Napisano 22 Październik 200420 l Dobra .... Przedstawiam pracke nad ktora mialem przedwe 2 tyg ... no i teraz po zleceniach moge wreszcie wznowić nad nią prace ... jest to czolg IS-2 (niedoszla praca na mini-bitwe ... wiekszosc wie o co chodzi) nie pytac ile to robilem bo juz stracilem poczucie czasu ... mam zamiar przedstawic model w 3 scenach +2 (sceny z jajem) z wykozystaniem camera match i fotek juz zaplanowanych na samym poczatku pracy ... Leru - masz w pape :P uległem twoim namowom i zamiescilem wip`a ale odegram sie na DTM za rok ...
Napisano 22 Październik 200420 l wyglada bardzo ladnie :) ja chwiliwo wstrzymalem prace nad swoim Is'em z przyczyn... poprostu chce trocheodpoczac od maxa :) ... czekam na towje kolejne updaty . no i finalne sceny.
Napisano 22 Październik 200420 l na wiezyczce jest chyba bug, na dole, prawe przy krawedzi, zaraz za "tym" od lufy
Napisano 22 Październik 200420 l Autor Porcja (nie)świerzych renderków ... sa stare wiec nie podlegają komentarzom w takiej mierze jak wczesniejsze ;))
Napisano 22 Październik 200420 l SUPER!! każdy detalik (z tych co są ;) dopracowany ....czekam na finał:)
Napisano 22 Październik 200420 l Autor detlai z 50 % brakuje ;) wlasnie je robie .. mozliwe ze dzis walne nastepny update ... narazie zrobilem "błotniki" , Baniaki i podpore pod lufę ... zaraz biore sie za samą lufe i detal klapy na wierzyczce ...
Napisano 22 Październik 200420 l jeszcze brakuj duzo detali, poczekamy na kolejne updaty. Bardzo mni ciekawi jakie sa te foty do finalnej sceny.
Napisano 22 Październik 200420 l Autor foty o droga piaskowa ze starym przed wojennym domem (bedzie B&W) ktore z checia bym pokazal ale sa jeszcze u kumpla w aparacie bo okazalo sie ze jego brat zapomnial wypakowac kabel z plecaka i nie ma jak je zgrac ;) nastepne to zdjecie przy bunkrze i jedno jak okolo 5-7 czolgów bedzie przejezdzalo przez wioskę ;) z tych z jajem to bedzie czolg na pomoscie tam gdzie juz dalem jedno camera match i jedno przy garazu gdzie widoczne bedzie ze czolg sie tam nie zmiesci ... ;)
Napisano 22 Październik 200420 l Hehe. Model fajny, nie powiem. Keep workin' ( ja nawet nie mam czasu, zeby Audi robic :((((((( )
Napisano 22 Październik 200420 l Żałujesz polygonow:P Te beczki (chyba beczki:P) są strasznie kanciate. Reszta - nawet, nawet ;)
Napisano 22 Październik 200420 l Autor cicho :P 127 tys. juz ma :P a beczki poprawie ;) bo jakos tak wyszlo dziwnie ale to sek. roboty ...
Napisano 23 Październik 200420 l podooba mi sie przez te detale :D nie lubie pisac o dobrych pracach bo nie ma czego zjezdzac :P przynajmniej ja nic zlego nie widze :) pozdrawiam
Napisano 23 Październik 200420 l kome poczekamy na twoje wieksze prace zebysmy mieli co zjezdzac :P jesli tak podchodzisz do pracy ze kazdy projekt trzebe przynajmniej w najmniejszym stopniu skrytykowac to zycze powodzenia i samych idealnych prac :) wiem ze idealu nieda sie uzyskac ale czasami niektorzy z ta krytyka przesadzaja .
Napisano 23 Październik 200420 l w00t! zajebiscie! mi sie podoba ^^ ( szczegolnie ten pierwszu update z lufa skierowana w ogladajacego ;))
Napisano 26 Październik 200420 l Autor ciekawostka ... ;) tak czy inaczej ... i mozecie pisac ... ja nie gryze ;) aha kolor detali bedzie inny ;)
Napisano 29 Październik 200420 l Autor to body paint ja zawsze robie tak ze mapuje biekt w maxie i exportuje go z UVW do *.3ds pozniej importuje w bodypaincie i nakladam mape color (w tym przypadku 5000x5000) grezmole ile wlezie a textury automatycznie zapisuja sie do plikow otwieram maxa i poprostu twoze material i otwieram ta mape do kanalu color i wsio ;) mozna jeszczew oczywiscie sobie bumpa odrazu zrobic ... body paint to program oddzielny jak i wtyczka do Cinemy ja uzywam oddzielnego programu ... obsluguje pliki 3ds wiec problemow nie ma zachecam do kozystania z tego softu grunt to odpowiednio zmapowany obiekt ... dobrym czynnikiem jest fakt wspolpracy z PS ... a raczej mozliwosc kozystania z jego pędzli i mozliwosci samych pedzli sa swietne ... kazda funkcje mozna przypisac naterzeniu piórka od tabletu ;) i kamera jest przynajmniej taka jak w maxie a nie jak w deep paincie
Napisano 29 Październik 200420 l niech ktos mi napisze program do automatyzcnego mapowania bo mnie krew zalewa
Napisano 29 Październik 200420 l Autor flatten maping w maxie ;) w sumie da sie po tym zrobic mape w body paint ale odradza ... dla mnie mapowanie UVW jest juz przyswajalne
Napisano 29 Październik 200420 l niech ktos mi napisze program do automatyzcnego mapowania bo mnie krew zalewa exportnij model do wingsa otworz go zaznacz np. z tylu glowy 1 ciag edgow i klikasz na unfolding i w ciagu 5 sec masz maping glowy kompletny tak samo jest z kazda inna partia ;) polecam
Napisano 30 Październik 200420 l exportnij model do wingsa otworz go zaznacz np. z tylu glowy 1 ciag edgow i klikasz na unfolding i w ciagu 5 sec masz maping glowy kompletny tak samo jest z kazda inna partia ;) polecam a czolg sie tak da zrobic:)?
Napisano 30 Październik 200420 l to ja sprawdze 1 jak skoncze modelowac ;). Serdecznosci i sorry za OT :> (daj update)
Napisano 30 Październik 200420 l Marcinie mam nadzieje ze sie nie obrazisz za ot jezeli tak to usune all. Pionier jezeli zalezy Ci na unfoldingu to na 100 da sie to zastosowac ;) http://www.gorzow.mm.pl/~klicek/automapping.avi prawy przycisk + zapisz element docelowy jako ...
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor nie ;] ten watek przeszedl w historie i nie chce zeby byl odkopany ;] tak samo pracka .. moze kiedys do niej wroce ... choc watpie ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto