Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym sobie na twoim miejscu jakis ciekawszy matcap zgarnal. Albo w szarosci przedstawial bo ten wygalda jak podstawowy shit z zbrusha. Nie a tak poza tym calkiem spoko. Jakies uszy bym dodal. Proponuje nauke anatomii i podstaw propocji by wyrobic oko. Choc wyglada calkeim spoko. keep up. Acha Dawaj kilka widokow lub jakies turntable bo czesto z jednego widoku jest git a z reszty lipa. pzdr.

Napisano

Sebazx6r - Dzięki, co do anatomii to trzeba posiedzieć, niestety. Matcap, podstawowy z blendera ale zgodnie z sugestią podmieniłem na szary.

 

Nie jest to w żadnym wypadku skończone popiersie, raczej należy to traktować jako szkic rzeźbiarski.

 

Z8wKGkhNdIDZqwXGWu1mWbzLwuwSvDQA-gQ10HdEq7PHe6mgpCW26VGOVwszEGG8xy64fvKFfg=w1680-h1050-rw-no

Napisano (edytowane)

Szczerze to nie wiem, umieszczam pliki na google+ a potem linkuje poprzez wstaw obrazek.

 

Powoli do przody, Hellboy dorobił się oczu oraz tułowia.

 

EC4U7BP8X3VF0Piv2SQ0L2DRkACKsJIzWxl-fQkFUXnrWg8ja4NUUJ7DwK1ujdXttnmcKDgVWA=w1680-h1050-rw-no

Edytowane przez OMAM
Napisano (edytowane)

michalo: Co do proporcji to fakt, mimo wszystko potrzebny jest czas na osiągniecie dobrych rezultatów, czas i praca.

Hokmah: Zgodzę się z tym że ci się ta wersja Hellboy-a nie podoba, zgadzam się że wykonanie nie jest najwyższych lotów, ale uwierz mi że dla mnie jest to najlepsza interpretacja tej postaci na jaką mnie obecnie stać.

Edytowane przez OMAM
Napisano

Obecnie tak, ale za miesiąc, dwa, przy dobrym zaangażowaniu zobaczysz postępy. TYlko nie zniechęcaj się i ogarnij jakieś podstawy anatomii i budowy ciała. Korzystaj z refek, nie rób z głowy.

 

Zobacz sobie zdjecia z mojego profilu na Pinterest (link w sygnaturze). Uważam, że dobrze jest podpatrywać ine modele 3d, przynajmniej na początku. Tam forma jest lepiej widoczna niż na fotografiach, choć do końca też nie można na tym polegać.

 

Tu są fajne strony

http://www.anatomy360.info/

https://www.anatomynext.com/

 

Tu kursy video

 

rysowanie głowy, też się przyda

 

Jak chcesz wydać trochę kasy to ja polecam dwie ksiażki, z których co i rusz korzystam

Artistic Anatomy Paul Richer i Atlas of human anatomy for the artists Stephen Peck

 

Jest jeszcze kilka, które chciałbym mieć ale kosztują 200-300 zł sztuka. Te dwie to koszt jakoś 60-100 sztuka, ale są naprawdę świetne.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

michalo: Dzięki za referencje. Mimo wszystko nie chodzi tylko o podstawy anatomii, bardziej przeszkadza mi sama praktyka w posługiwaniu się danym narzędziem. Kiedy nie do końca panujesz nad środowiskiem w którym pracujesz to ciężko jest uzyskać zamierzony efekt bez względy czy tworzysz z głowy czy przy pomocy referencji. Tak jak pisałem wcześniej, czas, praca, czas, praca......

 

Zmiana oprogramowania. Przesiadka z BLENDERA na Zbrush-a. Niestety Blender za bardzo zamulał.

 

itgjI4ySsnmCZUulh9-y8HBog0Z4BJahoZ3siovsCUSfg0fKvq5kcEZjd2QGVzJyT9L-lT0syg=w1680-h1050-rw-no

 

 

Poprawiona główka w zetce.

 

1_Ko51Z_qSvzBwyh1vNRIgWKUyQGnGx1RWl0tBPJABhadJmrfF90a0xu_TApy6CA1NnAusT-UQ=w1680-h1050-rw-no

Edytowane przez OMAM
Napisano

Sebazx6r- Tu mnie masz. Model jak to bywa w moim przypadku nie skończony co do ogniskowej w podglądzie blendera to ustawiona jest na 60

 

b22a0aede59ecc1b.jpg

Napisano

Ogólnie spoko, ale struktura nie tak. Żuchwa zbyt łukowata. Kości policzkowe pod dziwnym kątem, czoło bardziej jak u kobiety i trochę jakby w profilu też coś nie tak z proporcjami.

 

Na plus usta i "obudowa" oraz oczy, choć trochę jakby za duże.

 

Nadal perspektywa na 60? Dużo trochę. Myślę, że 20-25 wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności