Robert B. Napisano 11 Październik 2004 Napisano 11 Październik 2004 Witam będę tu zamieszczał prace nad kturymi aktualnie pracuje (oczywiście tylko te ładniejsze :-)) co prawda narazie bez tekstur ale puźniej dodam i to.
_michal Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Trochę mało i nie ma co oceniać, dawaj więcej.
haliq Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Ogólnie niezłe, wymaga tylko jednej poprawki. Mianowicie musisz obniżyć "posadzkę", przynajmniej na obu końcach, aby jej wysokość Z wyniosła 0. Pomoże ci to w późniejszym dopasowaniu tego mostu do terenu w grze.
Robert B. Napisano 12 Październik 2004 Autor Napisano 12 Październik 2004 Oto kolejny muj projekcik.Jest to kamienny golem ps: Jeśli chodzi o most to wydłużone zostały te murki na końcach dlatego tak wygląda
Chris Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 faktycznie, zrób tekstury, bo narazie nie ma czego oceniać.. P.S. Popraw ortografię bo jak widzę wyrazy typu "kturymi, puźniej, muj" to mną dosłownie rzuca :)
haliq Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 Modele, avatar - co ty, chcesz zrobić gothica 3?
Robert B. Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 Ta gra to dla mnie wzur ale mam własny świat na boku :-) wzur- wzór hehe :-)
RK Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Model wygląda ok jak na swój polycount ale... czemu tak mało poly ?
prabab Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Czemu tak mało poly? Programista amator nie zrobi od razu engine'a dooma 3 :) Ja sam kiedyś podobną gierkę robiłem i wiem co to znaczy zacinanie się...
Robert B. Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 mało jak mało to tylko sterta kamorów ale zobacze co da sie zrobić :-)
prabab Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Ja bym proponował ograniczenie do gdzieś tak z 3000 tysięcy poligonów na postać. Ani to za dużo, ani za mało.
Robert B. Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 hmmm oki ale nie wiem czy tu aż tyle będzie potrzeba za dzień 2 dodam nowego kamieniaka :-)
Robert B. Napisano 16 Październik 2004 Autor Napisano 16 Październik 2004 kolejne pracki mam tu jeden poważny błąd tekstury są bardzo wysokiej jakości cegły ok 1000 a dechy 512 i teraz jakiej powinny być rozdzielczości do takich żeczy w grach?? praca jeszcze będzie mieć pare poprawek
RK Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 Z tego co widać to 256 maximum by wystarczyło. Fakt że obecnie gry mogą obsłużyć większe tekstury ale tu- wybacz- ich użycie nie jest niczym uzasadnione. Modelik całkiem zgrabny, chociaż strasznie dziwne ma te przypory po bokach.
Robert B. Napisano 16 Październik 2004 Autor Napisano 16 Październik 2004 trochę się namęczyłem by miały własny styl :-) ale chyba fajne
Robert B. Napisano 17 Październik 2004 Autor Napisano 17 Październik 2004 No nareszcie mogę zaprezentować coś więcej co prawda podłoże ulegnie całkowitj zmianie bo jest ono tylko tak dane. Aha komentujcie czy taka grafika może być do gry W dzisiejszych zaawansowanych czasach :-)
Hatred Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 pewnie ze moze byc, wazne zeby klimat byl dobry :)
Robert B. Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 klimat postaram sie nadać podobny jak w gothicu bo lepszego nie znam :-) niedługo scena się powiększy więc proszę może o jakieś uwagi :-)
haliq Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Mówisz o Gothicu 1 czy 2? Bo jeśli ktoś twierdzi że gothic 2 równa się klimatem z jedynką to go wyzywam na ubity plane w pojedynku na szpilki o ostrych końcach :) Twoje prace mają taki specyficzny klimat "średniowieczne swojskie życie" i to mi się podoba. Musisz tylko bardziej zabudowac ten teren. BTW: wieże obronne nigdy nie są obrócone pod dowolnym kątem względem miasta.
Robert B. Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 postaram sie zmienić z tą wieża teren będzie inny to tylko tak zaby było ale powiem ci ze teren i postacie to najtrudniejsza robota co prawda postacie nie ja tworze ale troszkę walki z wiatrakami będzie. co do klimatu to mówiłem ogólnie ale jedno jest pewne już nie grafiką ale gothic 1 górą 6 za klimat i fabułę
haliq Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 O terenie i modelach postaci wiem, jakie to trudne (długie? męczące?), bo mam brata kodera i on mnie dusi cały czas na te tematy. Teren robi się za pomocą generatora. Wpisujesz tam stopień pofałdowania, maks. liczbę drzew, krzaków itp, i podajesz ścieżki do odpowiednich modeli tych roślin. Dopiero w engine'ie wstawia się budynki itepe (chyba).
Robert B. Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 eee rozszeż swoją wypowieć bo jeśli chodzi o 3dsmaxa to jeszcze niejestem obeznany z wiekszością opcji bo robiłem w innym programie ale nie te projekty oczywiście tu wszystko z 3ds maxa jest
ftorek Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 co do terenu - mozna to zrobic gdziekolwiek - w edytorze opartym na enginie gry, w maxie z wpietym exporterem i pewnie jakies opcje sie jeszcze znajda :) mozna to robic z automatu (jakis tam model terenu parametryczny - czyli wlasnie podajesz pofaldowanie itp. itd) - mozna to zrobic z 'polautomatu' - np. sadzenie drzew na podstawie bitmapy (kolor na bitmapie okresla rodzaj oraz gestosc danych drzew) - no i wreszcie mozna to robic recznie (np. wstawianie reczne budynkow)- ale tu raczej nie wchodzi w gre np. obsadzenie drzewami calej australi :) oczywiscie wszystko zalezy do jakeij gry to bedzie - czy zalezy ci na konkretnym uksztaltowaniu terenu?? - bo jesli tak to pewnie nici z automatu :) hmmm - nie wiem czy dobrze ze ja to tu wypisuje w ogole - ale rano jest i jakas taka lekka maligna jeszcze :) pozdrawiam
haliq Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 to o czym mówię to nie jakaś funkcja/plug-in w Maxie, ale oddzielny program. ftorek dobrze mówisz.
Robert B. Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 oddzielny program a jak sie nazywa (jeśli chodzi o mnie raczej ręcznie ale chyba nie wszystko :-)
haliq Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 takich programików jest dużo, ale w 90% koderzy dołączają go do swojego enginu
Robert B. Napisano 22 Październik 2004 Autor Napisano 22 Październik 2004 szykuje sie do pokazania kolejnej scenki i mam mały problem jak lepiej teksturować z paru tekstur czy z jednej zaznaczam ze te tekstury są bardzo często używane
ftorek Napisano 22 Październik 2004 Napisano 22 Październik 2004 hmm - jezeli textura sie czesto powtarza - chyba lepiej te oddzielne kawalki wrzucic do jednej wiekszej - oczywiscie bez przesady (np. texturka 2048x2048 nie jest zbyt dobrym pomyslem :)
Robert B. Napisano 22 Październik 2004 Autor Napisano 22 Październik 2004 u mnie wszystkie mają 256 i mniej
Gość piecio Napisano 23 Październik 2004 Napisano 23 Październik 2004 zapowiada sie ciekawa gra :) a tak z ciekawosci w jakim jezyku piszesz ta gierke?
Robert B. Napisano 23 Październik 2004 Autor Napisano 23 Październik 2004 VC++ 6 standard ale nie wiem czy podołam na standardzie ps scenka którą miałem zamieścić zostanie zamieszczona troszkę puźniej z powodów technicznych nie dużo ale jednak jakieś 2 dni do 3 sorry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się