Napisano 21 Wrzesień 20168 l Wieczorny ork, taki bez zęba. Program to BLENDER 2.78RC Edytowane 20 Listopad 20177 l przez OMAM
Napisano 22 Wrzesień 20168 l Ja bym sobie na twoim miejscu jakis ciekawszy matcap zgarnal. Albo w szarosci przedstawial bo ten wygalda jak podstawowy shit z zbrusha. Nie a tak poza tym calkiem spoko. Jakies uszy bym dodal. Proponuje nauke anatomii i podstaw propocji by wyrobic oko. Choc wyglada calkeim spoko. keep up. Acha Dawaj kilka widokow lub jakies turntable bo czesto z jednego widoku jest git a z reszty lipa. pzdr.
Napisano 22 Wrzesień 20168 l Autor Sebazx6r - Dzięki, co do anatomii to trzeba posiedzieć, niestety. Matcap, podstawowy z blendera ale zgodnie z sugestią podmieniłem na szary. Nie jest to w żadnym wypadku skończone popiersie, raczej należy to traktować jako szkic rzeźbiarski.
Napisano 24 Wrzesień 20168 l Autor Meduza, twarz prawie kobieca. Jeszcze trzeba się pomęczyć nad fryzurą.
Napisano 1 Październik 20168 l Autor Szczerze to nie wiem, umieszczam pliki na google+ a potem linkuje poprzez wstaw obrazek. Powoli do przody, Hellboy dorobił się oczu oraz tułowia. Edytowane 3 Październik 20168 l przez OMAM
Napisano 9 Październik 20168 l Popracuj nad proporcjami. Tu masz ładną planszę: https://pl.pinterest.com/pin/386746686726814982/
Napisano 10 Październik 20168 l Trochę mu brakuje do Hellboya :) Proponuję jak poprzednik zacząć od podstaw anatomii.
Napisano 10 Październik 20168 l Autor michalo: Co do proporcji to fakt, mimo wszystko potrzebny jest czas na osiągniecie dobrych rezultatów, czas i praca. Hokmah: Zgodzę się z tym że ci się ta wersja Hellboy-a nie podoba, zgadzam się że wykonanie nie jest najwyższych lotów, ale uwierz mi że dla mnie jest to najlepsza interpretacja tej postaci na jaką mnie obecnie stać. Edytowane 10 Październik 20168 l przez OMAM
Napisano 10 Październik 20168 l Obecnie tak, ale za miesiąc, dwa, przy dobrym zaangażowaniu zobaczysz postępy. TYlko nie zniechęcaj się i ogarnij jakieś podstawy anatomii i budowy ciała. Korzystaj z refek, nie rób z głowy. Zobacz sobie zdjecia z mojego profilu na Pinterest (link w sygnaturze). Uważam, że dobrze jest podpatrywać ine modele 3d, przynajmniej na początku. Tam forma jest lepiej widoczna niż na fotografiach, choć do końca też nie można na tym polegać. Tu są fajne strony http://www.anatomy360.info/ https://www.anatomynext.com/ Tu kursy video rysowanie głowy, też się przyda Jak chcesz wydać trochę kasy to ja polecam dwie ksiażki, z których co i rusz korzystam Artistic Anatomy Paul Richer i Atlas of human anatomy for the artists Stephen Peck Jest jeszcze kilka, które chciałbym mieć ale kosztują 200-300 zł sztuka. Te dwie to koszt jakoś 60-100 sztuka, ale są naprawdę świetne.
Napisano 15 Październik 20168 l Autor michalo: Dzięki za referencje. Mimo wszystko nie chodzi tylko o podstawy anatomii, bardziej przeszkadza mi sama praktyka w posługiwaniu się danym narzędziem. Kiedy nie do końca panujesz nad środowiskiem w którym pracujesz to ciężko jest uzyskać zamierzony efekt bez względy czy tworzysz z głowy czy przy pomocy referencji. Tak jak pisałem wcześniej, czas, praca, czas, praca...... Zmiana oprogramowania. Przesiadka z BLENDERA na Zbrush-a. Niestety Blender za bardzo zamulał. Poprawiona główka w zetce. Edytowane 16 Październik 20168 l przez OMAM
Napisano 19 Listopad 20177 l pokazywanie modelu z jednej strony nie ma sensu. Jeszcze chyba masz duza perspektywe?
Napisano 19 Listopad 20177 l Autor Sebazx6r- Tu mnie masz. Model jak to bywa w moim przypadku nie skończony co do ogniskowej w podglądzie blendera to ustawiona jest na 60
Napisano 21 Listopad 20177 l Ogólnie spoko, ale struktura nie tak. Żuchwa zbyt łukowata. Kości policzkowe pod dziwnym kątem, czoło bardziej jak u kobiety i trochę jakby w profilu też coś nie tak z proporcjami. Na plus usta i "obudowa" oraz oczy, choć trochę jakby za duże. Nadal perspektywa na 60? Dużo trochę. Myślę, że 20-25 wystarczy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto