Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 467
  • Wyświetleń 88,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Taki kot mi się wykluł. Na podstawie starego projektu koszulki  

Napisano
  • Autor

Poprawiłem trochę te proporcje i pozmieniałem formy bo jak spojrzałem "świeżym" okiem to mi mało czapka z głowy nie spadła :D

Mam nadzieję, że teraz lepiej ?

 

jsKIfvx.png

Napisano
  • Autor

Kolejny do kolekcji. Następna będzie dziewuszka

 

4a2WooH.jpg

 

 

Napisano
  • Autor
To zrzut z najnowszego blenderiona? ta rzeźba?

 

Nie. Ten akurat jest z Zbrusha

Napisano
  • Autor

Testuje marmoseta 3. Banka zrobiona tak na szybko więc fenomenalnie nie wygląda, ale pora zacząć ogarniać bardziej realistyczne rzeczy

 

oW1tFYW.jpg

 

bez rzęs te oczy wyglądają obleśnie 0_0

Napisano

Ogólnie spoko. Zastanawia mnie tylko skąd to zainteresowaniem Toolbagiem kiedy eevee wygląda bardzo zacnie, a Blenderek jest ci bardzo dobrze znany?

Napisano
  • Autor
Ogólnie spoko. Zastanawia mnie tylko skąd to zainteresowaniem Toolbagiem kiedy eevee wygląda bardzo zacnie, a Blenderek jest ci bardzo dobrze znany?

 

Sprawdzam tak z czystej ciekawości ;) kupować na pewno nie kupię bo aż taki pro nie jestem, ale jak jest trial 30 dni to warto się pobawić :D

Napisano

Jakie są twoje wrażenia? Pewnie eevee już obczaiłeś więc może coś powiesz ciekawego o tym drugim :)

Napisano
  • Autor
Jakie są twoje wrażenia? Pewnie eevee już obczaiłeś więc może coś powiesz ciekawego o tym drugim :)

 

Mega prosty w obsłudze. Gdyby cena była bardziej atrakcyjna to może bym się skusił bo naprawdę program jest przyjemny w obsłudze.

Wrzucasz model i teksturki. Ustawiasz światło i regulujesz parę suwaczków i bum ! super render gotowy.

Napisano

Bardzo ciekawa postać :) Fajnie jakbyś lekko to zaminował. Ciekawy jestem jak by się deformował.

Napisano
  • Autor

moje umiejętności animowania są na poziomie 0, ale modelowałem z myślą o deformacjach(sprawdzałem na piwotach w blenderze) może zrobię jakiś prosty rig i zobaczymy jak śmiga

Napisano
  • Autor
To obczaj sobie Mixamo ;)

https://www.mixamo.com/#/

 

A można tam ładować modele z przypiętym szkieletem? Ten auto-rig to raczej przy tak małej ilości vertexów nie zadziała zbyt dobrze :D

Napisano
  • Autor
albo zrób retarget. Wgraj "cudza" animacje" i skopiuj ruch kości na swój rig (za pomoca constraint).

 

W wolnej chwili planuję zrobić właśnie coś takiego. Na razie muszę jeszcze dokończyć kilka starych modeli

Napisano

wow, tez myslalem, ze postanowiles opanować rigowanie. Mi w Blendku troche zeszło - kilka prób z marnym skutkiem ale raz się nauczysz, to nieźle przyspiesza później pracę i postaci łatwiej sprzedać lub zaciągnąć do innego projektu.

 

Powodzenia!

Napisano
  • Autor
Zdradziłeś Blendera, dla jakiegoś tam paintera... no nie... zaraz napisze do Tona :)

Spokojnie to tylko mały skok w bok ;) blender zawsze będzie moją prawdziwą miłością.

Napisano
  • Autor

O i jeszcze taki w całości, co by udowodnić że nogi też ma ;D

 

xM6yBZk.png

Napisano

Dobra robota. A żeby się przy***ć ;) to trochę fałdki wyglądają tak sobie. Na kurtce trochę lepiej co prawda niż jeansach ale i tak średnio.

Jeszcze apropo kurtki -jest rozpięta i bardzo rozchylona tak, że mam wrażenie, iż ona by się w nią nie dała rady zapiąć.

 

ref 1

 

ref 2

 

ref 3

Napisano
  • Autor
Dobra robota. A żeby się przy***ć ;) to trochę fałdki wyglądają tak sobie. Na kurtce trochę lepiej co prawda niż jeansach ale i tak średnio.

Jeszcze apropo kurtki -jest rozpięta i bardzo rozchylona tak, że mam wrażenie, iż ona by się w nią nie dała rady zapiąć.

 

Celne uwagi. Z tą kurtką to faktycznie słabo przemyślałem. Przyznam się, że trochę gonię z tym modelem bo od 1 stycznia będę bezrobotny i potrzebuję coś w miarę PBR do portfolio. W planach miałem zacząć bardziej szczegółowy model i na podstawie jakiegoś konceptu, ale wyszło jak wyszło i trzeba spinać tyłek. Jak uda mi się gdzieś załapać na juniora od postaci to może w końcu przyskilluję, bo takie robienie po nocach jest cholernie wyczerpujące.

 

Tak wracając do tematu dzięki za wytknięcie błędów. Samemu czasem ciężko dostrzec własne niedociągnięcia.

 

Krytyka z waszej strony zawsze mile widziana. Liczę, że przy następnym modelu wytknięcie błędy od początku ;)

Napisano
  • Autor

No i bajlando. Następny model muszę lepiej ogarnąć

 

NewBT4W.jpg

 

4pYe3kY.jpg

Napisano

No i gitara. Następny będzie lepszy!

Tylko te włosy.. Coś się tam chyba pomieszało na planach.

Napisano
  • Autor

Jak to mówią "pierwsze koty za płoty" Na kolejny poświęcę 2 razy więcej czasu. Wiele rzeczy jeszcze nie wiem jak robić aby wyglądało realistycznie, ale mam nadzieję, że z czasem ogarnę. Pozdro dla wszystkich i wesołych świąt ;)

Napisano
  • Autor
masz super teczke.Animacji też próbowałeś ?

 

Dzięki.

Animacji na razie nie ruszam ;)

Napisano

Ostatnio o tobie myślałem, że przepadłeś ;)

Fajna wrzutka. Gdzie reszta?

 

Będziesz robił mięśnie?

Napisano
  • Autor

To jest kobieta po przejściach. Dopiero co się z anoreksji wyrwała więc masa mięśniowa dopiero przyjdzie z czasem :D

 

Trochę zaniedbałem mój wątek tutaj. Obiecuję się poprawić.

 

CtxLI9H.jpg

 

Napisano
  • Autor
Pokazał byś jakiś render bez tekstury? Ciekawy jestem jak potraktowałeś włókna.

 

1ycoXVU.jpg

Napisano
  • Autor

Poprawiłem troszkę roughness mapę bo za mało mięsne to mięsko się wydawało :] myślę, że teraz wygląda to troszkę lepiej

 

 

ivNI5s7.jpg

Napisano

nabiera ciała, jeszcze mięśnie pośladków ładne i będzie w moim typie.

 

Widziałeś może wystawę ludzkiego ciała? W Berlinie byłem w Body Museum - naprawdę ciekawe doświadczenie.

Napisano
  • Autor
nabiera ciała, jeszcze mięśnie pośladków ładne i będzie w moim typie.

 

Widziałeś może wystawę ludzkiego ciała? W Berlinie byłem w Body Museum - naprawdę ciekawe doświadczenie.

 

Nie widziałem, ale jeśli kiedyś będę miał okazję to na pewno się na coś takiego wybiorę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności