Napisano 10 Listopad 20186 l Autor Poprawiłem trochę te proporcje i pozmieniałem formy bo jak spojrzałem "świeżym" okiem to mi mało czapka z głowy nie spadła :D Mam nadzieję, że teraz lepiej ?
Napisano 21 Listopad 20186 l Autor To zrzut z najnowszego blenderiona? ta rzeźba? Nie. Ten akurat jest z Zbrusha
Napisano 1 Grudzień 20186 l Autor Testuje marmoseta 3. Banka zrobiona tak na szybko więc fenomenalnie nie wygląda, ale pora zacząć ogarniać bardziej realistyczne rzeczy bez rzęs te oczy wyglądają obleśnie 0_0
Napisano 2 Grudzień 20186 l Ogólnie spoko. Zastanawia mnie tylko skąd to zainteresowaniem Toolbagiem kiedy eevee wygląda bardzo zacnie, a Blenderek jest ci bardzo dobrze znany?
Napisano 3 Grudzień 20186 l Autor Ogólnie spoko. Zastanawia mnie tylko skąd to zainteresowaniem Toolbagiem kiedy eevee wygląda bardzo zacnie, a Blenderek jest ci bardzo dobrze znany? Sprawdzam tak z czystej ciekawości ;) kupować na pewno nie kupię bo aż taki pro nie jestem, ale jak jest trial 30 dni to warto się pobawić :D
Napisano 3 Grudzień 20186 l Jakie są twoje wrażenia? Pewnie eevee już obczaiłeś więc może coś powiesz ciekawego o tym drugim :)
Napisano 3 Grudzień 20186 l Autor Jakie są twoje wrażenia? Pewnie eevee już obczaiłeś więc może coś powiesz ciekawego o tym drugim :) Mega prosty w obsłudze. Gdyby cena była bardziej atrakcyjna to może bym się skusił bo naprawdę program jest przyjemny w obsłudze. Wrzucasz model i teksturki. Ustawiasz światło i regulujesz parę suwaczków i bum ! super render gotowy.
Napisano 13 Grudzień 20186 l Bardzo ciekawa postać :) Fajnie jakbyś lekko to zaminował. Ciekawy jestem jak by się deformował.
Napisano 13 Grudzień 20186 l Autor moje umiejętności animowania są na poziomie 0, ale modelowałem z myślą o deformacjach(sprawdzałem na piwotach w blenderze) może zrobię jakiś prosty rig i zobaczymy jak śmiga
Napisano 13 Grudzień 20186 l Autor To obczaj sobie Mixamo ;) https://www.mixamo.com/#/ A można tam ładować modele z przypiętym szkieletem? Ten auto-rig to raczej przy tak małej ilości vertexów nie zadziała zbyt dobrze :D
Napisano 13 Grudzień 20186 l Autor albo zrób retarget. Wgraj "cudza" animacje" i skopiuj ruch kości na swój rig (za pomoca constraint). W wolnej chwili planuję zrobić właśnie coś takiego. Na razie muszę jeszcze dokończyć kilka starych modeli
Napisano 14 Grudzień 20186 l wow, tez myslalem, ze postanowiles opanować rigowanie. Mi w Blendku troche zeszło - kilka prób z marnym skutkiem ale raz się nauczysz, to nieźle przyspiesza później pracę i postaci łatwiej sprzedać lub zaciągnąć do innego projektu. Powodzenia!
Napisano 18 Grudzień 20186 l Autor Zdradziłeś Blendera, dla jakiegoś tam paintera... no nie... zaraz napisze do Tona :) Spokojnie to tylko mały skok w bok ;) blender zawsze będzie moją prawdziwą miłością.
Napisano 20 Grudzień 20186 l Dobra robota. A żeby się przy***ć ;) to trochę fałdki wyglądają tak sobie. Na kurtce trochę lepiej co prawda niż jeansach ale i tak średnio. Jeszcze apropo kurtki -jest rozpięta i bardzo rozchylona tak, że mam wrażenie, iż ona by się w nią nie dała rady zapiąć. ref 1 ref 2 ref 3
Napisano 20 Grudzień 20186 l Autor Dobra robota. A żeby się przy***ć ;) to trochę fałdki wyglądają tak sobie. Na kurtce trochę lepiej co prawda niż jeansach ale i tak średnio. Jeszcze apropo kurtki -jest rozpięta i bardzo rozchylona tak, że mam wrażenie, iż ona by się w nią nie dała rady zapiąć. Celne uwagi. Z tą kurtką to faktycznie słabo przemyślałem. Przyznam się, że trochę gonię z tym modelem bo od 1 stycznia będę bezrobotny i potrzebuję coś w miarę PBR do portfolio. W planach miałem zacząć bardziej szczegółowy model i na podstawie jakiegoś konceptu, ale wyszło jak wyszło i trzeba spinać tyłek. Jak uda mi się gdzieś załapać na juniora od postaci to może w końcu przyskilluję, bo takie robienie po nocach jest cholernie wyczerpujące. Tak wracając do tematu dzięki za wytknięcie błędów. Samemu czasem ciężko dostrzec własne niedociągnięcia. Krytyka z waszej strony zawsze mile widziana. Liczę, że przy następnym modelu wytknięcie błędy od początku ;)
Napisano 21 Grudzień 20186 l No i gitara. Następny będzie lepszy! Tylko te włosy.. Coś się tam chyba pomieszało na planach.
Napisano 22 Grudzień 20186 l Autor Jak to mówią "pierwsze koty za płoty" Na kolejny poświęcę 2 razy więcej czasu. Wiele rzeczy jeszcze nie wiem jak robić aby wyglądało realistycznie, ale mam nadzieję, że z czasem ogarnę. Pozdro dla wszystkich i wesołych świąt ;)
Napisano 6 Styczeń 20196 l Autor masz super teczke.Animacji też próbowałeś ? Dzięki. Animacji na razie nie ruszam ;)
Napisano 12 Luty 20196 l Ostatnio o tobie myślałem, że przepadłeś ;) Fajna wrzutka. Gdzie reszta? Będziesz robił mięśnie?
Napisano 12 Luty 20196 l Autor To jest kobieta po przejściach. Dopiero co się z anoreksji wyrwała więc masa mięśniowa dopiero przyjdzie z czasem :D Trochę zaniedbałem mój wątek tutaj. Obiecuję się poprawić.
Napisano 18 Luty 20196 l Pokazał byś jakiś render bez tekstury? Ciekawy jestem jak potraktowałeś włókna.
Napisano 18 Luty 20196 l Autor Pokazał byś jakiś render bez tekstury? Ciekawy jestem jak potraktowałeś włókna.
Napisano 18 Luty 20196 l Autor Poprawiłem troszkę roughness mapę bo za mało mięsne to mięsko się wydawało :] myślę, że teraz wygląda to troszkę lepiej
Napisano 18 Luty 20196 l nabiera ciała, jeszcze mięśnie pośladków ładne i będzie w moim typie. Widziałeś może wystawę ludzkiego ciała? W Berlinie byłem w Body Museum - naprawdę ciekawe doświadczenie.
Napisano 18 Luty 20196 l Autor nabiera ciała, jeszcze mięśnie pośladków ładne i będzie w moim typie. Widziałeś może wystawę ludzkiego ciała? W Berlinie byłem w Body Museum - naprawdę ciekawe doświadczenie. Nie widziałem, ale jeśli kiedyś będę miał okazję to na pewno się na coś takiego wybiorę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto