Napisano 28 Lipiec 201410 l gowJ wyglada fajnie. Ile dni zajmuje wykonanie takiej jednej mapy i czy pracujesz z jakimiś swoimi skryptami przy automatyzacji produkcji czy modelujesz i składasz klasycznie?
Napisano 28 Lipiec 201410 l Autor przy GoW'ie głownie była robota designerska i meszerska. Assety były reuse'owane z poprzednich części plus nasi modelerzy zrobili kilka "tylko pod level". Ile zajmuje? cały level powstał w pol roku bodajże, initial meshing to intensywny miesiąc (wcześniej były 1 miesieczny czas na POC'e z propozycjami jak poszczególne części powinny wyglądać), potem feedback implementation, feedback impl, testing feedback, testing zmiana shela , feedback itd. Cala para przy robieniu levela pod GoWa idzie w dopieszczeniu tak grafiki by jak najlepiej sprzedawała gameplay i background story. Często zdarza się ze zmienialiśmy jakiś wycinek lvla tylko by coś uwidocznić lub dodać po intensywnym testingu coś ciekawego do layouta co wymuszało remeszing.
Napisano 28 Lipiec 201410 l Yeah! Uwielbiam takie wrzutki po latach. Aż też przebrnąłem przez wątek jeszcze raz. Taki tip. Wrzuć w wątek kilka wybranych prac. Jest szansa wtedy na rekomendację. Takie linki do portfolio nie działają zbyt dobrze bo nie wszyscy kllikną. A tak jak zobaczą już coś tutaj się wyświetlającego - inna reakcja.
Napisano 28 Lipiec 201410 l Autor racja racja :) dzięki :) updatowalem główny wpis plus promka z Bulletstorma "ewolucja monoraila" : no i jedna z ostatnich zabaw:
Napisano 30 Lipiec 201410 l Niezly nekrofil z ciebie krzysiu :) Bardzo ladnie, podoba sie staruszku ;) Siakas okazja do zebrania tego do kupy czy po prostu *wstalem dzisiaj i pomyslalem ze je*ne se swieze folio* :) Pozdrowka :)
Napisano 31 Lipiec 201410 l Autor Miałem zasłużony miesiąc płatnego wolnego o wreszcie trochu czasu dla siebie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto