Skocz do zawartości

Living dead : Goran /final


MeG

Rekomendowane odpowiedzi

no,no rydwanik calkiem, calkiem ! poniekad wiem jaka masz wizje i jesli w dalszym ciagu konsekwentnie bedziesz ja realizowala to hoho ..zarzadzisz.

Jednak szczypte dziekciu musze dodac :)

Troszeczke mnie poznalas, wiec pozwole sobie na mala krytyke :).

-przesyt czasami prowadzi do niestrawnosci (mam na mysli czachy) - nie upychaj ich na sile w miejsca gdzie nie pasuja ..sadze, ze dwie na maxa trzy w scenie zupelnie wystarcza. rozmiesc je z fantazja (moze roztrzaskane resztki pod kolami, jakis wystajacy piszczel z rydwany itp.) mozesz dorzucic jakies kolce, pochodnie, porozdzierane, brudne szmaty, kurz pod kolami ..ogolnie niech scena cuchnie zgnilizna, ogniem piekielnym i cmentarzem. wiem, wiem to jest tylko moja mala wizja, ale moze warto byloby sie nad nia zastanowic.

Ciekaw rowniez jestem jak ci pojdzie z teksturowaniem (supa by bylo ujrzec texturki zgnilych kosci, zardzewialego metalu i zbutwialego drewna of course).

Nastepnie odpowiednio mroczne oswietlenie i moze troszeczke f/x\'ow (mgla, ogien, iskry ..krew). Nie moge sie doczekac wersji finalnej !!! POWODZENIA ! [yes]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 181
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a tu macie ta co ciagnac bedzie rydwan

na raze jedna druga wlasnie animuje a trzecia pod kola wrzuce a moze cos innego wrzuce a co do rogow to nie sa wysmoothowane / do exportu nie smoothuje / pozatym jak widac jest to test render i ne ma AA

 

sorry ze tak dlugo na update czekaliscie ale bylam chora ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna babka, powaznie, choc bym sie z nia pewnie nie umowil.... w zasadzie niedawno sie dowiedzialem o istnieniu tej strony i forum a z MAXem mam do czynienia juz jakies 4-5 latek, czysto amatorsko... niestety w tej chwili mam przy sobie tylko MAXa 2.5, czy na nim mozna wymodelowac taka glowke? on zdaje mi sie nie ma opcjii dzielenia ścianek!! 3 juz je ma ale tu nie widze, czy moglbym otrzymac jakas porade odnosnie najlepszej (najprostszsej) metody zrobienia glowki na moim 2.5? ponizej zamieszczam szkic glowki, poniewaz nie dysponuje w tej chwili skanerem musialem rysunek odreczny przerysowac w Paint Shop Pro (mam tu tylko P200 MMX i malo miejsca na dysku na jakis lepszy edytor) aha jest jakas polska stronka/forum poswiecona modelowaniu w softimage\'u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to jest super , ale mogła bys tej istocie dorobic takie nieiwlekie delikatne ilosci włosców na czesciach ciałą , np , Barki , zewnetrzna czescia rąk i dłoni , nogach , fajnie by wygladała :) mam nadzieje ze to nie jest zly pomysl i jeszcze mogła bby lekko piakne z pyska wytaczac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o ogon zrub go z włosia jak u konia , a tak to superr pracka nie wiem ale to chyba textura troche kwadratowy mi sie kolo wydaje niekturych miescach ale bedzie z daleka wiec spoko mało widoczne , dodzieła panienko z okienka ;)

 

Licze na ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proporcje postaci wydają się być dobrze ustawione, ale efekt końcowy niszczy niedopracowanie szczegółów. Poprawił bym na Twoim miejscy twarz (czy on ma powieki???) i korpus. Rogi wyglądają dość dobrze, ale nie przekonuje mnie łączenie ich z modelem głowy. Ogon wygląda jak przyklejony, pupa jest kwadratowa... Fajnie wyglądają dłonie, gorzej stopy...

 

Textura to porażka. Popracuj nad nią, bo w tej chwili wygląda jak pomyłka.

 

Szmata, która zakrywa... No wszyscy wiedzą co zakrywa, wygląda na dość kanciasta i za cholerę nie zachowuje się jak tkanina.

 

 

Serdeczności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej pozycji mięsnie nóg byłyby bardziej napięte, podobnie jak i pleców. ja bym go jeszcze triocghe pobrudzial- bród jest wszędzie:-P

ale tak to powaliły mnie te żyły- swietny pomysł, i samo wykonanie . popraw detale i bedzie rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

texturki jauz sa tzn uvw jest .. ale dam update jak bede pewna ze sa ok pracuje jescze nad armia / ta w tytule / ale nie wiem czy sie wyrobie poki co musze jescze kochanke tego kolesia na wozie zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mogłabyś pokazać z bliska tego kolesia..bo kiepawo go widać z daleka, a o ile pracęnad tym stworem pokazywałaś i relacjonowałaś dośćdokładnie to tutaj akurat z resztądośćszybko uderzyłaś (chodzi o ilość)?i mam pytanie jak długo robiłaś wóz i tego faceta?[piwo]

a imam jeszce jedno pytanko czy w tym modelu nie będzie czasem w sumie 3 postaci?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OOOoooo My GooD , ja MeG zaskoczyłas mnie w zupełności , nie no teraz to dałas ognia , no panowie tdzrzyjcie przed potęga , Kobiety która ma moc .

 

Nie samowity pomysł i projekt jedyne czgo tu brakuje a napewnos ie pojawi to textury , no ale reszta jest zabujcza szczegulnie ten koleś na wózku wypasiony jest hehe, podoba mi sie powarznie mi sie podoba , wyglada trszku jak z Diblo jedynki w piekle lub w duwjce ci panowei Jadu hehe ze skrzydłąmi lecz jest troszke chudszy , ale superr ma skrzydła :)

 

Gratulacjie , tu sie postarałas i godne to jest powdziwu i komentarza pochwalnego

 

Czekam na zjewienie sie textury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra MeG!! Nie bede sciemnial. Jezeli \"diabel tkwi w szczegolach\" to Ty osiagnelas apogeum piekla. Twoj pomysl jest swietny, wywazony, ma klimat, nie jest festyniarski. Niezle, naprawde niezle!

Pewnie mialas nielada wyzwanie dobrze to wszystko zmapowac. Wiec cierpliwie czekam na efekt. Licze ze mnie nie zawiedziesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no wlasnie, dolaczam sie do pytania Phantoma.

To co pokazalas w trybie shade wyglada rewelacyjnie - kurde ale wysoka poprzeczka w tej bitwie!!!

Podoba mi sie tez kwadratowy kadr, jesli moglbym Ci cos doradzic to tyle, abys nieco przesunela kamere tak, aby rydwan byl jeszcze bardziej na prawo - w 2/3 kadru, wtedy kompozycyjnie bedzie jeszcze lepiej - powstanie wieksze wrazenie poruszania sie pojazdu.

 

Czekam na \"texturowany\" apdejt!

MeG do dziela!!!

 

pozdr

Marek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurde babaka nie mogeeee, [wow][wow] hehe jaki czadd chce miec co takiego w garazyku u siebie , wymiekam powóz nie no wogóle textura co ja pisze tu wogóle textura jest atomowa hehehe

 

Gratulacje podziwiam to u ciebie i zapisuje sie na darmowe korepetycje w sprawach textury i modelowaniu hehe :) [piwo][piwo][piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...pewnie mi sie dostanie za to...no ale jak skomentowac to skomentowac.....

co do moedlu...rydwan naprawde niezly...wszystko git....ale texturki...moze wszystkim sie podoboja...ale mi niestety nie..tzn nie ze jest kicha tylko jest ekstra...ale to nie to...tzn...pierwsze wrazenie jak na to spojrzalym bylo takie ze jest za duzo tych kolorow...praca staje sie widoczna ze jest to zrobione w kompie...wiecej realnosci...troche je minimalnie rozmwyj.,....i daj im ten \"charakter\".....no coz.....

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po części zgodzę się z Pablo co do textur..... przeszkadają (MI) te żarówiaste czaszki jakby były doklejone, nie z tej bajki; i wielkość tekxtur jest jakby nie wyczuta! (może wystarczyłoby coś zmienić w UVmapping....)

Poprzedni render bez textur bardziej odkrywa piękno tego modelu...., który w zasadzie jest niezły, powiem więcej: INTERESUJĄCY!

 

[mruga]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam. W koncu upragniony update. Ja osobiscie jestem cieniutki z teksturowania jak d#$% weza, ale swoje zdanie powiem. MeG, geometria byla super. Doslownie! Swietna, ale neistety to wszystko zginelo i zlalo sie bardzo przy tych teksturach. One rzeczywiscie sa za ostre, za wyraziste...poprostu za. Mowie o tych kolorowych. Wedlug mnie przydaloby sie to ztonowac. Twoj modeling to arcydzielo, szkoda by bylo to zaprzepascic, gdyby sie zatracil pod natlokiem kolorow. Jestes zdolna kobieta wiec wiem, ze cos wymyslisz.

 

p.s. Jezeli nie masz nastroju to poprostu zignoruj tego posta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ludziska kochane za pomomc komentarze i krytyke !

poprawilam czachy tzn texture czaszek nie jest taka \"wsicekla \" pomalowalam czachy krwia zeby nie razilo w oczy i grund texture zmnienilam na kremowa rogi tez dostaly nowa texture zoltawo bezowa brewno zminilam na bardziej stonowane

zloto na wozie zmienilam na stary metal

jedyne co nie zmienialma to kola wozu

ale za cholerke nie wiem co mam ze samym wozem zrobic jakies propozycje moze ktos pomoze ?!

 

p.s. sorry za jakosc ale renderowalam szybko i bez AA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Phantom: Kurcze chcialem tylko dodac konstruktywna krytyke...ale jak widze bylo warto

 

MeG: No wiedzialem ze sobie poradzisz. Naprawde DUUZO lepiej! Swietnie poradzilas sobie z czachami! A co do wozu...hmm... jak dla mnie wlasciwie to wyglada dobrze ale jezeli chcesz go brudzic...moze to rzeczywiscie go poprawi. Narzuc na niego quickDirt`a to zazwyczaj duuzo daje przy texturach zobaczymy co z tego wyjdzie. ALe generalnie naprawde swietnie! Tak trzymaj! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja ne mam qucick dirta ... :( moge go eventualnie w deep painceie okrwic obruczic zapaskudzic ;)

btw konstruktywna krytyka pomaga a jak .. czlowiek patrzy sie godzinami w to samo i po jakims czasie wszystko sie zaczyna \"zlewac\" a taka krytyka pod warunkiem ze konstruktywna , pomaga widziec gdzie zrobil czlowiek blad ... ja tam nic do krytyki nie mam ale jak mi kto pisze ze pracka jest do d*** i nic wiecej to moze se tak krytyke wiecie gdzie wsadzic ....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności