Skocz do zawartości

Siatka (ogrodzenia)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Spline z opcją renderable, przecież można wyłączyć wyświetlanie we viewporcie i siatka będzie się tylko renderować, a we viewporcie będzie dalej splinem. To chyba najlepszy sposób. Przynajmniej ja bym tak zrobił.

Napisano

ściągnołem sobie z internetu rodzaje siatek i zmotywowałem się też jakimś filmem, gdzie było dużo ogrodzeń :). I wybrałem ta metodą ponieważ pochłania chyba najmniej poly. Opisze jak to zrobiłem to może komuś się przyda :).

 

1. Zrobiłem cylinder o promieniu 1 cm.

2. Za pomocą array skopiowałem go 27 razy (x = 1,2 cm)

3. Potem skopiowałem jeden z cylindrów i obróciłem go o 90 stopni.

4. Następną rzeczą było zrobienie wgięć więc zrobiłem cylinder z 54 cięciami jako że było 27 cylindrów, więc : 27 * 2 = 54 A dlatego razy dwa że po każdym cylindrze po środku pomiędzy jednym a drugim musiało być wgięcie.

5. Następnie skopiowałem to 40 za pomocą array (y = 1,2 cm)

 

I to by było tyle :).

Napisano

szczerze mówiąc nie chce liczyć nawet, tzn. nie chce aby cała siatka była jednym obiektem bo tylko wtedy chyba da się podliczyć, ale czuje że sporo wyszło trzeba sobie policzyć : (27 * 20 + 40 * 320) * 3 = trzeba sobie policzyć :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności