h4sh Napisano 24 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2004 przerysowana twarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 24 Grudzień 2004 Share Napisano 24 Grudzień 2004 na przedostatnim renderze usta brzydko wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 24 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2004 a dokladniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 24 Grudzień 2004 Share Napisano 24 Grudzień 2004 Jest dobrze h4sh.... to, że tak wyglądają, to kwestia braku cienia... tak się do tego każdy z nas przyzwyczaił, że brak cienia wygląda dziwnie.. usta się gorzej "modelują" i zęby wyłażą mocno co przodu... ale to tylko wrażenie... dawaj dalej.. na razie jest cool. Choć twarzy nadał bym jeszcze więcej wyrazu karykaturalnego. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2005 testowy render, 5 sekund maya software renderer narazie 0 tekstur, ale dodam jakies w miare subtelne (nadal ma byc stylizowane). Zalezy mi na szybkich renderach, wiec nie ma ani GI, ani raytracingu, ani wielokrotnych dmap, ani SSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2005 podmalowka w photoshopie. w tym kierunku pojde malujac potem testury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 3 Styczeń 2005 Share Napisano 3 Styczeń 2005 Yeah... luzacko... spoko to wszystko wygląda, tylko co to za dziwna linia nad górną wargą? Taki cienki wąsik? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLUKA Napisano 3 Styczeń 2005 Share Napisano 3 Styczeń 2005 wszystko daje rede powinien byc b. fajny projekcik powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 19 Styczeń 2005 Share Napisano 19 Styczeń 2005 Tak patrzę i patrzę... i coś mi nie pasowało... i już myślałem, że coś ze mną jest nie tak. Bo nie mogłem wypatrzeć. No i mam :D BUTY! Wiem, że to głupio brzmi, ale cała stylizowana twarz, lekko kopnięte proporcje ciała w zestawieniu z tymi butami nie pasują. I może trudno w to uwierzyć, ale mnie to gryzie. Teraz to wiem na pewno. Cała postać może zyskać jeśli te buty też trochę trzaśniesz. A co do shaderka, to łatwiej będzie mi mówić, gdy będie cała postać. Bo teraz nie wiem ile z tego jest kwestią ustawienia świateł, a ile wynikiem shadingu. Co do samej animacji to musisz uważnie ustawić te zagnioty koło oczu, żeby nie stały się potem jakąś bolączką w czasie pracy nad mimiką... to na razie tyle. pozdrawiam zaciekle! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 26 Marzec 2005 Autor Share Napisano 26 Marzec 2005 Na ktorzy wszyscy czekali (hehehe, tak bym chcial) Testowe renderki prosto z maya, bez postprodukcji ani nic. te z brazowa czapka sa z wczoraj, reszta z dzisiaj. jutro koncze teksturowac kolesia ia zabieram sie za scene. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 26 Marzec 2005 Share Napisano 26 Marzec 2005 Siuper! :) Już się bałem że projekt umarł... nie moge się doczekać animki pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 26 Marzec 2005 Share Napisano 26 Marzec 2005 podba mi sie :) texturki fajne modelik fajny animka miejmy nadzieje ze tez bedzie fajna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 27 Marzec 2005 Share Napisano 27 Marzec 2005 raczej na tym ostatnim obrazku widac ze textura jakas taka dziwna ?? nieostra czy co nie wiem nie wiem zwlaszcza okolice oczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 27 Marzec 2005 Autor Share Napisano 27 Marzec 2005 to ma byc animacja, nie render, wiec ujdzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasser Napisano 2 Kwiecień 2005 Share Napisano 2 Kwiecień 2005 ale oświetlneien do poprawki, pozatym niezły model części organicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 2 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2005 jakie oswietlenie? przeciez to test ; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2005 wiecej testow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2005 wiecej testow. scena oteksturowana tylko czesciowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 3 Kwiecień 2005 Share Napisano 3 Kwiecień 2005 render kibelka super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2005 a to tylko test :] ;] poczekaj az bedzie wersja finalna huehuehue HUAAAAHAHAHAHAH!!! ;] ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 8 Kwiecień 2005 Share Napisano 8 Kwiecień 2005 mało "obsrany" ten kibelek, az odstaje.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarCon Napisano 8 Kwiecień 2005 Share Napisano 8 Kwiecień 2005 Piękna robótka,Brawo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 8 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2005 damian- kibelek jeszce nei jest obsrany ;]. 0 tekstur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mcode Napisano 8 Kwiecień 2005 Share Napisano 8 Kwiecień 2005 Tak niezła pracka. Scenarjusz też niezły. A to z tym końcem też dobre w greuj 50% boło to niezłe ale u ciebie też może być dobre czekam na reszte pracy i jej KULMINACJE -ANIMKE- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baton Napisano 8 Kwiecień 2005 Share Napisano 8 Kwiecień 2005 :O Swietne rendery, jest jeszcze duzooo pracy przed toba ale juz cos widac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 8 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2005 baton: dzieki, ale rendery juz nie beda Duuuuuzo lepsze, bo to w koncu animka a nie stille. Nad detalami mozna do smierci pracowac a terminy gonia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baton Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 Mi chodzilo raczej o cala animacje, do renderow nic nie mam, mi sie bardzo podobaja :) I jeszcze sie tak spytam, ile Ci zajelo wyrenderowanie tego kibelka i na jakim sprzecie ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2005 najpierw okolo 40 sekund, amd 64 3000, 1gb ram. Potem wypalam tekstury i renderuej sie w 10 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mcode Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 Niezły sprzeńcior to nic dziwnego że tak szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2005 tak samo sie renderuje na amd 1800+ 512 ram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mcode Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 No to GOOD bo ja ma 2500+ 512ram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 12 Kwiecień 2005 Share Napisano 12 Kwiecień 2005 taaa... ale wypalanie textor to pewnie cały dzień ;) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2005 wypalam podczas snu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 14 Kwiecień 2005 Share Napisano 14 Kwiecień 2005 JAK SIE UZYSKUJE TAKI REAL FX ,JAK nA 1strone jest (jpg) , PLEAS NIECH KTOS NAPISZE MI NA MILA ::: [email protected] ::: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 15 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2005 eeee....ze co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 15 Kwiecień 2005 Share Napisano 15 Kwiecień 2005 hehehhe Kurt ma własne profesjonalne określenia :) Kurt... z tego co pamiętam to VREYEM i WIEDZĄ.... albo na odwrót ;)!!! h4sh... praca rewelacyjna zdażysz na Spring??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 15 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2005 rendery postaci sa w scanline, kibel w Turtle. W kategorii animacja nie zdaze, zostal tydzien, bede dawal do innych typu lighting/texturing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się