Neb Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Witam Przedstawiam mój ostatni projekt wykonany w Cinema, Modo, renderowany w Vray. Tym razem dla odmiany zdecydowałem się na opracowanie widoku w postprodukcji. Render i dodatkowe kanały były ustawione pod pracę w photoshopie. Taka odmiana po kilku scenach w pełnym 3D :) Dziękuję za odwiedziny! Modo 901, Cinema 4D R15, Vray, Adobe Photoshop, Red Giant Looks, Lightroom Pozdrawiam Neb Scena RAW render Kanały Wiz: The Journey - Zürich Main Station / Dürig AG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Szybkie pytanko - jaki rozdział prac pomiędzy Modo a Cineme? Obrazek spoko, aczkolwiek całą moją uwagę skradł jegomość z laptopem. Chyba zbyt charakterny i odosobniony jak na wizualizację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neb Napisano 1 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2015 Strzyg - dzięki. Jegomość ma skradać uwagę :) Modo w tej chwili modelowanie. Czekam na Vray do Modo, Maxwell już działa nieźle pod tym softem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Jeszcze malo fotograficzne i troche zbyt syntetyczne, brak tu powietrza itp. ale super ze sie rozwijasz i eksperymentujesz, czekam na kolejne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helion741 Napisano 2 Grudzień 2015 Share Napisano 2 Grudzień 2015 Olaf, Może wydawać się syntetyczne i mało fotograficzne ze względu na duży kontrast sceny. Dla mnie sprawia wrażenie mocno obrobione fotki przez jakiegoś pro fotografa. Oczywiście że wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do naszych amatorskich fotek więc gdybym chciał osiągnąć realizm dla przeciętnego zjadacza chleba trochę pogorszyłbym scenę by przypominało fotkę ze smartfona. To jeśli chodzi o realizm ale jeśli render ma iść np. na stronę do jakiegoś corpo to jest super. Wszystko spowadza się do tego co autor miał na myśli :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neb Napisano 7 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 7 Grudzień 2015 Dziękuję za komentarze! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 11 Grudzień 2015 Share Napisano 11 Grudzień 2015 Całość prezentuje się wspaniale. Ta postać z plecakiem na pierwszym planie bardzo fajnie pasuje moim zdaniem! Pewnie to szczegół ale widzę że tej pani na dalszym planie prześwitują kolanka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neb Napisano 21 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 21 Grudzień 2015 Dzięki!Tak prześwitują. W postpro dla postaci, elementów 2D daję często lekkie opacity tak żeby uzyskać gradację elementów w przestrzeni. Daje to dobry efekt obrazu jako całości, ale w detalu kolanka prześwitują :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 22 Grudzień 2015 Share Napisano 22 Grudzień 2015 Generalnie to wrażenie jest pozytywne. Nie próbowałeś może zrobić czegoś w natywnym silniku 901 z nowym fizycznym shaderkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neb Napisano 28 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2015 Pionier dzięki. Nie, nie próbowałem. Nie bardzo mogę sobie wyobrazić co wnoszą nowe fizyczne shadery przy starym silniku renderującym. exteriory w galerii Modo od lat stoją na bardzo słabym poziomie, a moim zdaniem to one stanowią punkt odniesienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi