Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dobra ....

 

Przedstawiam pracke nad ktora mialem przedwe 2 tyg ... no i teraz po zleceniach moge wreszcie wznowić nad nią prace ... jest to czolg IS-2 (niedoszla praca na mini-bitwe ... wiekszosc wie o co chodzi)

 

nie pytac ile to robilem bo juz stracilem poczucie czasu ...

 

mam zamiar przedstawic model w 3 scenach +2 (sceny z jajem) z wykozystaniem camera match i fotek juz zaplanowanych na samym poczatku pracy ...

 

Leru - masz w pape :P uległem twoim namowom i zamiescilem wip`a ale odegram sie na DTM za rok ...

 

attachment.php?attachmentid=3479

attachment.php?attachmentid=3478&stc=1

  • Odpowiedzi 41
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyglada bardzo ladnie :) ja chwiliwo wstrzymalem prace nad swoim Is'em z przyczyn... poprostu chce trocheodpoczac od maxa :) ... czekam na towje kolejne updaty . no i finalne sceny.

Napisano

na wiezyczce jest chyba bug, na dole, prawe przy krawedzi, zaraz za "tym" od lufy

Napisano
  • Autor

Porcja (nie)świerzych renderków ...

sa stare wiec nie podlegają komentarzom w takiej mierze jak wczesniejsze ;))

Match%20Test%201.jpg

test2.jpg

Napisano

SUPER!! każdy detalik (z tych co są ;) dopracowany ....czekam na finał:)

Napisano
  • Autor

detlai z 50 % brakuje ;) wlasnie je robie .. mozliwe ze dzis walne nastepny update ...

 

narazie zrobilem "błotniki" , Baniaki i podpore pod lufę ... zaraz biore sie za samą lufe i detal klapy na wierzyczce ...

Napisano

jeszcze brakuj duzo detali, poczekamy na kolejne updaty. Bardzo mni ciekawi jakie sa te foty do finalnej sceny.

Napisano
  • Autor

foty o droga piaskowa ze starym przed wojennym domem (bedzie B&W) ktore z checia bym pokazal ale sa jeszcze u kumpla w aparacie bo okazalo sie ze jego brat zapomnial wypakowac kabel z plecaka i nie ma jak je zgrac ;)

 

nastepne to zdjecie przy bunkrze i jedno jak okolo 5-7 czolgów bedzie przejezdzalo przez wioskę ;)

 

z tych z jajem to bedzie czolg na pomoscie tam gdzie juz dalem jedno camera match i jedno przy garazu gdzie widoczne bedzie ze czolg sie tam nie zmiesci ... ;)

Napisano

Hehe. Model fajny, nie powiem. Keep workin' ( ja nawet nie mam czasu, zeby Audi robic :((((((( )

Napisano

Żałujesz polygonow:P Te beczki (chyba beczki:P) są strasznie kanciate. Reszta - nawet, nawet ;)

Napisano
  • Autor

cicho :P 127 tys. juz ma :P a beczki poprawie ;) bo jakos tak wyszlo dziwnie ale to sek. roboty ...

Napisano

podooba mi sie przez te detale :D

 

nie lubie pisac o dobrych pracach bo nie ma czego zjezdzac :P

przynajmniej ja nic zlego nie widze :)

 

pozdrawiam

Napisano

kome poczekamy na twoje wieksze prace zebysmy mieli co zjezdzac :P jesli tak podchodzisz do pracy ze kazdy projekt trzebe przynajmniej w najmniejszym stopniu skrytykowac to zycze powodzenia i samych idealnych prac :) wiem ze idealu nieda sie uzyskac ale czasami niektorzy z ta krytyka przesadzaja .

Napisano

w00t! zajebiscie! mi sie podoba ^^ ( szczegolnie ten pierwszu update z lufa skierowana w ogladajacego ;))

Napisano
  • Autor

ciekawostka ... ;)

 

tak czy inaczej ... i mozecie pisac ... ja nie gryze ;)

 

aha kolor detali bedzie inny ;)

Napisano

Psiedź jeszcze troszkę nad texturkami :)

Napisano
  • Autor

to body paint

 

ja zawsze robie tak ze mapuje biekt w maxie i exportuje go z UVW do *.3ds

 

pozniej importuje w bodypaincie i nakladam mape color (w tym przypadku 5000x5000)

grezmole ile wlezie a textury automatycznie zapisuja sie do plikow

otwieram maxa i poprostu twoze material i otwieram ta mape do kanalu color i wsio ;) mozna jeszczew oczywiscie sobie bumpa odrazu zrobic ...

 

body paint to program oddzielny jak i wtyczka do Cinemy

ja uzywam oddzielnego programu ... obsluguje pliki 3ds wiec problemow nie ma

 

zachecam do kozystania z tego softu

grunt to odpowiednio zmapowany obiekt ...

 

dobrym czynnikiem jest fakt wspolpracy z PS ... a raczej mozliwosc kozystania z jego pędzli i mozliwosci samych pedzli sa swietne ... kazda funkcje mozna przypisac naterzeniu piórka od tabletu ;)

 

i kamera jest przynajmniej taka jak w maxie a nie jak w deep paincie

Napisano

niech ktos mi napisze program do automatyzcnego mapowania bo mnie krew zalewa

Napisano
  • Autor

flatten maping w maxie ;) w sumie da sie po tym zrobic mape w body paint ale odradza ...

 

dla mnie mapowanie UVW jest juz przyswajalne

Napisano
niech ktos mi napisze program do automatyzcnego mapowania bo mnie krew zalewa

 

exportnij model do wingsa otworz go zaznacz np. z tylu glowy 1 ciag edgow i klikasz na unfolding i w ciagu 5 sec masz maping glowy kompletny tak samo jest z kazda inna partia ;)

 

polecam

Napisano
exportnij model do wingsa otworz go zaznacz np. z tylu glowy 1 ciag edgow i klikasz na unfolding i w ciagu 5 sec masz maping glowy kompletny tak samo jest z kazda inna partia ;)

 

polecam

 

a czolg sie tak da zrobic:)?

Napisano

to ja sprawdze 1 jak skoncze modelowac ;).

 

Serdecznosci i sorry za OT :>

(daj update)

Napisano
  • Autor

nie ;] ten watek przeszedl w historie i nie chce zeby byl odkopany ;]

 

tak samo pracka .. moze kiedys do niej wroce ... choc watpie ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności