Skocz do zawartości

Short film- Honor


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od jakiegos czasu pracuje nad swoim shortem. Jest to ironiczna historyjka z czarnym humorem.

 

fabula:

 

jest sobie general, troche podstarzaly, paskudny typ, z wypielegnowanym wasikiem. Przez caly czas w tle gra pompatyczna muzyka, marsz wojskowy. Zaczyna sie od closeup shotu na twarzy generala. Po zoom oucie okazuje sie ze general... siedzi na kiblu i zwyczajnie sra. Po zalatwieniu sie, chce sie podetrzec , niestety nie ma papieru. Zwraca swoja uwage na sciane na ktorej sa niedbale przylepione plakaty i wycinki gazet. Na jednymz wycinkow jest on sam, i jakis VIP wreczajacy mu medal. General z duma patrzy na swoj order na klacie, chucha i przeciera go. Zrywa inny plakat, podciera sie, wstaje.

Nie zdarzyl jeszcze splukac wody jak na jego kochany medal usiadla mucha (ktora zreszta latala przez caly czas wczesniej). General zamachuje sie, zbija muche, ale razem z nia medal, ktory wpada prosto do brudnego sracza...

 

Chwila zastanowienia, i musi ten medal wyciagnac. Kilka nieudanych prob, frustracja, general jest juz caly brudny. General opiera reke w zlym miejscu i splukuje wode. Przybiera kamienna twarz, spokojnie siada na kiblu, kamera pozostawia generala poza kadrem, lecz staje sie jasne ze wlasnie sie zastrzelil.

 

--------------------

Tyle jesli chodzi o fabule, calosc bedzie miala okolo 2, 3 minut i jest pretekstem do pokazanai animacji twarzy na ktorej sie skupie. Short musi byc gotowy do wiosny na Spring Show w San Francisco, gdzie zawsze sa lowcy talentow z Pixara, Dream Works, Tippet i wielu innych studio.

 

--------------------

 

niedlugo zamieszcze storyboard, musze zeskanowac.

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pierwszy obiekt - jako test Sub-d ;>

 

dodam jeszcze ze calosc prawdopodobnie bedzie robiona w Sub-d, animacja bedzie w Maya, a render w Turtle.

Napisano

Fabulka trzyma sie kupy :D :D

Kibelek tez fajny (to modo jest czy co??

 

P.S. jesli chodzi o komiczny final to moze, general splukuje medal, po czym sam nurkuje w kiblu i sie splukuje, zeby go ratowac ;p.

Napisano

dobra dobra, scenariusz jest juz mniej wiecej zakonczony, jest to wogole oparte na pewnym filmie autorskim z lat 70.

 

Jesli widzieliscie 50% grey wiecie o co chodzi z koncowka ;]

 

klape zrobie za chwile.

 

tak, wszystko jest modelowane w modo, dlatego troche wolno mi idzie, muzse sie wczuc w ten nowy interface.

Napisano

hmm ciekawe. ale nie moge juz wiecej usunac bo to nie zwykle polygony, to sub-d.

Zreszta sam zobacz na zdjeciu ktore wyslales na kran, na urzadzenie do kawy a nawet na noze- tam gdzie obiekt jest zaokraglony maja duzo duzo wiecej poly niz ja.

Napisano
za to pudelko jest bardzo lowpoly;). Nie mozesz "pomieszac" poly i sds? tzn niektore obiekty w tym a inne w tamtym?

 

jasne, i tak np moge zrobic sciany, ale poly jest dobre dla twardych przedmiotow. Zreszta sam zobacz kazdy kat pudelka ma przynajmniej 3 polygony. Wcale nie tak malo.

Napisano

Stary, naprawde zmień to zakończenie z zastrzeleniem sie. Przez cały czas jak czytałem scenariusz to sie uśmiechałem i czekałem co dalej :), tu nagle koleś sie poprostu zastrzelił. To tak jakby w ostatecznej scenie dobrego filmu kazali ci wyjść z kina. Beznadzieja

Napisano

ryzykant ze mnie, mam juz wszystko ulozone wiec zakonczenie bedzie jakie bedzie. Byc moze zle opisalem scene, ale mysle ze gdzies w polowie projektu zajarzycie o co chodzi. tymczasem:

 

projekt edge loopow na twarz. co sadzicie?

Napisano

oczywiscie, staralem sie zrobic projekt z minimalna iloscia loopow, zeby widziec gdzie ewentualnie moga byc problemy. Problematyczne moga (ale nie musza) byc "pole" czyli vetexy z powyzej 4 krawedziami, zaznaczylem je na czerwono.

najwazniejsze dge loopy w tym projekcie to- usta; linia zaczynajaca sie od nosa i przechodzaca pod ustami; linia obiegajaca nos i idaca pod podbrodek; oko;

 

btw, thx klicek, fajne masz pracki, widac ktos sie zna na loopach ;]

Napisano

No fajnie rozplanowane edge loopki :) z utesknieniem czekam na nastepne wersje.

 

ps. tez bardzo lubie twoje pracki w szczegolnosci rusian knajta ;)

Napisano

no chyba mnie nie osadzasz ? :D

 

wydaje mi sie ze w niekotrych dzialach wszystkie topici ktore uzyskaly odpowiedzi sa kasowane , nie wiem dlaczego ale tak jest , jezeli sie myle to niech mnie ktos wyprowadzi z bledu ^^

Napisano

to bedzie stylizowane, narazie uzywalem blueprintow, ale praktycznie skonczylem twarz i teraz bede przerysowywal rysy (wiekszy nos, uszy, etc).

 

zalazvcam bonusik...

Napisano

h4sh masz zamiar temu dziadowi dac wszystkie zeby? A tak w ogole to jak na razie zapowiada sie interesujaco, powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

Bardzo fajne:) Ale ciekawi mnie jedno: zaanimowanie takiej siatki będzie niezwykele trudne. Ale pewnie coś wymyślisz:)

Napisano

fabula mi sie podoba, nie wszystko musi byc smieszne... taki koniec bedzie o niebo lepszy, z nutka tajemniczosci i bardziej zapadajacy w pamiec... dobrze ci idzie, powodzenia...

Gość User190
Napisano

Jestem :) Jak narazie to mało jest do komentowania - same stille, ale znając Ciebei to pewnie będzie miodzio... chociaż chyba animacji w Twoim wydaniu nie miałem okazji komentować :) Czekam na więcej!

Napisano

i jak narazie beda same stille az do stycznia, wiec prosze komentowac modele ;]

 

dolaczam reke. nie robie szczegolow bo itak nie bedzie zblizen. spodu reki wogole nie bedzie w animacji.

Napisano

Po pierwsze - akcję osadziłbym raczej w pomieszczeniu z serduszkiem niż w takiej zwykłej, hmm... "łazience":P. Po drugie - uważaj, żeby nie stylizować tego generała na któryś z krajów, bo później mogą być tego nieprzyjemne konsekwencje (wiesz, jak to biurokraci).

Napisano

krzemian- w pomieszczeniu z serduszkiem? Chodzi ci o latryne?

"uważaj, żeby nie stylizować tego generała na któryś z krajów, bo później mogą być tego nieprzyjemne konsekwencje". Jest wolnosc slowa, moge nawet pokazac samego G. Busha srajacego na kiblu, nikt mi nic nie zrobi ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności