textury tu na renderze to jeden zestaw 4k (diff,gloss,spec,normal). Mesh ma 16,5k. Renderowane w marmo, aberracja z renderera, ale mamy też w enginie gry. Wiem, że niektórzy nie lubią aberracji, wręcz są uczuleni, bo fakt, czasami się przesadza. Ja lubię używać ale staram się nie przesadzać z efektem:) Uważam, że dodaje realizmu. Kto o niej wie to ją widzi, a tym co nie wiedzą o aberracji render wydaje się bardziej realistyczny. Dorzucam jeszcze screen z mesha. pozdrawiam!
Napisano 6 Październik 20159 l Lewus, jak zwykle miodzio robota, oglądam z dużym zainteresowaniem. Jedna rzecz boli. Micromesh na tkaninach które generuje różnokierunkowość tkaniny, ale to taki drobiazg.
Napisano 6 Październik 20159 l Autor Hej Gryzoń, dzięki! No racja, testowałem właśnie na tym modelu micromesh i nie chciało mi się walczyć już. Bardzo ilość geo rośnie od micromesha i decimation tu nie robi dobrej roboty, teraz raczej fabriki na powierzchniach robię texturami staroszkolnie.
Napisano 23 Listopad 20159 l Piękny model. Muszę w końcu rzucić okiem na nowego Shadow Warriora, bo podobno jest zacny. Co do aberracji to taka moda i szczerze mówiąc nie wiem co w tym realistycznego, skoro jest to wada sztuczmej optyki. Człowiek raczej tak nie widzi. Osobiście widząc grafikę z aberracja, zaczynam się zastanawiać czy wszystko ok z moimi oczami.
Napisano 23 Listopad 20159 l W Pixelu czytałem o nowym SW, do tego stopnia mnie zainteresował że zakupiłem część pierwszą od Hogów. Potworek fajny, pewnie jakiś sub boss, podobny do Szamana z SW1, tamten miał kapelusz i sprawiał kłopoty dopóki nie znalazło się wyrzutnika rakiet. A co do aberracji, to niech ta moda już przeminie - bezsens:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto