h4sh Napisano 24 Październik 2004 Napisano 24 Październik 2004 Od jakiegos czasu pracuje nad swoim shortem. Jest to ironiczna historyjka z czarnym humorem. fabula: jest sobie general, troche podstarzaly, paskudny typ, z wypielegnowanym wasikiem. Przez caly czas w tle gra pompatyczna muzyka, marsz wojskowy. Zaczyna sie od closeup shotu na twarzy generala. Po zoom oucie okazuje sie ze general... siedzi na kiblu i zwyczajnie sra. Po zalatwieniu sie, chce sie podetrzec , niestety nie ma papieru. Zwraca swoja uwage na sciane na ktorej sa niedbale przylepione plakaty i wycinki gazet. Na jednymz wycinkow jest on sam, i jakis VIP wreczajacy mu medal. General z duma patrzy na swoj order na klacie, chucha i przeciera go. Zrywa inny plakat, podciera sie, wstaje. Nie zdarzyl jeszcze splukac wody jak na jego kochany medal usiadla mucha (ktora zreszta latala przez caly czas wczesniej). General zamachuje sie, zbija muche, ale razem z nia medal, ktory wpada prosto do brudnego sracza... Chwila zastanowienia, i musi ten medal wyciagnac. Kilka nieudanych prob, frustracja, general jest juz caly brudny. General opiera reke w zlym miejscu i splukuje wode. Przybiera kamienna twarz, spokojnie siada na kiblu, kamera pozostawia generala poza kadrem, lecz staje sie jasne ze wlasnie sie zastrzelil. -------------------- Tyle jesli chodzi o fabule, calosc bedzie miala okolo 2, 3 minut i jest pretekstem do pokazanai animacji twarzy na ktorej sie skupie. Short musi byc gotowy do wiosny na Spring Show w San Francisco, gdzie zawsze sa lowcy talentow z Pixara, Dream Works, Tippet i wielu innych studio. -------------------- niedlugo zamieszcze storyboard, musze zeskanowac.
h4sh Napisano 24 Październik 2004 Autor Napisano 24 Październik 2004 pierwszy obiekt - jako test Sub-d ;> dodam jeszcze ze calosc prawdopodobnie bedzie robiona w Sub-d, animacja bedzie w Maya, a render w Turtle.
prabab Napisano 25 Październik 2004 Napisano 25 Październik 2004 Kibel jak kibel. Tylko gdzie deska? :D
sanki Napisano 25 Październik 2004 Napisano 25 Październik 2004 Fabulka trzyma sie kupy :D :D Kibelek tez fajny (to modo jest czy co?? P.S. jesli chodzi o komiczny final to moze, general splukuje medal, po czym sam nurkuje w kiblu i sie splukuje, zeby go ratowac ;p.
h4sh Napisano 25 Październik 2004 Autor Napisano 25 Październik 2004 dobra dobra, scenariusz jest juz mniej wiecej zakonczony, jest to wogole oparte na pewnym filmie autorskim z lat 70. Jesli widzieliscie 50% grey wiecie o co chodzi z koncowka ;] klape zrobie za chwile. tak, wszystko jest modelowane w modo, dlatego troche wolno mi idzie, muzse sie wczuc w ten nowy interface.
h4sh Napisano 26 Październik 2004 Autor Napisano 26 Październik 2004 pare akcesoriow... zaczyna mi coraz bardziej pasowac to modo...
Luki Luki Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 Sporo polygonow marnujesz (np na rezerwuarze czy kranie) po co Ci na plaskich powierzchniach dodatkowe podzialy? beveluj i optymalizuj obiekty usuwajac niepotrzebne scianki. popatrz jak to robili ci goscie: reszta obrazkow z "panic room" tu: http://www.mentalimages.com/4_1_motion_pictures/index.html
h4sh Napisano 27 Październik 2004 Autor Napisano 27 Październik 2004 hmm ciekawe. ale nie moge juz wiecej usunac bo to nie zwykle polygony, to sub-d. Zreszta sam zobacz na zdjeciu ktore wyslales na kran, na urzadzenie do kawy a nawet na noze- tam gdzie obiekt jest zaokraglony maja duzo duzo wiecej poly niz ja.
Luki Luki Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 za to pudelko jest bardzo lowpoly;). Nie mozesz "pomieszac" poly i sds? tzn niektore obiekty w tym a inne w tamtym?
h4sh Napisano 13 Listopad 2004 Autor Napisano 13 Listopad 2004 za to pudelko jest bardzo lowpoly;). Nie mozesz "pomieszac" poly i sds? tzn niektore obiekty w tym a inne w tamtym? jasne, i tak np moge zrobic sciany, ale poly jest dobre dla twardych przedmiotow. Zreszta sam zobacz kazdy kat pudelka ma przynajmniej 3 polygony. Wcale nie tak malo.
Gość ozo Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Stary, naprawde zmień to zakończenie z zastrzeleniem sie. Przez cały czas jak czytałem scenariusz to sie uśmiechałem i czekałem co dalej :), tu nagle koleś sie poprostu zastrzelił. To tak jakby w ostatecznej scenie dobrego filmu kazali ci wyjść z kina. Beznadzieja
h4sh Napisano 19 Listopad 2004 Autor Napisano 19 Listopad 2004 ryzykant ze mnie, mam juz wszystko ulozone wiec zakonczenie bedzie jakie bedzie. Byc moze zle opisalem scene, ale mysle ze gdzies w polowie projektu zajarzycie o co chodzi. tymczasem: projekt edge loopow na twarz. co sadzicie?
KLICEK Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 taki jaki ma byc czyli swietny :D ale chyba dojdzie Ci troszke kreseczek tu i tam ;)
h4sh Napisano 19 Listopad 2004 Autor Napisano 19 Listopad 2004 oczywiscie, staralem sie zrobic projekt z minimalna iloscia loopow, zeby widziec gdzie ewentualnie moga byc problemy. Problematyczne moga (ale nie musza) byc "pole" czyli vetexy z powyzej 4 krawedziami, zaznaczylem je na czerwono. najwazniejsze dge loopy w tym projekcie to- usta; linia zaczynajaca sie od nosa i przechodzaca pod ustami; linia obiegajaca nos i idaca pod podbrodek; oko; btw, thx klicek, fajne masz pracki, widac ktos sie zna na loopach ;]
KLICEK Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 No fajnie rozplanowane edge loopki :) z utesknieniem czekam na nastepne wersje. ps. tez bardzo lubie twoje pracki w szczegolnosci rusian knajta ;)
h4sh Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 taa, ktos usunal mojego posta z edge loopami. dziwne
KLICEK Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 no chyba mnie nie osadzasz ? :D wydaje mi sie ze w niekotrych dzialach wszystkie topici ktore uzyskaly odpowiedzi sa kasowane , nie wiem dlaczego ale tak jest , jezeli sie myle to niech mnie ktos wyprowadzi z bledu ^^
h4sh Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 przeciez nie jeswtes moderatorem ;] btw. twoje speedy zawsze zaczynasz od 0, czy masz gotowy model podstawowy (glowy)?
KLICEK Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 To znaczy zawsze zaczynam od boxa ;) a dalej juz jakos leci. tu masz mejking of ;) http://www.gorzow.mm.pl/~klicek/head_mod.avi
Kris_R Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Z początku sądziłem, że to będzie stylizowane fajnie, że będzie z humorem bardziej, ale zanosi się na realizm... no zobaczymy co dalej
Knysha Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 Ladnie, nawet bardzo. Pracuj, pracuj bo zapowiada sie bardzo ciekawie :). Pzdr
h4sh Napisano 30 Listopad 2004 Autor Napisano 30 Listopad 2004 to bedzie stylizowane, narazie uzywalem blueprintow, ale praktycznie skonczylem twarz i teraz bede przerysowywal rysy (wiekszy nos, uszy, etc). zalazvcam bonusik...
h4sh Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Napisano 1 Grudzień 2004 taki renderek (open gl ;) na auto reklame.
Kris_R Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 Skoro będzie stylizowane i przerysowane to kamień spadł mi z serca :) Nie mogę się doczekać co dalej będzie...
olej Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 h4sh masz zamiar temu dziadowi dac wszystkie zeby? A tak w ogole to jak na razie zapowiada sie interesujaco, powodzenia w dalszej pracy.
h4sh Napisano 2 Grudzień 2004 Autor Napisano 2 Grudzień 2004 tak bedzie mial wszystkie zeby...moze troche bardziej krzywe, ale to nie dziad... to GENERAL ;]
F/X Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 Bardzo fajne:) Ale ciekawi mnie jedno: zaanimowanie takiej siatki będzie niezwykele trudne. Ale pewnie coś wymyślisz:)
skow Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 fabula mi sie podoba, nie wszystko musi byc smieszne... taki koniec bedzie o niebo lepszy, z nutka tajemniczosci i bardziej zapadajacy w pamiec... dobrze ci idzie, powodzenia...
h4sh Napisano 2 Grudzień 2004 Autor Napisano 2 Grudzień 2004 strasznie trudne?? Przeciez ta siatka jest lekka i co wazniejsze poprawna, wiec nei powinno byc problemow w animacji.
Gość User190 Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 Jestem :) Jak narazie to mało jest do komentowania - same stille, ale znając Ciebei to pewnie będzie miodzio... chociaż chyba animacji w Twoim wydaniu nie miałem okazji komentować :) Czekam na więcej!
h4sh Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 i jak narazie beda same stille az do stycznia, wiec prosze komentowac modele ;] dolaczam reke. nie robie szczegolow bo itak nie bedzie zblizen. spodu reki wogole nie bedzie w animacji.
nielot007 Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 naprawde bardzo fajnie to wszystko wyglada jak animacja bedzie tak jak modele to bedzie miodzio:P:P
h4sh Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 postac mniej wiecej gotowa. czas na zrobienie jej smieszna
KLICEK Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 gites gites :)) Modelik wypasik, ciekaw jestem co z nim zrobisz dalej ;)
krzemian Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Po pierwsze - akcję osadziłbym raczej w pomieszczeniu z serduszkiem niż w takiej zwykłej, hmm... "łazience":P. Po drugie - uważaj, żeby nie stylizować tego generała na któryś z krajów, bo później mogą być tego nieprzyjemne konsekwencje (wiesz, jak to biurokraci).
h4sh Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 krzemian- w pomieszczeniu z serduszkiem? Chodzi ci o latryne? "uważaj, żeby nie stylizować tego generała na któryś z krajów, bo później mogą być tego nieprzyjemne konsekwencje". Jest wolnosc slowa, moge nawet pokazac samego G. Busha srajacego na kiblu, nikt mi nic nie zrobi ;]
Baldack Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 mam pytanie jak dlugo robiles te postac????????????
h4sh Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 postac robie juz dosc dlugo. gdybym siedzial nad tym tak mniej wiecej non stop to wyszedl by tydzien. Dzisiaj update.
h4sh Napisano 24 Grudzień 2004 Autor Napisano 24 Grudzień 2004 na stojaco. bardziej rysunkowo niz przedtem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się