Skocz do zawartości

Obiekty 3d: WYPOCINY Hatreda


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

gowJ wyglada fajnie. Ile dni zajmuje wykonanie takiej jednej mapy i czy pracujesz z jakimiś swoimi skryptami przy automatyzacji produkcji czy modelujesz i składasz klasycznie?

  • Odpowiedzi 105
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przy GoW'ie głownie była robota designerska i meszerska. Assety były reuse'owane z poprzednich części plus nasi modelerzy zrobili kilka "tylko pod level". Ile zajmuje? cały level powstał w pol roku bodajże, initial meshing to intensywny miesiąc (wcześniej były 1 miesieczny czas na POC'e z propozycjami jak poszczególne części powinny wyglądać), potem feedback implementation, feedback impl, testing feedback, testing zmiana shela , feedback itd.

 

Cala para przy robieniu levela pod GoWa idzie w dopieszczeniu tak grafiki by jak najlepiej sprzedawała gameplay i background story. Często zdarza się ze zmienialiśmy jakiś wycinek lvla tylko by coś uwidocznić lub dodać po intensywnym testingu coś ciekawego do layouta co wymuszało remeszing.

Napisano

Yeah! Uwielbiam takie wrzutki po latach. Aż też przebrnąłem przez wątek jeszcze raz.

Taki tip. Wrzuć w wątek kilka wybranych prac. Jest szansa wtedy na rekomendację. Takie linki do portfolio nie działają zbyt dobrze bo nie wszyscy kllikną. A tak jak zobaczą już coś tutaj się wyświetlającego - inna reakcja.

Napisano

Niezly nekrofil z ciebie krzysiu :)

Bardzo ladnie, podoba sie staruszku ;) Siakas okazja do zebrania tego do kupy czy po prostu *wstalem dzisiaj i pomyslalem ze je*ne se swieze folio* :)

Pozdrowka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności