Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 86
  • Wyświetleń 12,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest dobrze h4sh.... to, że tak wyglądają, to kwestia braku cienia... tak się do tego każdy z nas przyzwyczaił, że brak cienia wygląda dziwnie.. usta się gorzej "modelują" i zęby wyłażą mocno co przodu... ale to tylko wrażenie...

dawaj dalej.. na razie jest cool. Choć twarzy nadał bym jeszcze więcej wyrazu karykaturalnego. pozdro

Napisano
  • Autor

testowy render, 5 sekund

maya software renderer

 

 

narazie 0 tekstur, ale dodam jakies w miare subtelne (nadal ma byc stylizowane). Zalezy mi na szybkich renderach, wiec nie ma ani GI, ani raytracingu, ani wielokrotnych dmap, ani SSS.

Napisano
  • Autor

podmalowka w photoshopie. w tym kierunku pojde malujac potem testury

Napisano

Yeah... luzacko... spoko to wszystko wygląda, tylko co to za dziwna linia nad górną wargą? Taki cienki wąsik? ;)

Napisano

Tak patrzę i patrzę... i coś mi nie pasowało... i już myślałem, że coś ze mną jest nie tak. Bo nie mogłem wypatrzeć. No i mam :D BUTY! Wiem, że to głupio brzmi, ale cała stylizowana twarz, lekko kopnięte proporcje ciała w zestawieniu z tymi butami nie pasują. I może trudno w to uwierzyć, ale mnie to gryzie. Teraz to wiem na pewno. Cała postać może zyskać jeśli te buty też trochę trzaśniesz.

A co do shaderka, to łatwiej będzie mi mówić, gdy będie cała postać. Bo teraz nie wiem ile z tego jest kwestią ustawienia świateł, a ile wynikiem shadingu.

Co do samej animacji to musisz uważnie ustawić te zagnioty koło oczu, żeby nie stały się potem jakąś bolączką w czasie pracy nad mimiką...

to na razie tyle.

pozdrawiam zaciekle!

Napisano
  • Autor

Na ktorzy wszyscy czekali (hehehe, tak bym chcial)

 

Testowe renderki prosto z maya, bez postprodukcji ani nic.

 

te z brazowa czapka sa z wczoraj, reszta z dzisiaj. jutro koncze teksturowac kolesia ia zabieram sie za scene.

Napisano

Siuper! :)

Już się bałem że projekt umarł...

nie moge się doczekać animki

pozdrawiam :)

Napisano

raczej na tym ostatnim obrazku widac ze textura jakas taka dziwna ??

nieostra czy co nie wiem nie wiem zwlaszcza okolice oczu

Napisano

ale oświetlneien do poprawki, pozatym niezły model części organicznych

Napisano
  • Autor

wiecej testow. scena oteksturowana tylko czesciowo.

Napisano
  • Autor

a to tylko test :] ;]

 

poczekaj az bedzie wersja finalna huehuehue HUAAAAHAHAHAHAH!!! ;] ;]

Napisano
  • Autor

damian- kibelek jeszce nei jest obsrany ;]. 0 tekstur

Napisano

Tak niezła pracka. Scenarjusz też niezły. A to z tym końcem też dobre w

greuj 50% boło to niezłe ale u ciebie też może być dobre czekam na reszte pracy i jej KULMINACJE -ANIMKE-

Napisano

:O

Swietne rendery, jest jeszcze duzooo pracy przed toba ale juz cos widac :D

Napisano
  • Autor

baton: dzieki, ale rendery juz nie beda Duuuuuzo lepsze, bo to w koncu animka a nie stille. Nad detalami mozna do smierci pracowac a terminy gonia.

Napisano

Mi chodzilo raczej o cala animacje, do renderow nic nie mam, mi sie bardzo podobaja :)

I jeszcze sie tak spytam, ile Ci zajelo wyrenderowanie tego kibelka i na jakim sprzecie ? :)

Napisano
  • Autor

najpierw okolo 40 sekund, amd 64 3000, 1gb ram. Potem wypalam tekstury i renderuej sie w 10 sek.

Napisano

hehehhe Kurt ma własne profesjonalne określenia :)

Kurt... z tego co pamiętam to VREYEM i WIEDZĄ.... albo na odwrót ;)!!!

h4sh... praca rewelacyjna zdażysz na Spring???

Napisano
  • Autor

rendery postaci sa w scanline, kibel w Turtle.

 

W kategorii animacja nie zdaze, zostal tydzien, bede dawal do innych typu lighting/texturing

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności