Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dobra ....

 

Przedstawiam pracke nad ktora mialem przedwe 2 tyg ... no i teraz po zleceniach moge wreszcie wznowić nad nią prace ... jest to czolg IS-2 (niedoszla praca na mini-bitwe ... wiekszosc wie o co chodzi)

 

nie pytac ile to robilem bo juz stracilem poczucie czasu ...

 

mam zamiar przedstawic model w 3 scenach +2 (sceny z jajem) z wykozystaniem camera match i fotek juz zaplanowanych na samym poczatku pracy ...

 

Leru - masz w pape :P uległem twoim namowom i zamiescilem wip`a ale odegram sie na DTM za rok ...

 

attachment.php?attachmentid=3479

attachment.php?attachmentid=3478&stc=1

  • Odpowiedzi 41
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyglada bardzo ladnie :) ja chwiliwo wstrzymalem prace nad swoim Is'em z przyczyn... poprostu chce trocheodpoczac od maxa :) ... czekam na towje kolejne updaty . no i finalne sceny.

Napisano

na wiezyczce jest chyba bug, na dole, prawe przy krawedzi, zaraz za "tym" od lufy

Napisano
  • Autor

Porcja (nie)świerzych renderków ...

sa stare wiec nie podlegają komentarzom w takiej mierze jak wczesniejsze ;))

Match%20Test%201.jpg

test2.jpg

Napisano

SUPER!! każdy detalik (z tych co są ;) dopracowany ....czekam na finał:)

Napisano
  • Autor

detlai z 50 % brakuje ;) wlasnie je robie .. mozliwe ze dzis walne nastepny update ...

 

narazie zrobilem "błotniki" , Baniaki i podpore pod lufę ... zaraz biore sie za samą lufe i detal klapy na wierzyczce ...

Napisano

jeszcze brakuj duzo detali, poczekamy na kolejne updaty. Bardzo mni ciekawi jakie sa te foty do finalnej sceny.

Napisano
  • Autor

foty o droga piaskowa ze starym przed wojennym domem (bedzie B&W) ktore z checia bym pokazal ale sa jeszcze u kumpla w aparacie bo okazalo sie ze jego brat zapomnial wypakowac kabel z plecaka i nie ma jak je zgrac ;)

 

nastepne to zdjecie przy bunkrze i jedno jak okolo 5-7 czolgów bedzie przejezdzalo przez wioskę ;)

 

z tych z jajem to bedzie czolg na pomoscie tam gdzie juz dalem jedno camera match i jedno przy garazu gdzie widoczne bedzie ze czolg sie tam nie zmiesci ... ;)

Napisano

Hehe. Model fajny, nie powiem. Keep workin' ( ja nawet nie mam czasu, zeby Audi robic :((((((( )

Napisano

Żałujesz polygonow:P Te beczki (chyba beczki:P) są strasznie kanciate. Reszta - nawet, nawet ;)

Napisano
  • Autor

cicho :P 127 tys. juz ma :P a beczki poprawie ;) bo jakos tak wyszlo dziwnie ale to sek. roboty ...

Napisano

podooba mi sie przez te detale :D

 

nie lubie pisac o dobrych pracach bo nie ma czego zjezdzac :P

przynajmniej ja nic zlego nie widze :)

 

pozdrawiam

Napisano

kome poczekamy na twoje wieksze prace zebysmy mieli co zjezdzac :P jesli tak podchodzisz do pracy ze kazdy projekt trzebe przynajmniej w najmniejszym stopniu skrytykowac to zycze powodzenia i samych idealnych prac :) wiem ze idealu nieda sie uzyskac ale czasami niektorzy z ta krytyka przesadzaja .

Napisano

w00t! zajebiscie! mi sie podoba ^^ ( szczegolnie ten pierwszu update z lufa skierowana w ogladajacego ;))

Napisano
  • Autor

ciekawostka ... ;)

 

tak czy inaczej ... i mozecie pisac ... ja nie gryze ;)

 

aha kolor detali bedzie inny ;)

Napisano

Psiedź jeszcze troszkę nad texturkami :)

Napisano
  • Autor

to body paint

 

ja zawsze robie tak ze mapuje biekt w maxie i exportuje go z UVW do *.3ds

 

pozniej importuje w bodypaincie i nakladam mape color (w tym przypadku 5000x5000)

grezmole ile wlezie a textury automatycznie zapisuja sie do plikow

otwieram maxa i poprostu twoze material i otwieram ta mape do kanalu color i wsio ;) mozna jeszczew oczywiscie sobie bumpa odrazu zrobic ...

 

body paint to program oddzielny jak i wtyczka do Cinemy

ja uzywam oddzielnego programu ... obsluguje pliki 3ds wiec problemow nie ma

 

zachecam do kozystania z tego softu

grunt to odpowiednio zmapowany obiekt ...

 

dobrym czynnikiem jest fakt wspolpracy z PS ... a raczej mozliwosc kozystania z jego pędzli i mozliwosci samych pedzli sa swietne ... kazda funkcje mozna przypisac naterzeniu piórka od tabletu ;)

 

i kamera jest przynajmniej taka jak w maxie a nie jak w deep paincie

Napisano

niech ktos mi napisze program do automatyzcnego mapowania bo mnie krew zalewa

Napisano
  • Autor

flatten maping w maxie ;) w sumie da sie po tym zrobic mape w body paint ale odradza ...

 

dla mnie mapowanie UVW jest juz przyswajalne

Napisano
exportnij model do wingsa otworz go zaznacz np. z tylu glowy 1 ciag edgow i klikasz na unfolding i w ciagu 5 sec masz maping glowy kompletny tak samo jest z kazda inna partia ;)

 

polecam

 

a czolg sie tak da zrobic:)?

Napisano

to ja sprawdze 1 jak skoncze modelowac ;).

 

Serdecznosci i sorry za OT :>

(daj update)

Napisano
  • Autor

nie ;] ten watek przeszedl w historie i nie chce zeby byl odkopany ;]

 

tak samo pracka .. moze kiedys do niej wroce ... choc watpie ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności