Napisano 24 Grudzień 200420 l Jest dobrze h4sh.... to, że tak wyglądają, to kwestia braku cienia... tak się do tego każdy z nas przyzwyczaił, że brak cienia wygląda dziwnie.. usta się gorzej "modelują" i zęby wyłażą mocno co przodu... ale to tylko wrażenie... dawaj dalej.. na razie jest cool. Choć twarzy nadał bym jeszcze więcej wyrazu karykaturalnego. pozdro
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor testowy render, 5 sekund maya software renderer narazie 0 tekstur, ale dodam jakies w miare subtelne (nadal ma byc stylizowane). Zalezy mi na szybkich renderach, wiec nie ma ani GI, ani raytracingu, ani wielokrotnych dmap, ani SSS.
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor podmalowka w photoshopie. w tym kierunku pojde malujac potem testury
Napisano 3 Styczeń 200520 l Yeah... luzacko... spoko to wszystko wygląda, tylko co to za dziwna linia nad górną wargą? Taki cienki wąsik? ;)
Napisano 19 Styczeń 200520 l Tak patrzę i patrzę... i coś mi nie pasowało... i już myślałem, że coś ze mną jest nie tak. Bo nie mogłem wypatrzeć. No i mam :D BUTY! Wiem, że to głupio brzmi, ale cała stylizowana twarz, lekko kopnięte proporcje ciała w zestawieniu z tymi butami nie pasują. I może trudno w to uwierzyć, ale mnie to gryzie. Teraz to wiem na pewno. Cała postać może zyskać jeśli te buty też trochę trzaśniesz. A co do shaderka, to łatwiej będzie mi mówić, gdy będie cała postać. Bo teraz nie wiem ile z tego jest kwestią ustawienia świateł, a ile wynikiem shadingu. Co do samej animacji to musisz uważnie ustawić te zagnioty koło oczu, żeby nie stały się potem jakąś bolączką w czasie pracy nad mimiką... to na razie tyle. pozdrawiam zaciekle!
Napisano 26 Marzec 200519 l Autor Na ktorzy wszyscy czekali (hehehe, tak bym chcial) Testowe renderki prosto z maya, bez postprodukcji ani nic. te z brazowa czapka sa z wczoraj, reszta z dzisiaj. jutro koncze teksturowac kolesia ia zabieram sie za scene.
Napisano 26 Marzec 200519 l Siuper! :) Już się bałem że projekt umarł... nie moge się doczekać animki pozdrawiam :)
Napisano 26 Marzec 200519 l podba mi sie :) texturki fajne modelik fajny animka miejmy nadzieje ze tez bedzie fajna :)
Napisano 27 Marzec 200519 l raczej na tym ostatnim obrazku widac ze textura jakas taka dziwna ?? nieostra czy co nie wiem nie wiem zwlaszcza okolice oczu
Napisano 3 Kwiecień 200519 l Autor a to tylko test :] ;] poczekaj az bedzie wersja finalna huehuehue HUAAAAHAHAHAHAH!!! ;] ;]
Napisano 8 Kwiecień 200519 l Tak niezła pracka. Scenarjusz też niezły. A to z tym końcem też dobre w greuj 50% boło to niezłe ale u ciebie też może być dobre czekam na reszte pracy i jej KULMINACJE -ANIMKE-
Napisano 8 Kwiecień 200519 l :O Swietne rendery, jest jeszcze duzooo pracy przed toba ale juz cos widac :D
Napisano 8 Kwiecień 200519 l Autor baton: dzieki, ale rendery juz nie beda Duuuuuzo lepsze, bo to w koncu animka a nie stille. Nad detalami mozna do smierci pracowac a terminy gonia.
Napisano 9 Kwiecień 200519 l Mi chodzilo raczej o cala animacje, do renderow nic nie mam, mi sie bardzo podobaja :) I jeszcze sie tak spytam, ile Ci zajelo wyrenderowanie tego kibelka i na jakim sprzecie ? :)
Napisano 9 Kwiecień 200519 l Autor najpierw okolo 40 sekund, amd 64 3000, 1gb ram. Potem wypalam tekstury i renderuej sie w 10 sek.
Napisano 14 Kwiecień 200519 l JAK SIE UZYSKUJE TAKI REAL FX ,JAK nA 1strone jest (jpg) , PLEAS NIECH KTOS NAPISZE MI NA MILA ::: [email protected] :::
Napisano 15 Kwiecień 200519 l hehehhe Kurt ma własne profesjonalne określenia :) Kurt... z tego co pamiętam to VREYEM i WIEDZĄ.... albo na odwrót ;)!!! h4sh... praca rewelacyjna zdażysz na Spring???
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Autor rendery postaci sa w scanline, kibel w Turtle. W kategorii animacja nie zdaze, zostal tydzien, bede dawal do innych typu lighting/texturing
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto