ChargingImage Napisano 6 Listopad 2015 Napisano 6 Listopad 2015 (edytowane) ================= ZEBRANE Z WYPOWIEDZI RÓŻNYCH OSÓB FIRMY AKTUALNIE WYKORZYSTUJĄCE HOUDINIEGO W PIPELINE'ie Platige Image Human Ark 3de Juice ================== Firmy "chyba, ktośtam-cośtam niepotwierdzone". CgFolks Badi Badi ======================== Chciałem zapytać gawiedź tutaj, gdzie w Polsce jest używany Houdini jako element pipeline'u. Czyt: są tam ludzie, którzy siadają i robią i nikt im nie mówi, że nie mogą, bo reszta robi w sofcie XYZ. Prosiłbym o sprawdzone informacje. Ja od siebie rzucam jedną oczywistość, drugą nie do końca. Platige Image (potwierdzone od "człowieka wewnątrz") Human Ark (osobiście widziane podczas wycieczki oprowadzającej). Domyślając się, że Juice to podobno Special Forces Platige'a - tam pewnie też, ale to już spekulacja. Kiedyś: Alvernia, ale że padła, to tylko taka ciekawostka. Edytowane 9 Listopad 2015 przez ChargingImage
legomir Napisano 6 Listopad 2015 Napisano 6 Listopad 2015 Juice mozna potwierdzic, kiedys Televisor(teraz nie wiem), 3de z ciekawostek to z tego co wiem w CgFolks ktos na hudym robi ;)
ZirakKhazad Napisano 7 Listopad 2015 Napisano 7 Listopad 2015 Mam nadzieje, że 3de ma się dobrze bo od chyba ponad pół roku mają stronę w przebudowie co jest lekko mówiąc niepokojące. Słyszałem o pojedynczym użytkowniku w Badi Badi. Nie wiem czy można w takim przypadku mówić, że studio korzysta.
olaf3de Napisano 8 Listopad 2015 Napisano 8 Listopad 2015 Hej 3de ma się dobrze. Firma działa oficjalnie od 2010 roku. Przez 5 lat zrobiliśmy trochę różnych rzeczy. Bardzo dużo "słabych" i "lepszych" reklam oraz kilka polskich i zagranicznych filmów fabularnych. Kiedyś robiliśmy bajki dla dzieci. Od dwóch lat, w miarę konsekwentnie udaje się nam skupić tylko i wyłącznie na konkretnym celu. Efekty do filmów fabularnych i cinematiki do gier. To nasz główny target obecnie. od czasu, do czasu zdarza nam się jednak robić jakieś inne drobne rzeczy. Przez obrany kierunek nieustannie modyfikujemy i pracujemy nad budową odpowiedniego "pipeline" i "workflow". Kiedyś nasza strona www była włączona i pokazywała nasze prace. Przez obrany obecnie "cel" postanowiliśmy zmienić wizerunek strony www i 3de. Stronę www mamy, działa. Chcemy pokazywać rzeczy, które dadzą odpowiedni wizerunek naszego studio. Mamy kilka rzeczy, które chcielibyśmy pokazać ale jeszcze nam nie wolno. Robimy dużo developmentów, które nie mogą być pokazywane publicznie bez odpowiedniej zgody. Chcemy mieć możliwość wykonywania takich włąśnie projektów. Cała firma oparta jest w 95% na Linuxie. Do tego potrzebne są nam odpowiednie narzędzia. Takim narzędziem jest Houdini. Tak, używamy Houdini do wszystkich symulacji i nie tylko. Nie mamy w naszym studio RealFlow. I nie wiem czy będziemy mieli. Kiedyś mieliśmy przez moment Naiad'a. Nie mamy ani jednego 3ds Max. Nie mamy Lightwave (chociaż osobiście wychowałem się na Lightwave, PowerAnimatorze czy Softimage'u). Compositing głównie robimy w Nuke'u. Nie mamy After Effecta. Naszym głównym softem do 3d jest Maya. Akutalnie renderujemy wszystko pod Maya -> Vray 3. To właśnie teraz się zmienia. Naszym celem jest mocne wdrożenie Mantry jako renderera produkcyjnego. Aby trzymać się wątku, Houdini produkcyjnie jest używany w Platige Image Human Ark 3de ...kto jeszcze ?
ChargingImage Napisano 9 Listopad 2015 Autor Napisano 9 Listopad 2015 (edytowane) Edytowałem swojego początkowego posta i wrzuciłem tam listę. Nie mamy ani jednego 3ds Max. Chwalmy pana! Niecierpię tego... generalnie udanego programu, ale nie do vfx. Niezależnie od tego jak bardzo szef uważa inaczej. Powoli tworzy się lista... może ponad rok krwi i łez w houdinim po godzinach się opłaci ;) Edytowane 9 Listopad 2015 przez ChargingImage
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się