sinclar Napisano 16 Kwiecień 2003 Napisano 16 Kwiecień 2003 no,no rydwanik calkiem, calkiem ! poniekad wiem jaka masz wizje i jesli w dalszym ciagu konsekwentnie bedziesz ja realizowala to hoho ..zarzadzisz. Jednak szczypte dziekciu musze dodac :) Troszeczke mnie poznalas, wiec pozwole sobie na mala krytyke :). -przesyt czasami prowadzi do niestrawnosci (mam na mysli czachy) - nie upychaj ich na sile w miejsca gdzie nie pasuja ..sadze, ze dwie na maxa trzy w scenie zupelnie wystarcza. rozmiesc je z fantazja (moze roztrzaskane resztki pod kolami, jakis wystajacy piszczel z rydwany itp.) mozesz dorzucic jakies kolce, pochodnie, porozdzierane, brudne szmaty, kurz pod kolami ..ogolnie niech scena cuchnie zgnilizna, ogniem piekielnym i cmentarzem. wiem, wiem to jest tylko moja mala wizja, ale moze warto byloby sie nad nia zastanowic. Ciekaw rowniez jestem jak ci pojdzie z teksturowaniem (supa by bylo ujrzec texturki zgnilych kosci, zardzewialego metalu i zbutwialego drewna of course). Nastepnie odpowiednio mroczne oswietlenie i moze troszeczke f/x\'ow (mgla, ogien, iskry ..krew). Nie moge sie doczekac wersji finalnej !!! POWODZENIA ! [yes]
MeG Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 a tu macie ta co ciagnac bedzie rydwan na raze jedna druga wlasnie animuje a trzecia pod kola wrzuce a moze cos innego wrzuce a co do rogow to nie sa wysmoothowane / do exportu nie smoothuje / pozatym jak widac jest to test render i ne ma AA sorry ze tak dlugo na update czekaliscie ale bylam chora ....
Pablo Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 :))))..tylko czy to jest juz konocowa forma tej psotaci? bo chyba jest troche gdienigdzie kanciata...zobacz na rogi... pozdr:)
motyll Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 Nie wiem czy taki był plan ale wydaje mi się, że pięty (jak dla człowieka) są zbyt wystające. Cała postać ma cechy anatomi człowieka więc wydaje mi się że te pięty są nienaturane. Tak poza tym jest cooool.
MeG Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 na piety przyjda rogi / w sumie juz przyszly / a co do postaci to jest mojego pomyslu / stry ten pomysl troche / w sumie snu pochodzi a zreszta jak sie komu nie podoba to poprawie
Mistic Gohan Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 fajna babka, powaznie, choc bym sie z nia pewnie nie umowil.... w zasadzie niedawno sie dowiedzialem o istnieniu tej strony i forum a z MAXem mam do czynienia juz jakies 4-5 latek, czysto amatorsko... niestety w tej chwili mam przy sobie tylko MAXa 2.5, czy na nim mozna wymodelowac taka glowke? on zdaje mi sie nie ma opcjii dzielenia ścianek!! 3 juz je ma ale tu nie widze, czy moglbym otrzymac jakas porade odnosnie najlepszej (najprostszsej) metody zrobienia glowki na moim 2.5? ponizej zamieszczam szkic glowki, poniewaz nie dysponuje w tej chwili skanerem musialem rysunek odreczny przerysowac w Paint Shop Pro (mam tu tylko P200 MMX i malo miejsca na dysku na jakis lepszy edytor) aha jest jakas polska stronka/forum poswiecona modelowaniu w softimage\'u?
MeG Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 troche wireframe z moich \"erchelonow\" -> stworkow ktore ciagna rydwan
Jaros Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Mam taka mala uwage co do ogona - zwykle u nasady jest grubszy, a potem sie zweza, a u ciebie jest cienki, potem gruby i znow cienki - troche dziwnie to wyglada.
SiD Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Jak dla mnie to jest super , ale mogła bys tej istocie dorobic takie nieiwlekie delikatne ilosci włosców na czesciach ciałą , np , Barki , zewnetrzna czescia rąk i dłoni , nogach , fajnie by wygladała :) mam nadzieje ze to nie jest zly pomysl i jeszcze mogła bby lekko piakne z pyska wytaczac :D
Tomek Kosiorek Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 :)widac MeG, ze umiejetnosci nie ograniczaja Twojej wyobrazni- podoba mi sie Twoja praca:)
dawid Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 postać bardzo fajna, doczepił bym sie jedynie do ogona (wychodzi z ciała dosyć nieciekawie ) :)
SiD Napisano 2 Maj 2003 Napisano 2 Maj 2003 Jesli chodzi o ogon zrub go z włosia jak u konia , a tak to superr pracka nie wiem ale to chyba textura troche kwadratowy mi sie kolo wydaje niekturych miescach ale bedzie z daleka wiec spoko mało widoczne , dodzieła panienko z okienka ;) Licze na ciebie
Szymeq Napisano 2 Maj 2003 Napisano 2 Maj 2003 ale wypas no to mnie zaskoczylas :D ale z tym ogonem to prawda popraw go:D Powodzenia w dalszym modelowaniu[piwo]
OgOtaY Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 Proporcje postaci wydają się być dobrze ustawione, ale efekt końcowy niszczy niedopracowanie szczegółów. Poprawił bym na Twoim miejscy twarz (czy on ma powieki???) i korpus. Rogi wyglądają dość dobrze, ale nie przekonuje mnie łączenie ich z modelem głowy. Ogon wygląda jak przyklejony, pupa jest kwadratowa... Fajnie wyglądają dłonie, gorzej stopy... Textura to porażka. Popracuj nad nią, bo w tej chwili wygląda jak pomyłka. Szmata, która zakrywa... No wszyscy wiedzą co zakrywa, wygląda na dość kanciasta i za cholerę nie zachowuje się jak tkanina. Serdeczności
saygon Napisano 8 Maj 2003 Napisano 8 Maj 2003 w tej pozycji mięsnie nóg byłyby bardziej napięte, podobnie jak i pleców. ja bym go jeszcze triocghe pobrudzial- bród jest wszędzie:-P ale tak to powaliły mnie te żyły- swietny pomysł, i samo wykonanie . popraw detale i bedzie rewelacyjnie.
Phantom Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 ooo :o:o:o [boje się] ja dziękuje...piękne to jest !! powodzenia i brava za wyobraźnię :D Pozdrawiam...
Nimrod Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 Super!!! Teraz szybko texturki bo niewiele czasu do końca.
Tomek Kosiorek Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 :)podoba mie sie tylko czy moglabys dac jakies prowizoryczne tlo by modele sie odcinaly? Bo niektore szczegoly gina w cieniu i nie mazna dobrze sie przyjzec i nacieszyc oka.....;)
MeG Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 texturki jauz sa tzn uvw jest .. ale dam update jak bede pewna ze sa ok pracuje jescze nad armia / ta w tytule / ale nie wiem czy sie wyrobie poki co musze jescze kochanke tego kolesia na wozie zrobic
sith_LORD Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 czy mogłabyś pokazać z bliska tego kolesia..bo kiepawo go widać z daleka, a o ile pracęnad tym stworem pokazywałaś i relacjonowałaś dośćdokładnie to tutaj akurat z resztądośćszybko uderzyłaś (chodzi o ilość)?i mam pytanie jak długo robiłaś wóz i tego faceta?[piwo] a imam jeszce jedno pytanko czy w tym modelu nie będzie czasem w sumie 3 postaci?
saygon Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 kurza stopa, bociani nos, jeża morda, ale pracka, no musze powiedziec ze nie za[powiadalo sie tak rewelacyjnie. pracka wietna. no jestm impresed i to powaznie. czekamy na teksturki.
SiD Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 OOOoooo My GooD , ja MeG zaskoczyłas mnie w zupełności , nie no teraz to dałas ognia , no panowie tdzrzyjcie przed potęga , Kobiety która ma moc . Nie samowity pomysł i projekt jedyne czgo tu brakuje a napewnos ie pojawi to textury , no ale reszta jest zabujcza szczegulnie ten koleś na wózku wypasiony jest hehe, podoba mi sie powarznie mi sie podoba , wyglada trszku jak z Diblo jedynki w piekle lub w duwjce ci panowei Jadu hehe ze skrzydłąmi lecz jest troszke chudszy , ale superr ma skrzydła :) Gratulacjie , tu sie postarałas i godne to jest powdziwu i komentarza pochwalnego Czekam na zjewienie sie textury
Pablo Napisano 11 Maj 2003 Napisano 11 Maj 2003 ekstra !!! :)))..naprawde kawal dobrej roboty :))) tylko mam jedno ale :P:-) tzn...czy nie za duze jest to....hmmm....to co Ci maja na plecach aby ciagnac ten rydwan??? pozdr
MeG Napisano 11 Maj 2003 Autor Napisano 11 Maj 2003 to ma byc takie duze zeby sie erchelony meczyly ciagac wozek taka super ciezka praca wrecz niewykonalna ma byc ...
Phantom Napisano 11 Maj 2003 Napisano 11 Maj 2003 moje zdanie jush znash teraz czekam na updat...żeby znowu poszukać gdzieś mojej szczęki :D
Moann Napisano 11 Maj 2003 Napisano 11 Maj 2003 Dobra MeG!! Nie bede sciemnial. Jezeli \"diabel tkwi w szczegolach\" to Ty osiagnelas apogeum piekla. Twoj pomysl jest swietny, wywazony, ma klimat, nie jest festyniarski. Niezle, naprawde niezle! Pewnie mialas nielada wyzwanie dobrze to wszystko zmapowac. Wiec cierpliwie czekam na efekt. Licze ze mnie nie zawiedziesz ;)
Phantom Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Updat mam pytko kiedy updat będzie bo nie moge się jush doczekać !! :D
MareG Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Hehe no wlasnie, dolaczam sie do pytania Phantoma. To co pokazalas w trybie shade wyglada rewelacyjnie - kurde ale wysoka poprzeczka w tej bitwie!!! Podoba mi sie tez kwadratowy kadr, jesli moglbym Ci cos doradzic to tyle, abys nieco przesunela kamere tak, aby rydwan byl jeszcze bardziej na prawo - w 2/3 kadru, wtedy kompozycyjnie bedzie jeszcze lepiej - powstanie wieksze wrazenie poruszania sie pojazdu. Czekam na \"texturowany\" apdejt! MeG do dziela!!! pozdr Marek
Phantom Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 qrna gdzie moja szczenka !! piękne...ten klimat...to czysta pozezja...[rotfl2]
SiD Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 O kurde babaka nie mogeeee, [wow][wow] hehe jaki czadd chce miec co takiego w garazyku u siebie , wymiekam powóz nie no wogóle textura co ja pisze tu wogóle textura jest atomowa hehehe Gratulacje podziwiam to u ciebie i zapisuje sie na darmowe korepetycje w sprawach textury i modelowaniu hehe :) [piwo][piwo][piwo]
Pablo Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 hmm...pewnie mi sie dostanie za to...no ale jak skomentowac to skomentowac..... co do moedlu...rydwan naprawde niezly...wszystko git....ale texturki...moze wszystkim sie podoboja...ale mi niestety nie..tzn nie ze jest kicha tylko jest ekstra...ale to nie to...tzn...pierwsze wrazenie jak na to spojrzalym bylo takie ze jest za duzo tych kolorow...praca staje sie widoczna ze jest to zrobione w kompie...wiecej realnosci...troche je minimalnie rozmwyj.,....i daj im ten \"charakter\".....no coz..... pozdr
pazzi Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Po części zgodzę się z Pablo co do textur..... przeszkadają (MI) te żarówiaste czaszki jakby były doklejone, nie z tej bajki; i wielkość tekxtur jest jakby nie wyczuta! (może wystarczyłoby coś zmienić w UVmapping....) Poprzedni render bez textur bardziej odkrywa piękno tego modelu...., który w zasadzie jest niezły, powiem więcej: INTERESUJĄCY! [mruga]
saygon Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 tekstura wozu ladna, czaszek - popracuj nad nia i jeszcze nad uprzężą - zabardzo sie od niej swoatlo odbija. ale mi sie podoba.
Moann Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 No witam. W koncu upragniony update. Ja osobiscie jestem cieniutki z teksturowania jak d#$% weza, ale swoje zdanie powiem. MeG, geometria byla super. Doslownie! Swietna, ale neistety to wszystko zginelo i zlalo sie bardzo przy tych teksturach. One rzeczywiscie sa za ostre, za wyraziste...poprostu za. Mowie o tych kolorowych. Wedlug mnie przydaloby sie to ztonowac. Twoj modeling to arcydzielo, szkoda by bylo to zaprzepascic, gdyby sie zatracil pod natlokiem kolorow. Jestes zdolna kobieta wiec wiem, ze cos wymyslisz. p.s. Jezeli nie masz nastroju to poprostu zignoruj tego posta :)
Phantom Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 Moann nie przesadzaj :D pare poprawek i bedzie jeszczy efekt niz byl doteraz :D ja w to osobiscie wierze... pozdro MeG [piwo]...
MeG Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 dzieki ludziska kochane za pomomc komentarze i krytyke ! poprawilam czachy tzn texture czaszek nie jest taka \"wsicekla \" pomalowalam czachy krwia zeby nie razilo w oczy i grund texture zmnienilam na kremowa rogi tez dostaly nowa texture zoltawo bezowa brewno zminilam na bardziej stonowane zloto na wozie zmienilam na stary metal jedyne co nie zmienialma to kola wozu ale za cholerke nie wiem co mam ze samym wozem zrobic jakies propozycje moze ktos pomoze ?! p.s. sorry za jakosc ale renderowalam szybko i bez AA
Phantom Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 no i mowilem ze super bedzie?? no...tak trzymac :D czekam teraz na reszte... pozdro...
MeG Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 jakos mi sie ten sam rydwan nie za bardzo podoba ... niewim czemu ... jakis pusty sie wydaje ... hmm musze pewnie wszystko krwia pomazac ...
Pablo Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 nio od razu lepiej :))))...co do rydwanu...hmmm tylko nie dawaj za duzo tej krwi....i moglabys go troche wybrudziic...:)))) pozdr
Moann Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 Phantom: Kurcze chcialem tylko dodac konstruktywna krytyke...ale jak widze bylo warto MeG: No wiedzialem ze sobie poradzisz. Naprawde DUUZO lepiej! Swietnie poradzilas sobie z czachami! A co do wozu...hmm... jak dla mnie wlasciwie to wyglada dobrze ale jezeli chcesz go brudzic...moze to rzeczywiscie go poprawi. Narzuc na niego quickDirt`a to zazwyczaj duuzo daje przy texturach zobaczymy co z tego wyjdzie. ALe generalnie naprawde swietnie! Tak trzymaj! ;)
MeG Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 ale ja ne mam qucick dirta ... :( moge go eventualnie w deep painceie okrwic obruczic zapaskudzic ;) btw konstruktywna krytyka pomaga a jak .. czlowiek patrzy sie godzinami w to samo i po jakims czasie wszystko sie zaczyna \"zlewac\" a taka krytyka pod warunkiem ze konstruktywna , pomaga widziec gdzie zrobil czlowiek blad ... ja tam nic do krytyki nie mam ale jak mi kto pisze ze pracka jest do d*** i nic wiecej to moze se tak krytyke wiecie gdzie wsadzic ....
MeG Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 nie moglam dac obrazka przy edycji .. hmm coz daje teraz zazielenilam wozeczek co wy na to ?
Rekomendowane odpowiedzi