boni0 Napisano 20 Wrzesień 2016 Share Napisano 20 Wrzesień 2016 (edytowane) Cześć! Czas w końcu coś wrzucić na to forum i zacząć się trochę udzielać;) Miało być to szybkie ćwiczenie, kończące się na wymodelowaniu hełmu w 3ds. Ostatecznie wszystko się rozrosło i postanowiłem zrobić całe popiersie ,oświetlić studyjnie i dodać trochę grandżu ;) Sporo się nauczyłem na tym projekcie, mam nadzieję ,że się wam spodoba. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/6e63W Pełna wersja: https://mega.nz/#!RtMTEKJJ!A_8HmyR7wB7HtciLHN9ax8DW9f1tam6AXBP8cJhHrOE [video=youtube_share;_onAdNFMenI] Edytowane 20 Wrzesień 2016 przez boni0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 20 Wrzesień 2016 Share Napisano 20 Wrzesień 2016 Bardzo zgrabnie - czysta siatka, ładne światło, tekstury. Brawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nathanielxd Napisano 20 Wrzesień 2016 Share Napisano 20 Wrzesień 2016 Wygląda całkiem realistycznie, fajne teksturki i oświetlenie. Vray? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boni0 Napisano 20 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2016 Cały projekt ukończony za pomocą 3ds Max'a, V-raya i Photoshop'a :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedaith Napisano 29 Wrzesień 2016 Share Napisano 29 Wrzesień 2016 Ależ wszystko schludnie zrobione, w prostocie siła. Bardzo mi się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boni0 Napisano 16 Listopad 2016 Autor Share Napisano 16 Listopad 2016 Dzięki za pozytywne opinie i fronta! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 16 Listopad 2016 Share Napisano 16 Listopad 2016 naprawde swietne, oglada sie z zazdroscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blazejbobek Napisano 17 Listopad 2016 Share Napisano 17 Listopad 2016 ŁAŁ! Front należał się jak nic :) Mam jeszcze pytanko, jak stworzyłeś tak genialne tekstury? Też chciałbym kiedyś dojść do takiego poziomu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boni0 Napisano 17 Listopad 2016 Autor Share Napisano 17 Listopad 2016 Jeśli chodzi o tekstury to wykorzystałem nową metodę z użyciem Vray triplanar tex. Używam też kompozytowych map w których łącze warstwy klasycznych, czarno-białych mapy z mapami proceduralnymi. Blend material też poszedł w ruch :) Dzięki takiemu podejściu materiał można łatwo zaaplikować do innego modelu, nie jest konieczny unwrap :D Można tez osiągnąć duży detal bez konieczności stosowania tekstur 8 czy 16 k. Minusem jest to ,że materiały robią się na prawdę skomplikowane i wolniej się renderują. Dodam jeszcze ,że przy tym projekcie unwrap wykonałem wyłącznie na hełmie gdyż dodałem tam krew. Wszystkie teksturki i alfy wykonałem w PS. Z mniej technicznych spraw to podstawą jest referencja i to jak jej używasz. Trzeba rozbić ją na czynniki pierwsze(oddzielić niedoskonałości powierzchni o dużej i małej częstotliwości, plamy, rysy, zabrudzenia itd) podobierać lub wykonać odpowiednie tekstury i na koniec zawrzeć wszystko w mapie kompozytowej :) Powodzenia! Aha! Świetne overlay textures znajdziesz tutaj https://www.poliigon.com/ :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blazejbobek Napisano 17 Listopad 2016 Share Napisano 17 Listopad 2016 @boni0 Super dzięki za odpowiedź! Będzie nad czym siedzieć po nocach :) Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi