Master Kiełbaster Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 na przedostatnim renderze usta brzydko wyglądają.
Kris_R Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Jest dobrze h4sh.... to, że tak wyglądają, to kwestia braku cienia... tak się do tego każdy z nas przyzwyczaił, że brak cienia wygląda dziwnie.. usta się gorzej "modelują" i zęby wyłażą mocno co przodu... ale to tylko wrażenie... dawaj dalej.. na razie jest cool. Choć twarzy nadał bym jeszcze więcej wyrazu karykaturalnego. pozdro
h4sh Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 testowy render, 5 sekund maya software renderer narazie 0 tekstur, ale dodam jakies w miare subtelne (nadal ma byc stylizowane). Zalezy mi na szybkich renderach, wiec nie ma ani GI, ani raytracingu, ani wielokrotnych dmap, ani SSS.
h4sh Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 podmalowka w photoshopie. w tym kierunku pojde malujac potem testury
arcade Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Yeah... luzacko... spoko to wszystko wygląda, tylko co to za dziwna linia nad górną wargą? Taki cienki wąsik? ;)
BLUKA Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 wszystko daje rede powinien byc b. fajny projekcik powodzenia
Kris_R Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 Tak patrzę i patrzę... i coś mi nie pasowało... i już myślałem, że coś ze mną jest nie tak. Bo nie mogłem wypatrzeć. No i mam :D BUTY! Wiem, że to głupio brzmi, ale cała stylizowana twarz, lekko kopnięte proporcje ciała w zestawieniu z tymi butami nie pasują. I może trudno w to uwierzyć, ale mnie to gryzie. Teraz to wiem na pewno. Cała postać może zyskać jeśli te buty też trochę trzaśniesz. A co do shaderka, to łatwiej będzie mi mówić, gdy będie cała postać. Bo teraz nie wiem ile z tego jest kwestią ustawienia świateł, a ile wynikiem shadingu. Co do samej animacji to musisz uważnie ustawić te zagnioty koło oczu, żeby nie stały się potem jakąś bolączką w czasie pracy nad mimiką... to na razie tyle. pozdrawiam zaciekle!
h4sh Napisano 26 Marzec 2005 Autor Napisano 26 Marzec 2005 Na ktorzy wszyscy czekali (hehehe, tak bym chcial) Testowe renderki prosto z maya, bez postprodukcji ani nic. te z brazowa czapka sa z wczoraj, reszta z dzisiaj. jutro koncze teksturowac kolesia ia zabieram sie za scene.
arcade Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 Siuper! :) Już się bałem że projekt umarł... nie moge się doczekać animki pozdrawiam :)
KLICEK Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 podba mi sie :) texturki fajne modelik fajny animka miejmy nadzieje ze tez bedzie fajna :)
Baldack Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 raczej na tym ostatnim obrazku widac ze textura jakas taka dziwna ?? nieostra czy co nie wiem nie wiem zwlaszcza okolice oczu
h4sh Napisano 27 Marzec 2005 Autor Napisano 27 Marzec 2005 to ma byc animacja, nie render, wiec ujdzie :P
yasser Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 ale oświetlneien do poprawki, pozatym niezły model części organicznych
h4sh Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 wiecej testow. scena oteksturowana tylko czesciowo.
h4sh Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 a to tylko test :] ;] poczekaj az bedzie wersja finalna huehuehue HUAAAAHAHAHAHAH!!! ;] ;]
h4sh Napisano 8 Kwiecień 2005 Autor Napisano 8 Kwiecień 2005 damian- kibelek jeszce nei jest obsrany ;]. 0 tekstur
Mcode Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 Tak niezła pracka. Scenarjusz też niezły. A to z tym końcem też dobre w greuj 50% boło to niezłe ale u ciebie też może być dobre czekam na reszte pracy i jej KULMINACJE -ANIMKE-
Baton Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 :O Swietne rendery, jest jeszcze duzooo pracy przed toba ale juz cos widac :D
h4sh Napisano 8 Kwiecień 2005 Autor Napisano 8 Kwiecień 2005 baton: dzieki, ale rendery juz nie beda Duuuuuzo lepsze, bo to w koncu animka a nie stille. Nad detalami mozna do smierci pracowac a terminy gonia.
Baton Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 Mi chodzilo raczej o cala animacje, do renderow nic nie mam, mi sie bardzo podobaja :) I jeszcze sie tak spytam, ile Ci zajelo wyrenderowanie tego kibelka i na jakim sprzecie ? :)
h4sh Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Napisano 9 Kwiecień 2005 najpierw okolo 40 sekund, amd 64 3000, 1gb ram. Potem wypalam tekstury i renderuej sie w 10 sek.
Mcode Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 Niezły sprzeńcior to nic dziwnego że tak szybko.
h4sh Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Napisano 9 Kwiecień 2005 tak samo sie renderuje na amd 1800+ 512 ram
Damian Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 taaa... ale wypalanie textor to pewnie cały dzień ;) :P
kurt_hectic Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 JAK SIE UZYSKUJE TAKI REAL FX ,JAK nA 1strone jest (jpg) , PLEAS NIECH KTOS NAPISZE MI NA MILA ::: [email protected] :::
asblaze Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 hehehhe Kurt ma własne profesjonalne określenia :) Kurt... z tego co pamiętam to VREYEM i WIEDZĄ.... albo na odwrót ;)!!! h4sh... praca rewelacyjna zdażysz na Spring???
h4sh Napisano 15 Kwiecień 2005 Autor Napisano 15 Kwiecień 2005 rendery postaci sa w scanline, kibel w Turtle. W kategorii animacja nie zdaze, zostal tydzien, bede dawal do innych typu lighting/texturing
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się