Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć! Czas w końcu coś wrzucić na to forum i zacząć się trochę udzielać;) Miało być to szybkie ćwiczenie, kończące się na wymodelowaniu hełmu w 3ds. Ostatecznie wszystko się rozrosło i postanowiłem zrobić całe popiersie ,oświetlić studyjnie i dodać trochę grandżu ;) Sporo się nauczyłem na tym projekcie, mam nadzieję ,że się wam spodoba.

 

Artstation: https://www.artstation.com/artwork/6e63W

Pełna wersja:

https://mega.nz/#!RtMTEKJJ!A_8HmyR7wB7HtciLHN9ax8DW9f1tam6AXBP8cJhHrOE

 

 

michal-bonczyk-new-order-stromtrooper-uploadsquare.jpg?1474199138

 

 

michal-bonczyk-1.jpg?1474201575

 

 

michal-bonczyk-2.jpg?1474201584

 

 

michal-bonczyk-4big.jpg?1474201597

 

 

michal-bonczyk-3.jpg?1474201588

 

 

michal-bonczyk-6.jpg?1474201617

 

 

michal-bonczyk-5.jpg?1474201614

 

 

michal-bonczyk-8.jpg?1474201622

 

 

michal-bonczyk-7.jpg?1474201619

 

 

michal-bonczyk-wireframe.jpg?1474202060

 

 

[video=youtube_share;_onAdNFMenI]

Edytowane przez boni0

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Cały projekt ukończony za pomocą 3ds Max'a, V-raya i Photoshop'a :)

Napisano

Ależ wszystko schludnie zrobione, w prostocie siła. Bardzo mi się podoba :)

Napisano

ŁAŁ! Front należał się jak nic :) Mam jeszcze pytanko, jak stworzyłeś tak genialne tekstury? Też chciałbym kiedyś dojść do takiego poziomu!

Napisano
  • Autor

Jeśli chodzi o tekstury to wykorzystałem nową metodę z użyciem Vray triplanar tex. Używam też kompozytowych map w których łącze warstwy klasycznych, czarno-białych mapy z mapami proceduralnymi. Blend material też poszedł w ruch :) Dzięki takiemu podejściu materiał można łatwo zaaplikować do innego modelu, nie jest konieczny unwrap :D Można tez osiągnąć duży detal bez konieczności stosowania tekstur 8 czy 16 k. Minusem jest to ,że materiały robią się na prawdę skomplikowane i wolniej się renderują. Dodam jeszcze ,że przy tym projekcie unwrap wykonałem wyłącznie na hełmie gdyż dodałem tam krew. Wszystkie teksturki i alfy wykonałem w PS.

 

Z mniej technicznych spraw to podstawą jest referencja i to jak jej używasz. Trzeba rozbić ją na czynniki pierwsze(oddzielić niedoskonałości powierzchni o dużej i małej częstotliwości, plamy, rysy, zabrudzenia itd) podobierać lub wykonać odpowiednie tekstury i na koniec zawrzeć wszystko w mapie kompozytowej :) Powodzenia!

 

Aha! Świetne overlay textures znajdziesz tutaj https://www.poliigon.com/ :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.