max_1989 Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 Mam ogromny problem z wymodelowaniem siatki (ogrodzenia). Jak zrobić siatkę która nie zajmuje jakiś 30.000 poly?
Marcin Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 ja ci nawet powim jak zrobic taka co ci zajmie 2 poly ;) "opacity"
kozioo Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 opacity+ bump lepiej;) Albo displace...
AGmakonts Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 tak ale taka siatka widziana z bliska ie będzie fajna ja by sie pobawił cylindrami i wavem albo kilkoma waweami
blood_brother Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 Ja bede sie upieral przy splainach i snapie
Marcin Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 spliny to najlepszy sposob ;) oczywiscie + snap jak to blood napisal ;)
asblaze Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 A słyszał kto o modyfikatorze Lattice?
AGmakonts Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 słyszeliśmy a lattice ale tu chyba chodzi o siatke a nie o krate siatka jast taka pawalowana i zpleciona
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 o zapomniałem wspomnieć że ma ona być na pierwszym planie. Także musi być jak najbardziej szczegółowa i relastyczna.
Marcin Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 qrde .. a ja myslalem ze extrudować ;)
Darthapul Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Jak sie scena przycina to moze zrob ja w oddzielnej a potem zmontuj....?
Darthapul Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Oczywiscie chodzilo mi o montaz w sofcie do kompozycji jak AE lub Combustion... ;-)
Marcin Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 lub nie kombinowac za duzo i obiekt >preferences > disp. as box ;)
_michal Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Spline z opcją renderable, przecież można wyłączyć wyświetlanie we viewporcie i siatka będzie się tylko renderować, a we viewporcie będzie dalej splinem. To chyba najlepszy sposób. Przynajmniej ja bym tak zrobił.
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 Dobra jakoś sobie (chyba) poradziłem, zrobiłem siatkę kwadratową :). Poniżej rezultat jak się wam podoba?.
Darthapul Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 No i git. Zarzadz jeszcze materialem, by nie byla taka "nudna" - jakas rdza, plamy, przebarwienia i bedzie super :-)
woldi Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Dobra jakoś sobie (chyba) poradziłem, zrobiłem siatkę kwadratową :). Poniżej rezultat jak się wam podoba?. i którą metodę wybrałeś ??
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 ściągnołem sobie z internetu rodzaje siatek i zmotywowałem się też jakimś filmem, gdzie było dużo ogrodzeń :). I wybrałem ta metodą ponieważ pochłania chyba najmniej poly. Opisze jak to zrobiłem to może komuś się przyda :). 1. Zrobiłem cylinder o promieniu 1 cm. 2. Za pomocą array skopiowałem go 27 razy (x = 1,2 cm) 3. Potem skopiowałem jeden z cylindrów i obróciłem go o 90 stopni. 4. Następną rzeczą było zrobienie wgięć więc zrobiłem cylinder z 54 cięciami jako że było 27 cylindrów, więc : 27 * 2 = 54 A dlatego razy dwa że po każdym cylindrze po środku pomiędzy jednym a drugim musiało być wgięcie. 5. Następnie skopiowałem to 40 za pomocą array (y = 1,2 cm) I to by było tyle :).
max_1989 Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 szczerze mówiąc nie chce liczyć nawet, tzn. nie chce aby cała siatka była jednym obiektem bo tylko wtedy chyba da się podliczyć, ale czuje że sporo wyszło trzeba sobie policzyć : (27 * 20 + 40 * 320) * 3 = trzeba sobie policzyć :)
Marcin Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 untilitis > poly counter - zaznaczasz obiekty i pisze ile jest w scenie poly i ile jest w zaznaczonych obiektach :)
Rekomendowane odpowiedzi