max_1989 Napisano 13 Październik 2004 Share Napisano 13 Październik 2004 Mam ogromny problem z wymodelowaniem siatki (ogrodzenia). Jak zrobić siatkę która nie zajmuje jakiś 30.000 poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 13 Październik 2004 Share Napisano 13 Październik 2004 ja ci nawet powim jak zrobic taka co ci zajmie 2 poly ;) "opacity" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 13 Październik 2004 Share Napisano 13 Październik 2004 opacity+ bump lepiej;) Albo displace... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 13 Październik 2004 Share Napisano 13 Październik 2004 tak ale taka siatka widziana z bliska ie będzie fajna ja by sie pobawił cylindrami i wavem albo kilkoma waweami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 13 Październik 2004 Share Napisano 13 Październik 2004 Ja bede sie upieral przy splainach i snapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 13 Październik 2004 Share Napisano 13 Październik 2004 spliny to najlepszy sposob ;) oczywiscie + snap jak to blood napisal ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 13 Październik 2004 Share Napisano 13 Październik 2004 A słyszał kto o modyfikatorze Lattice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 słyszeliśmy a lattice ale tu chyba chodzi o siatke a nie o krate siatka jast taka pawalowana i zpleciona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 Splajny i wlaczyc im grubosc :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Share Napisano 14 Październik 2004 o zapomniałem wspomnieć że ma ona być na pierwszym planie. Także musi być jak najbardziej szczegółowa i relastyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 qrde .. a ja myslalem ze extrudować ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 Jak sie scena przycina to moze zrob ja w oddzielnej a potem zmontuj....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 Oczywiscie chodzilo mi o montaz w sofcie do kompozycji jak AE lub Combustion... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 lub nie kombinowac za duzo i obiekt >preferences > disp. as box ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 Spline z opcją renderable, przecież można wyłączyć wyświetlanie we viewporcie i siatka będzie się tylko renderować, a we viewporcie będzie dalej splinem. To chyba najlepszy sposób. Przynajmniej ja bym tak zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Share Napisano 14 Październik 2004 Dobra jakoś sobie (chyba) poradziłem, zrobiłem siatkę kwadratową :). Poniżej rezultat jak się wam podoba?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 No i git. Zarzadz jeszcze materialem, by nie byla taka "nudna" - jakas rdza, plamy, przebarwienia i bedzie super :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woldi Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 Dobra jakoś sobie (chyba) poradziłem, zrobiłem siatkę kwadratową :). Poniżej rezultat jak się wam podoba?. i którą metodę wybrałeś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Share Napisano 14 Październik 2004 ściągnołem sobie z internetu rodzaje siatek i zmotywowałem się też jakimś filmem, gdzie było dużo ogrodzeń :). I wybrałem ta metodą ponieważ pochłania chyba najmniej poly. Opisze jak to zrobiłem to może komuś się przyda :). 1. Zrobiłem cylinder o promieniu 1 cm. 2. Za pomocą array skopiowałem go 27 razy (x = 1,2 cm) 3. Potem skopiowałem jeden z cylindrów i obróciłem go o 90 stopni. 4. Następną rzeczą było zrobienie wgięć więc zrobiłem cylinder z 54 cięciami jako że było 27 cylindrów, więc : 27 * 2 = 54 A dlatego razy dwa że po każdym cylindrze po środku pomiędzy jednym a drugim musiało być wgięcie. 5. Następnie skopiowałem to 40 za pomocą array (y = 1,2 cm) I to by było tyle :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaoSMakeR Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 i ile wyszlo poly ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Share Napisano 14 Październik 2004 szczerze mówiąc nie chce liczyć nawet, tzn. nie chce aby cała siatka była jednym obiektem bo tylko wtedy chyba da się podliczyć, ale czuje że sporo wyszło trzeba sobie policzyć : (27 * 20 + 40 * 320) * 3 = trzeba sobie policzyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 14 Październik 2004 Share Napisano 14 Październik 2004 untilitis > poly counter - zaznaczasz obiekty i pisze ile jest w scenie poly i ile jest w zaznaczonych obiektach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi