Skocz do zawartości

Moje prace do nowej gierki


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie niezłe, wymaga tylko jednej poprawki. Mianowicie musisz obniżyć "posadzkę", przynajmniej na obu końcach, aby jej wysokość Z wyniosła 0. Pomoże ci to w późniejszym dopasowaniu tego mostu do terenu w grze.

Napisano

faktycznie, zrób tekstury, bo narazie nie ma czego oceniać..

 

P.S.

Popraw ortografię bo jak widzę wyrazy typu "kturymi, puźniej, muj" to mną dosłownie rzuca :)

Napisano

Czemu tak mało poly?

 

Programista amator nie zrobi od razu engine'a dooma 3 :)

Ja sam kiedyś podobną gierkę robiłem i wiem co to znaczy zacinanie się...

Napisano

kolejne pracki mam tu jeden poważny błąd tekstury są bardzo wysokiej jakości cegły ok 1000 a dechy 512 i teraz jakiej powinny być rozdzielczości do takich żeczy w grach?? praca jeszcze będzie mieć pare poprawek

Napisano

Z tego co widać to 256 maximum by wystarczyło. Fakt że obecnie gry mogą obsłużyć większe tekstury ale tu- wybacz- ich użycie nie jest niczym uzasadnione. Modelik całkiem zgrabny, chociaż strasznie dziwne ma te przypory po bokach.

Napisano

No nareszcie mogę zaprezentować coś więcej co prawda podłoże ulegnie całkowitj zmianie bo jest ono tylko tak dane. Aha komentujcie czy taka grafika może być do gry W dzisiejszych zaawansowanych czasach :-)

Napisano

Mówisz o Gothicu 1 czy 2? Bo jeśli ktoś twierdzi że gothic 2 równa się klimatem z jedynką to go wyzywam na ubity plane w pojedynku na szpilki o ostrych końcach :) Twoje prace mają taki specyficzny klimat "średniowieczne swojskie życie" i to mi się podoba. Musisz tylko bardziej zabudowac ten teren.

BTW: wieże obronne nigdy nie są obrócone pod dowolnym kątem względem miasta.

Napisano

postaram sie zmienić z tą wieża teren będzie inny to tylko tak zaby było ale powiem ci ze teren i postacie to najtrudniejsza robota co prawda postacie nie ja tworze ale troszkę walki z wiatrakami będzie. co do klimatu to mówiłem ogólnie ale jedno jest pewne już nie grafiką ale gothic 1 górą 6 za klimat i fabułę

Napisano

O terenie i modelach postaci wiem, jakie to trudne (długie? męczące?), bo mam brata kodera i on mnie dusi cały czas na te tematy. Teren robi się za pomocą generatora. Wpisujesz tam stopień pofałdowania, maks. liczbę drzew, krzaków itp, i podajesz ścieżki do odpowiednich modeli tych roślin. Dopiero w engine'ie wstawia się budynki itepe (chyba).

Napisano

eee rozszeż swoją wypowieć bo jeśli chodzi o 3dsmaxa to jeszcze niejestem obeznany z wiekszością opcji bo robiłem w innym programie ale nie te projekty oczywiście tu wszystko z 3ds maxa jest

Napisano

co do terenu - mozna to zrobic gdziekolwiek - w edytorze opartym na enginie gry, w maxie z wpietym exporterem i pewnie jakies opcje sie jeszcze znajda :)

 

mozna to robic z automatu (jakis tam model terenu parametryczny - czyli wlasnie podajesz pofaldowanie itp. itd) - mozna to zrobic z 'polautomatu' - np. sadzenie drzew na podstawie bitmapy (kolor na bitmapie okresla rodzaj oraz gestosc danych drzew) - no i wreszcie mozna to robic recznie (np. wstawianie reczne budynkow)- ale tu raczej nie wchodzi w gre np. obsadzenie drzewami calej australi :)

 

oczywiscie wszystko zalezy do jakeij gry to bedzie - czy zalezy ci na konkretnym uksztaltowaniu terenu?? - bo jesli tak to pewnie nici z automatu :)

 

hmmm - nie wiem czy dobrze ze ja to tu wypisuje w ogole - ale rano jest i jakas taka lekka maligna jeszcze :)

 

pozdrawiam

Napisano

hmm - jezeli textura sie czesto powtarza - chyba lepiej te oddzielne kawalki wrzucic do jednej wiekszej - oczywiscie bez przesady (np. texturka 2048x2048 nie jest zbyt dobrym pomyslem :)

Napisano

zapowiada sie ciekawa gra :)

a tak z ciekawosci w jakim jezyku piszesz ta gierke?

Napisano

VC++ 6 standard ale nie wiem czy podołam na standardzie

ps scenka którą miałem zamieścić zostanie zamieszczona troszkę puźniej z powodów technicznych nie dużo ale jednak jakieś 2 dni do 3 sorry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności