olaf Napisano 7 Listopad 2018 Napisano 7 Listopad 2018 graficy 2D znaleźli swoje "czekanie na próbny render" :)
Graft Napisano 10 Listopad 2018 Autor Napisano 10 Listopad 2018 Poprawiłem trochę te proporcje i pozmieniałem formy bo jak spojrzałem "świeżym" okiem to mi mało czapka z głowy nie spadła :D Mam nadzieję, że teraz lepiej ?
Graft Napisano 12 Listopad 2018 Autor Napisano 12 Listopad 2018 Kolejny do kolekcji. Następna będzie dziewuszka
JonJoan Napisano 21 Listopad 2018 Napisano 21 Listopad 2018 To zrzut z najnowszego blenderiona? ta rzeźba?
Graft Napisano 21 Listopad 2018 Autor Napisano 21 Listopad 2018 To zrzut z najnowszego blenderiona? ta rzeźba? Nie. Ten akurat jest z Zbrusha
JonJoan Napisano 21 Listopad 2018 Napisano 21 Listopad 2018 Już myślałem że w blenderze można takie fajoskie rzeczy rzeźbić...
Graft Napisano 1 Grudzień 2018 Autor Napisano 1 Grudzień 2018 Testuje marmoseta 3. Banka zrobiona tak na szybko więc fenomenalnie nie wygląda, ale pora zacząć ogarniać bardziej realistyczne rzeczy bez rzęs te oczy wyglądają obleśnie 0_0
mechfusion Napisano 1 Grudzień 2018 Napisano 1 Grudzień 2018 mi tak samo się podoba , nie wiem czy to 1 w zbrash ale bardzo fajnie .
michalo Napisano 2 Grudzień 2018 Napisano 2 Grudzień 2018 Ogólnie spoko. Zastanawia mnie tylko skąd to zainteresowaniem Toolbagiem kiedy eevee wygląda bardzo zacnie, a Blenderek jest ci bardzo dobrze znany?
Graft Napisano 3 Grudzień 2018 Autor Napisano 3 Grudzień 2018 Ogólnie spoko. Zastanawia mnie tylko skąd to zainteresowaniem Toolbagiem kiedy eevee wygląda bardzo zacnie, a Blenderek jest ci bardzo dobrze znany? Sprawdzam tak z czystej ciekawości ;) kupować na pewno nie kupię bo aż taki pro nie jestem, ale jak jest trial 30 dni to warto się pobawić :D
michalo Napisano 3 Grudzień 2018 Napisano 3 Grudzień 2018 Jakie są twoje wrażenia? Pewnie eevee już obczaiłeś więc może coś powiesz ciekawego o tym drugim :)
Graft Napisano 3 Grudzień 2018 Autor Napisano 3 Grudzień 2018 Jakie są twoje wrażenia? Pewnie eevee już obczaiłeś więc może coś powiesz ciekawego o tym drugim :) Mega prosty w obsłudze. Gdyby cena była bardziej atrakcyjna to może bym się skusił bo naprawdę program jest przyjemny w obsłudze. Wrzucasz model i teksturki. Ustawiasz światło i regulujesz parę suwaczków i bum ! super render gotowy.
Graft Napisano 12 Grudzień 2018 Autor Napisano 12 Grudzień 2018 Detektyw piksel w akcji ;) skechfab >> https://skfb.ly/6E6VL
michalo Napisano 13 Grudzień 2018 Napisano 13 Grudzień 2018 Bardzo ciekawa postać :) Fajnie jakbyś lekko to zaminował. Ciekawy jestem jak by się deformował.
Graft Napisano 13 Grudzień 2018 Autor Napisano 13 Grudzień 2018 moje umiejętności animowania są na poziomie 0, ale modelowałem z myślą o deformacjach(sprawdzałem na piwotach w blenderze) może zrobię jakiś prosty rig i zobaczymy jak śmiga
michalo Napisano 13 Grudzień 2018 Napisano 13 Grudzień 2018 To obczaj sobie Mixamo ;) https://www.mixamo.com/#/
Graft Napisano 13 Grudzień 2018 Autor Napisano 13 Grudzień 2018 To obczaj sobie Mixamo ;) https://www.mixamo.com/#/ A można tam ładować modele z przypiętym szkieletem? Ten auto-rig to raczej przy tak małej ilości vertexów nie zadziała zbyt dobrze :D
Graft Napisano 13 Grudzień 2018 Autor Napisano 13 Grudzień 2018 albo zrób retarget. Wgraj "cudza" animacje" i skopiuj ruch kości na swój rig (za pomoca constraint). W wolnej chwili planuję zrobić właśnie coś takiego. Na razie muszę jeszcze dokończyć kilka starych modeli
olaf Napisano 14 Grudzień 2018 Napisano 14 Grudzień 2018 wow, tez myslalem, ze postanowiles opanować rigowanie. Mi w Blendku troche zeszło - kilka prób z marnym skutkiem ale raz się nauczysz, to nieźle przyspiesza później pracę i postaci łatwiej sprzedać lub zaciągnąć do innego projektu. Powodzenia!
Graft Napisano 18 Grudzień 2018 Autor Napisano 18 Grudzień 2018 Zdradziłeś Blendera, dla jakiegoś tam paintera... no nie... zaraz napisze do Tona :) Spokojnie to tylko mały skok w bok ;) blender zawsze będzie moją prawdziwą miłością.
Graft Napisano 19 Grudzień 2018 Autor Napisano 19 Grudzień 2018 O i jeszcze taki w całości, co by udowodnić że nogi też ma ;D
michalo Napisano 20 Grudzień 2018 Napisano 20 Grudzień 2018 Dobra robota. A żeby się przy***ć ;) to trochę fałdki wyglądają tak sobie. Na kurtce trochę lepiej co prawda niż jeansach ale i tak średnio. Jeszcze apropo kurtki -jest rozpięta i bardzo rozchylona tak, że mam wrażenie, iż ona by się w nią nie dała rady zapiąć. ref 1 ref 2 ref 3
Graft Napisano 20 Grudzień 2018 Autor Napisano 20 Grudzień 2018 Dobra robota. A żeby się przy***ć ;) to trochę fałdki wyglądają tak sobie. Na kurtce trochę lepiej co prawda niż jeansach ale i tak średnio. Jeszcze apropo kurtki -jest rozpięta i bardzo rozchylona tak, że mam wrażenie, iż ona by się w nią nie dała rady zapiąć. Celne uwagi. Z tą kurtką to faktycznie słabo przemyślałem. Przyznam się, że trochę gonię z tym modelem bo od 1 stycznia będę bezrobotny i potrzebuję coś w miarę PBR do portfolio. W planach miałem zacząć bardziej szczegółowy model i na podstawie jakiegoś konceptu, ale wyszło jak wyszło i trzeba spinać tyłek. Jak uda mi się gdzieś załapać na juniora od postaci to może w końcu przyskilluję, bo takie robienie po nocach jest cholernie wyczerpujące. Tak wracając do tematu dzięki za wytknięcie błędów. Samemu czasem ciężko dostrzec własne niedociągnięcia. Krytyka z waszej strony zawsze mile widziana. Liczę, że przy następnym modelu wytknięcie błędy od początku ;)
Graft Napisano 21 Grudzień 2018 Autor Napisano 21 Grudzień 2018 No i bajlando. Następny model muszę lepiej ogarnąć
michalo Napisano 21 Grudzień 2018 Napisano 21 Grudzień 2018 No i gitara. Następny będzie lepszy! Tylko te włosy.. Coś się tam chyba pomieszało na planach.
Graft Napisano 22 Grudzień 2018 Autor Napisano 22 Grudzień 2018 Jak to mówią "pierwsze koty za płoty" Na kolejny poświęcę 2 razy więcej czasu. Wiele rzeczy jeszcze nie wiem jak robić aby wyglądało realistycznie, ale mam nadzieję, że z czasem ogarnę. Pozdro dla wszystkich i wesołych świąt ;)
Graft Napisano 6 Styczeń 2019 Autor Napisano 6 Styczeń 2019 masz super teczke.Animacji też próbowałeś ? Dzięki. Animacji na razie nie ruszam ;)
michalo Napisano 12 Luty 2019 Napisano 12 Luty 2019 Ostatnio o tobie myślałem, że przepadłeś ;) Fajna wrzutka. Gdzie reszta? Będziesz robił mięśnie?
olaf Napisano 12 Luty 2019 Napisano 12 Luty 2019 po kadrze wnosić można, że zaczyna od klaty i bicepsów ;)
JonJoan Napisano 12 Luty 2019 Napisano 12 Luty 2019 Wszyscy tęskniliśmy za Tobą i nie mogliśmy się doczekać kolejnej pracy. :)
Graft Napisano 12 Luty 2019 Autor Napisano 12 Luty 2019 To jest kobieta po przejściach. Dopiero co się z anoreksji wyrwała więc masa mięśniowa dopiero przyjdzie z czasem :D Trochę zaniedbałem mój wątek tutaj. Obiecuję się poprawić.
michalo Napisano 18 Luty 2019 Napisano 18 Luty 2019 Pokazał byś jakiś render bez tekstury? Ciekawy jestem jak potraktowałeś włókna.
Graft Napisano 18 Luty 2019 Autor Napisano 18 Luty 2019 Pokazał byś jakiś render bez tekstury? Ciekawy jestem jak potraktowałeś włókna.
michalo Napisano 18 Luty 2019 Napisano 18 Luty 2019 Elegancko. A w czaszce zapomniałeś o kanałach żylnych chyba ;)
Graft Napisano 18 Luty 2019 Autor Napisano 18 Luty 2019 Poprawiłem troszkę roughness mapę bo za mało mięsne to mięsko się wydawało :] myślę, że teraz wygląda to troszkę lepiej
olaf Napisano 18 Luty 2019 Napisano 18 Luty 2019 nabiera ciała, jeszcze mięśnie pośladków ładne i będzie w moim typie. Widziałeś może wystawę ludzkiego ciała? W Berlinie byłem w Body Museum - naprawdę ciekawe doświadczenie.
Graft Napisano 18 Luty 2019 Autor Napisano 18 Luty 2019 nabiera ciała, jeszcze mięśnie pośladków ładne i będzie w moim typie. Widziałeś może wystawę ludzkiego ciała? W Berlinie byłem w Body Museum - naprawdę ciekawe doświadczenie. Nie widziałem, ale jeśli kiedyś będę miał okazję to na pewno się na coś takiego wybiorę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się