kickic Napisano 3 Listopad 2015 Share Napisano 3 Listopad 2015 Przekozak ten ropuch. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pbcg Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Witam Genialne modele i ten detal niesamowity. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Czekamy na więcej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Klicek, to jest piękne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 19 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2016 hej dzieki chlopaki i dziewczyny :) echinops do w3 blood and wine pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 20 Czerwiec 2016 Share Napisano 20 Czerwiec 2016 A ja dopiero w dwojeczke zacinam... Modele piekne. Jaki polycount przy tym detalu, Mistrzu? ;) I te liany to tez ZB czy jakos inaczej dodales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 20 Czerwiec 2016 Share Napisano 20 Czerwiec 2016 Gratulacje Klicek - wspaniałe modele ! A mam pytanie z innej bajki w jakim sofcie robisz retopologię i baking map? Zremesher czy coś innego jednak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 20 Czerwiec 2016 Share Napisano 20 Czerwiec 2016 Archespor bajka! :) Szarlej też był twój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardures Napisano 20 Czerwiec 2016 Share Napisano 20 Czerwiec 2016 Piękna robota Klicek, dobrze wiedzieć że to Ty pracowałeś nad tymi modelami do Wiedzmina, tak z ciekawości zapytam, robisz te rendery w zbrushu czy czymś innym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 20 Czerwiec 2016 Share Napisano 20 Czerwiec 2016 Mistrz! Fajnie oglądać surowe modele, które wcześniej widziało się w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reminoir Napisano 21 Czerwiec 2016 Share Napisano 21 Czerwiec 2016 Wspaniałe modele, tak jak było już wcześniej wspominane ja też ubolewam, że "Krew i wino" to ostatni rozdział opowieści :/ No ale mam nadzieję, że jednak za jakiś czas powstaną jeszcze kolejne części. Jeśli można to ja też chciałbym zadać pytanie mistrzowi Klickowi :) concept arty dostajesz gotowe czy zdarza Ci się wymyślać wszystko od A do Z? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 21 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 21 Czerwiec 2016 A ja dopiero w dwojeczke zacinam... Modele piekne. Jaki polycount przy tym detalu, Mistrzu? ;) I te liany to tez ZB czy jakos inaczej dodales? Dzieki :) polycount za duzy, wyszlo jakos ponad 40 tys trisow (moze 50, nie pamietam) Liany robilem w maxie za pomoca pluginu ive generator czy jakos tak, pozniej obrobilem to w zbrushu (zeby sie chamsko nie przecinaly) Gratulacje Klicek - wspaniałe modele ! A mam pytanie z innej bajki w jakim sofcie robisz retopologię i baking map? Zremesher czy coś innego jednak? Tomerk - Dzieki, retopo robilem w maxie razem z pluginem wrapit. Bakowanie w maxie(wszystkich map) Archespor bajka! :) Szarlej też był twój? wujek_kane - dzieki, niestety nie moj :) kolegi :) Piękna robota Klicek, dobrze wiedzieć że to Ty pracowałeś nad tymi modelami do Wiedzmina, tak z ciekawości zapytam, robisz te rendery w zbrushu czy czymś innym? Ardures - dzieki :) , max vray 3 swiatla czasem 4 - boki gora i przod Reynevan - dzieki Wspaniałe modele, tak jak było już wcześniej wspominane ja też ubolewam, że "Krew i wino" to ostatni rozdział opowieści :/ No ale mam nadzieję, że jednak za jakiś czas powstaną jeszcze kolejne części. Jeśli można to ja też chciałbym zadać pytanie mistrzowi Klickowi :) concept arty dostajesz gotowe czy zdarza Ci się wymyślać wszystko od A do Z? reminoir - dzieki :), koncepty dostaje gotowe albo od Marka Madeja, albo od Alicji Uzarowskiej, zawsze w modelach/konceptach mam troche wolnej reki. Na poczatku projektu zdazalo sie wymyslac wszystko od A do Z np troll kamienny. Prawda tez jest taka ze rzeczy robione w zespole nigdy nie sa do konca twojego pomyslu od a do z, zawsze ktos to zatwierdza, feedbackuje itp ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi