benton Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 (edytowane) Projekt w Modo. Edytowane 26 Styczeń 2017 przez benton
keajra Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 Za modlitwe do sw. Michala masz ode mnie, plus, podziekowanie i do rekomendacji :) A model bardzo fajny!
michalo Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 Za modlitwe do sw. Michala masz ode mnie, plus, podziekowanie i do rekomendacji :) Noo, fajny "smaczek".
benton Napisano 26 Styczeń 2017 Autor Napisano 26 Styczeń 2017 To egzorcym prywatny ku odpędzeniu diabła. Wspiera skuteczność kul przeciw złu.
benton Napisano 27 Styczeń 2017 Autor Napisano 27 Styczeń 2017 Z jego "tutoriala", bo jako modeler to ma skilla (coś niby jest najlepszy), ale jako nauczyciel, to ani nie widać co robi, ani nie słychać co mamrocze. Tak czy siak jakaś tam pomoc ten jego tutorial, ale dla zaawansowanych.
Volatile-Vertex Napisano 27 Styczeń 2017 Napisano 27 Styczeń 2017 Zgadzam się z przedmówcami fajny model ładnie wyszło, jedno pytanie materiały/tekstury w modo?
benton Napisano 27 Styczeń 2017 Autor Napisano 27 Styczeń 2017 To jest czyste Modo, prosto z renderera, bez retuszu, a tekstury to modowskie procedurale (kreski i kilka noisów) + dwa w miarę proste zdjęcia bez obróbek itp. + jeszcze tekst jako normal/bump. Zrobiła się dość duża lista w Shader Tree, no i dobrze mu zrobiły occlusions.
Volatile-Vertex Napisano 27 Styczeń 2017 Napisano 27 Styczeń 2017 Spoko, tak myślałem że to modo, przy użyciu ich proceduralke i occlusion shader można uzyskać naprawdę ciekawe efekty nie jest to może substance designer ale daje rade.
benton Napisano 26 Maj 2017 Autor Napisano 26 Maj 2017 Dziękuję za opublikowanie Ogara na FB. Dodatkowo jest teledysk, taki potomek dawnych ami-demek. Wskazane kliknąć: vimeo / HD / 720p. https://vimeo.com/219144491
Rekomendowane odpowiedzi