Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!

 

Przedstawiamy Wam kolejną animacją jaką ostatnio przygotowywaliśmy. Tym razem jest to spot dla marki Koło, reklamujący jeden z ich najnowszych produktów, czyli miskę toaletową Rimfree.

 

Więcej informacji możecie znaleźć na naszym profilu na behance, gdzie serdecznie Was zapraszamy!

 

C&C mile widziane :)

 

Soft: 3DS Max, Realflow, Vray, After Effects

 

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

prezentacja przesliczna. Muszli bym unikal - wylew specjalnie sie ukrywa, bo po kilku latach wyglada jak sracz na dworcu, ale moze o to chodziło :)

  • Confused 1
Napisano

Jestem pod wrażeniem. Zrobić tak subtelną i delikatną reklamę kibla to sztuka. Tonacja kolorystyczna doskonała. Jak dla mnie 100% oddania charakteru firmy "KOŁO". Gratulacje.

  • Confused 1
Napisano

Hej!

Dziękujemy za ciepłe słowa!! Nie spodziewaliśmy się takiego odzewu :)

 

Projekt faktycznie był wymagający i to na kilku poziomach:

 

1. Trudna tematyka, jakby nie było zaglądamy do środka muszli klozetowej. Oprócz efektownych obrazków musieliśmy jednak przekazać główną informację o produkcie i jego innowacyjności.

2. High Key. Ceramika to ciężka materia do świecenia. Do wykorzystania jest wąski zakres szarości, glossy odbicia nie chcą współpracować. Zbudowanie głębi i zarazem efektu czystości na takim spektrum było wyzwaniem.

3. Na symulacjach realflow połamaliśmy zęby i to kilka razy. Pod koniec projektu doinwestowaliśmy w nowego Xeona 2680 z GTX 1070, który mocno podkręcił pracę.

 

Duże propsy dla klienta! Przez obopólne zaufanie udało się stworzyć projekt, który jest estetycznie ciekawy i jednocześnie komunikuje większość założeń marketingowych produktu.

 

Dzięki za komentarze!

MVC

Napisano

Jaki czas renderowania całości i jaki PC jeśli można wiedzieć ?

Rozumiem że do podglądu Realflow używa gpu zaś potem renderuje się na cpu normalnie w v-rayu ?

Jestem zielony w animacjach :)

Napisano

@vindykator

 

Ciężko powiedzieć, różne ujęcia liczyły się z różną szybkością. Średnio, jedna klatka renderowała się ok. 20 minut. Wyjątkiem jest finałowa scena trwająca 10 sekund. Tutaj średni czas renderingu wyniósł ok. 45 min.

 

Najwięcej czasu schodziło jednak na symulacje w Realflow. Oprócz wielu testów, sporo czasu zajmowały symulacje w dobrej jakości oraz wypuszczenia wysokiej jakości mesha. Bywały i takie sceny gdzie trwało to ponad 48 godzin.

 

Dużym przyspieszeniem w pracy była wspomniana już wcześniej inwestycja w Xeona e5 2680 i GTXa 1070. Od tego momentu byliśmy w stanie (w wielu przypadkach) prze-symulować, zmeshować i wyrenderować 2-3 sekundowe animacje przez noc.

 

Kilka ciekawych ujęć które przygotowaliśmy, nie weszły do ostatecznej wersji filmu, gdyż założenie było takie by zmieścić się z animacją w 1 minucie. Trochę szkoda bo były to ładne klatki, jednak nie pokazujące zbytnio głównego tematu, a więc braku kołnierza w sedesie.

 

PC:

Xeon e5-2680 + GTX1070

i7 5820k + GTX 960 (*3)

 

P.S. Sam GTX1070 daje dużego kopa w Realflow i w niektórych przypadkach przyspieszał symulacje w RF nawet 2 krotnie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności