vision3d Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Witam. Podrzucam renderki mego ostatniego projektu a mianowicie robota. Heh w koncu jakas odskocznia od samochodow:). Na razie tylko male nie moge skorzystac z maxa, gdyz renderuje mi sie animacja. Pozdrawiam czekam na krytyke.
KLICEK Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 jak narazie stanowczo odbiega od twoich innych prac :| 1) dziwna glowa jakos nie pasuje do modelu 2) tak samo nie pasuje korups moze jakis inny ksztalt ?
vision3d Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 A tu kolejny renderek. Heh nie kazdemu przypada do gustu ta koncepjca jednakze najwazniejsze ze podoba sie klientowi;) Pozdrawiam.
AGmakonts Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 mi sie podoba zwłaszcza nogi ale głowa rzeczywiście jakaś dziwna
Robert B. Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Dla mnie jest ok niech tak zostanie choć zeczywiście ta głowa coś z nią delikatnie nie tak
Knysha Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Wszystko ladnie, tylko ta glowa nie-ten-teges :/. Moze umiesc ja na jakims malym wsporniku etc?
KLICEK Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 "Heh nie kazdemu przypada do gustu ta koncepjca jednakze najwazniejsze ze podoba sie klientowi;) " Moim zdaniem to tobie powinien sie podobac i to ty powinienes wiedziec czy model jest udany czy nie bo pracodawca nie koniecznie musi sie znac ;/ Wracajac do modelu moim zdaniem konczyny az sie prosza zeby byly wieksze wzgledem miednicy i korpusu
SansSerif Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 bardzo fajny koncept. to bedzie jakas wieksza scena?
Jacek12 Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 mnie też się podoba całość poza głową ładnie i przejzyście wykonany model powodenia
Gacu666 Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 Ooo fajny robocik. Troche Warhammerowskie klimaty :D. Podoba mi się. Głowa zaś jak głowa, nawet przypomina oddział "Grey Knights" :D.
Guardian Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 dobra, dość już pochwaliliście. ... porażka... sam rendering może i jest ładny. model jednak jest strasznie oporny, nogi w takim ułożeniu raczej by go nie utrzymały, same stopy wyglądają jak by był wbity jakimiś prętami w ziemie a nie miał się poruszać...?
Falcrum Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 Całkiem, całkiem, ale znając twoje umiejętności to bardzo średnio...:| Pozdr
Touch Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 A zdradzisz z jakie branży jest owy klient?;)) Dość chyba niecodzienne zlecenie;)p A sam model... podoba mi się, łącznie z głową, ale nie przypadły mi do gustu te niby kolce przy nogach i rękach...;/ Pozdr! Paweł
vision3d Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 Heh Branża multimedialna ze tak powiem;) Te niby kolce tez mi sie nie podobaja ale klient sobie zazyczyl i nie bylo sily by go od tego pomyslu odwiezc:] Pozdrawiam.
vision3d Napisano 21 Październik 2004 Autor Napisano 21 Październik 2004 A teraz mam problem z animacja chodu robota. Gernetralnie nie mialem problemu z przypisaniem obiektu "Biped". Musialem go troszke tylko przeskalowac zeby podpasowal. Problem jest w tym ze nogi ma wygiete tak jakby w druga strone i jest "przykucniety". A jak dodaje zwykle kroki dla bipeda to to strasznei komicznei wyglada (i wogole ustawienie postaci mi sie resteuje gdy przechodze do trybu "footstep mode"). Jak to zrobic zeby animcja chodu byla poprawna? Sa jakies gotowe pliki do zaimportowania takiego chodu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się